Cesare Augusto är ett utmärkt val för resenärer på besök i Sorrento. Det har en familjevänlig miljö samt många användbara bekvämligheter som finns där för att göra din vistelse bättre.
Rummen på Cesare Augusto har en plattskärms-tv och luftkonditionering, och gäster kan använda internet tack vare kostnadsfritt wifi.
Du har även tillgång till hotellets pool och gratis frukost under din vistelse på Cesare Augusto. Behöver du en parkeringsplats? Privat betalparkering i närheten finns tillgänglig på Cesare Augusto Hotel.
För dem som är intresserade av att besöka populära sevärdheter under vistelsen i Sorrento ligger Caesar Augusto nära Corso Italia (0,2 km) och Cattedrale di Sorrento (0,4 km).
När du känner dig hungrig ska du besöka J Contemporary Japanese Restaurant, Misaki Japanese Restaurant och Shabu Sorrento - Japanese Fusion Restaurant, vilka är asiatiska restauranger som är populära bland både lokalbefolkningen och turister.
Om du har tid är Piazza Tasso och Il Vallone dei Mulini populära sevärdheter som ligger inom gångavstånd.
Ha så trevligt i Sorrento!
Läget är mycket bra med fem minuter till de centrala delarna av Sorrento. Fin service och vänlig personal som gärna hjälper till. Bra parkering på hotellet. Rummet var bra med en stor balkong. Frukosten var mycket riklig med både varma och kalla rätter. Fin trädgård där man kunde sitta och njuta av sitt morgonkaffe. Bra poolområde på taket med gott om solstolar. Kan rekommendera detta hotell.
Trots att detta hotell är relativt stort bibehålls känslan av att det är personligt. Läget är bra, ett stenkast ifrån den livligaste punkten i Sorrento. Det är ett lugnt hotell, personalen är otroligt vänlig och hjälpsam, rummen rena och fräscha och frukosten riktigt mångsidig och trevlig (dock inte lika mångsidig som vi är vana vid på nordiska hotell, men toppen för Italien). Bra och tyst luftkonditionering i rummet, vi var i Sorrento sista veckan i juni 2016 och hade 35 grader ute men alldeles lagom svalt inne. Giovanni i receptionen välkomnade oss varmt och tog farväl av oss lika varmt. Kommer välja detta hotell igen om vi gör en till resa till Sorrento.
Utmärkt läge i Sorrento, nära resortens centrum. Stora, bekväma, skinande rena rum. Bra mat, vi bodde på halvpension. Både frukost och kvällsmåltider var utmärkta. Snygg inredning. Välkomnande och trevlig personal, utan undantag.
Bekväm säng. Varmt vatten. Rena handdukar. Allt som vi förväntade oss av Cesare Augusto. Jag gav bara hotellet 3 stjärnor eftersom maten vid kvällsmåltiderna var hemsk. Intetsägande och smaklöst. Inget medelhavsområde här. Vissa sallader och grönsaker skulle inte ha gått fel. Våra val för dessert var lite hit och miss. "Lost in translation" kommer att tänka på. Frukosten var en buffé och var tillräcklig men inget speciellt.
Vi kunde inte komma förra året till Covid, så vi såg fram emot att återvända förra veckan, men herregud, vad jag ska säga var inte hotellet eller personalens fel, utan skulden ligger hos researrangören Jet 2 , vi bokade med dem förra gången, tyckte att hotellet, maten var perfekt, vi var på halvpension som förra gången, vi hade ett val av tre förrätter, även tre huvudrätter att välja på plus ta hand om dig själv. Nåväl vilken besvikelse den här gången, vi var på halvpension igen men nu inget val bara en huvudrätt, nu gillar jag inte någon skaldjur och min följeslagare gillar inte pasta, vad bjuds vi på annat än skaldjurspasta! Jag nämnde för hovmästaren som var full av ursäkter och förklarade att det var researrangören som introducerade menyn som inte var vad vi hade tidigare. Hur som helst för att göra en lång historia kort tillät restaurangpersonalen och front office oss att ha den andra flervalsmenyn. Jag måste säga att jag inte kan fel på servicen från restaurangpersonalen, de var mycket vänliga och vänliga och mycket professionella. Maten är förstklassig och de har ett mycket bra vinval och inte dyrt. Jag kommer tillbaka eftersom det är min typ av hotell, fullt av gammaldags charm och i restaurangen alla servitörer i middagskostymer, så stilrena. Jag kan inte berömma hotellet tillräckligt högt för att lösa problemet med maten, även om det inte var deras gör, bara att behöva följa researrangören. Jag kommer att ta kontakt med Jet 2 eftersom jag tror att det kommer att göra mycket skada på hotellet och ge ett felaktigt intryck av deras standarder.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt