Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Isabella

9 omdömen
Nr 231 av 269 hotell i Frankfurt
Spara
Översikt
  • Utmärkt11 %
  • Mycket bra56 %
  • Medel22 %
  • Dåligt0 %
  • Hemskt11 %
Kostnadsfritt wifi
Rökfria rum
Restaurang
Flygplatstransport
Busstransfertjänst
3,0-stjärnigt hotell
All hotellinformation
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (9)Skriv ett omdöme
Filtrera omdömen
3 resultat
Medlemsbetyg
0
1
2
0
0
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
0
1
2
0
0
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs november 4 2016

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juni 21 2015

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs september 1 2014

Mer

Visa fler omdömen
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Restaurang
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Bekvämligheter
Busstransfertjänst
Flygplatstransport
Saker att göra
Restaurang
Information
Hotellklass
Rumstyper
Rökfria rum
Information
Hotellklass
Rumstyper
Rökfria rum
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Hotel Isabella.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Riktlinjer för publicering
Skicka in
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt