Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

ResidHotel Les Coralynes

Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Rökfritt hotell
Rumsegenskaper
Pentry
Rökfria rum
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Budget
Klassiskt
HOTELLKLASS
Plats
Helhetsvy
100Perfekt för de som vill promenera
Bedömning: 100 av 100
717restaurangerinom 0,5 km
106sevärdheterinom 0,5 km
Omdömen med mera
146omdömen
67bilder
5F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 17
  • 52
  • 37
  • 23
  • 17
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
Hitta omdömen som nämner
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Låt oss börja med början, ingången är lite dold, nästan omöjlig att hitta, så vi väntade på värden 15 minuter. Fastigheten är i princip en lägenhet uppdelad i "studior" med improviserade badrum. Det är ett "allt i ett rum", med ett kök där det inte fanns några koppar (för te, kaf
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Svar från Residhotel, Responsable relations clients för ResidHotel Les Coralynes
Svarade 3 sep. 2018
Dear client, Please accept our apologies regarding the maintenance dysfunction that you faced in your apartment. These incidents have been reported to the maintenance team in order to prevent them from occurring again. Furthermore, we invite you to provide us with your personal details (an email address for example), so that we can exchange and you can directly develop with us the points that you disliked during your stay in our residence. It's important for us that you keep a positive feeling of our residence ! Best regards, Clementine, Quality Department
Läs mer
Jag stannade 1 natt, och det var mycket bra. Jag fick vistas på ditt hotell. rummet var stort och rent med en fin balkong och utsikt. Receptionist var mycket trevlig. Den enda rekommendationen att mottagningen kan fungera mer flexibel vid tiden under upptagen tider i Cannes som M
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Svar från Karine V, Service Qualité för ResidHotel Les Coralynes
Svarade 23 nov. 2017
Dear client, We would like to thank you for the time you have taken to share your experience on Trip Advisor. Our goal is to make the stay of our clients as pleasant as possible and your comments are very important to us. We are very happy to hear you enjoyed your stay and we duly take into consideration your comments concerning the flexibility of our schedules during congress periods. We hope we will have the pleasure to welcome you again. Sincerely, Clementine, Quality Department
Läs mer
Jag är andra gången på detta hotell. Trevliga rum och rena, men mattan på korridoren (4 våningen måste bytas), Mycket nära till järnvägsstationen SNCF, festivalspalatset och till centrum Jag hoppas att jag kommer tillbaka nästa år.
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Svar från Karine V, Service Qualité för ResidHotel Les Coralynes
Svarade 17 nov. 2017
Dear client, We would like to thank you for the time you have taken to share your experience. Our goal is to make the stay of our clients as pleasant as possible and your comments are very important to us. We are very happy to hear you enjoyed your stay. We hope we will have the pleasure to welcome you again. Sincerely, Clémentine, Quality Department
Läs mer
Vi stannade på detta hotell för bara 1 natt. Incheckning är först efter 5, vilket innebär att du inte får parkera din bil i sitt garage och måste betala "dubbel" i mitten.

De säljer sina rum som tyst / brus - avbrytande. Låt oss hålla det anständigt och säg att rummen inte är. D
Läs mer
Svar från Karine V, Service Qualité för ResidHotel Les Coralynes
Svarade 6 nov. 2017
Dear client, We would like to thank you for the time you have taken to share your experience on Trip Advisor. Our goal is to make the stay of our clients as pleasant as possible and your comments are very important to us. We are sorry to hear you didn't enjoy your stay. In regards to the rooms, we would like to inform you that we will start refurbishment works in mid-November for a total refreshment of the residence. We hope we will have the pleasure to welcome you again for a better experience. Sincerely, Clementine, Quality Department
Läs mer
Rummet var en fin storlek med två extra våningssängar i hall / kök och en trevlig solig terrass, men renligheten är inte bäst. Lakorna luktade som de hade lämnats för länge i tvättmaskinen, filten var full av svarta hår (hund?) Och vattenkokaren hade använts för att koka mjölk oc
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Svar från Karine V, Service Qualité för ResidHotel Les Coralynes
Svarade 26 okt. 2017
Dear client, We would like to thank you for the time you have taken to share your experience on Trip Advisor. Our goal is to make the stay of our clients as pleasant as possible and your comments are very important to us. Concerning the cleaning issues you faced, it is important that you inform us on the spot of anything missing so we can assist you immediately. We hope we will have the pleasure to welcome you again for a better experience. Sincerely, Clementine, Service Qualite
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumMiddag
Splendido panorame di Cannes dal balcone
Балкон
Föregående
He had made a reservation and when we reached the hotel , there was nobody around was closed call the phone number on the door and it is unknown no answer, trip with my two daughters and my wife and we had to seek life at 24 : 00 and evils we reserve discounted hotel and do not make us dwvolucion . SIRVENZUENZAS
Buenos días, se ah realizado una reserva y se ha pagado por ella, la cual no se hizo uso ya que el hotel en el momento de la llegada estaba cerrado y no les abrieron la puerta. Quería saber qué pasará con el dinero pagado ??
can we check in before 5pm ? we are staying in an airport hotel the night before as we dont arrive in nice till 9pm and were hoping to move on to Cannes after breakfast Margo
Morning, not really a question, just leting you know all going well should arrive, 24 june around 8pm all going well with flights. thank you look forward to my stay
does the hotel have a elevator?
Dear Nikita, Yes we do have an elevator. We hope we will have the pleasure to welcome you in Cannes. Best regards, Karine
0 röster
Visa alla svar
FöregåendeNästa
11
PRISKLASS
41 US$ - 125 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
coralynes residence hoteliere les
PLATS
FrankrikeProvenceCote d AzurCannes
ANTAL RUM
19
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt