Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Nyhet! Hitta och boka det perfekta hotellet på TripAdvisor – och få de lägsta priserna

Holiday Inn Cannes

Kolla priser
Boka på TripAdvisor
Pålitlig partner. Vi samarbetar med för att göra din bokning så enkel som möjligt.
Säkra betalningar. Vi använder branschledande teknik för att skydda din information.
Ange datum för att hitta de bästa priserna
drivs av Prisletaren
1 rum
Incheckning Utcheckning
Ange resedatum för att fortsätta
Visa tillgänglighet
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 3 sidor till!
Professionella bilder
Holiday Inn Cannes
Visa karta
{"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"}},"scriptFlags":null,"containerClass":null}
Lägg till bild Skriv ett omdöme

167 omdömen från TripAdvisors användare

Medlemsbetyg
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Mer
Filtrerat efter: Svenska
Halmstad, Sverige
Nivå Skribent
29 omdömen
12 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 10 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs juni 17 2016

Vi var här 8 dagar och är jätte nöjda me hotellet och personalen- Trevligt och serviceminded personal i receptionen liksom i restaurangen. Restaurangen var mycket bra underbar frukost med riklig utbud vi valde att äta middag på restaurangen 5 dagar med anledning av bra och prisvärdigt mat och jätte bra personal. Uppskattade att när vi checkade in att vi hade blivit uppgraderade med balkong och havsutsikt. Rummen hade sköna sängar bra städat dock var det i behov av en fönsterputsning. Detta hotellet kan vi verkligen rekommendera och vi återkommer gärna.

  • Bodde där i Juni 2016, reste som ett par
    • 5 av 5 bubblor Standard
    • 5 av 5 bubblor Rum
    • 5 av 5 bubblor Service
Mer 

Till hjälp?
Tack Kennet A
Thierry G, General Manager på Holiday Inn Cannes, svarade på det här omdömet
Google-översättning

Dear Kennet, I have read with my best attention your review and I'm glad to see that you have appreciated... Mer 

Kalmar, Sverige
Nivå Skribent
31 omdömen
14 omdömen om hotell
Omdömet skrevs augusti 21 2015 från mobil enhet

Det började med att vi blev förvirrade av att namnet Avangani Resort inte fanns att läsa någonstans. Det gjorde sökandet lite svårt då vägen som går utanför är smalt och rätt så bra trafikerad, vilket gör körandet och u-svängandet lite svårt. Men men, hotellet har tydligen blivit en del av kedjan Holiday Inn men inte hunnit sätta upp några nya skyltar etc. Gamla skyltarna har de dock tydligen haft väldigt bråttom med att ta ner då det ingenstans fanns någon antydan till gamla namnet Avangani Resort. Förvirringen genomsyrade hela resten av vistelsen. Vår bokning via hotel.com hade inte hunnit fram lika snabbt som vi själva så vi fick vänta en haltimme till tre kvart. Rummet var väldigt rymligt och fräscht. Stor balkong. Stort och nyrenoverat badrum. Badrum och toalett separerat. En restaurang med utsikt över hotellets pool och trädgård där man även kan skönja havet på andra sidan järnvägen och kustvägen. Vi beställde öl och drink till poolen vilket tog lite väl lång tid och när jag väl skulle betala fick jag ändå traska upp och in i baren eftersom kortläsaren/bluetooth inte fick kontakt och stackars unga servitrisen blev nervös. För att undvika samma problem gick jag själv in till baren för att göra nästa beställning vilket bestod av en kula glass, en espresso och ett glas bubbel. 5 personer cirkulerade bakom, i och utanför baren. Ett enda par satt och hängde vid ett bord i restaurangen. Jag väntade 20 minuter och då först kom en kula glass och ställdes framför mig. Under tiden gick personalen och småpratade med varandra och fnittrade. Inget jag såg kunde tyda på någon större stress men en allmän känsla av otydlighet och förvirring hängde jämt i luften. När jag hade väntat ytterligare 5 minuter och artigt påminnt om min beställning och även poängterat att glassen och kaffet hör liksom ihop och glassen börjar smälta i 27gradiga värmen fick jag nångonslags oförstående blick av en av tjejerna som bara stod och vek sevetter. Jag gav upp och lämnade demonstrativt kvar glassen och gick tillbaka till poolen. Efter en 5 minuter kom den lilla osäkra tjejen ner med glassen, och endast glassen, till vårt bord. Jag förklarade att jag inte längre var intresserad. Hon gick tillbaka och nästan tio minuter senare kom hon förbi igen. Den här gången med kaffe och ett glas bubbel. Vi kunde inte annat än skratta. Hon såg helt oförstående ut och frågade om vi inte hade beställt det? Jo för en timme sen, sa jag och tackade ändå för besväret. Att de ville ta dubbelt betalt för frukosten är en annan historia som ytterligare befäster känslan av förvirring och något dåliga ledningen. Men trots allt var vistelsen ok och de små missförstånd som dök upp kan inte skyllas på den välvilliga personalen utan som sagt det dåliga och kanske inte så inkörda ledningen. Mer 

Till hjälp?
Tack fazdini

261 bilder på det här hotellet

Bilder från resenärer: Se vad andra resenärer har sett

Visade
Alla resenärsbilder (54)
Visade
Rum/svit (9)
Visade
Badrum (3)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (15)
Visade
Middag (2)
Visade
Pool/strandområde (4)
Visade
Utsikt från rummet (3)
Visade
Annat (18)

Bilder från ledningen: Sköts av ansvariga för verksamheten

Visade
Alla bilder från ledningen (207)
Visade
Middag (47)
Visade
Hotell och övriga anläggningar (47)
Visade
Rum/svit (41)
Visade
Badrum (11)
Visade
Pool/strandområde (17)
Visade
Affärscentrum/grupprum (2)
Visade
Utsikt från rummet (8)
Visade
Annat (34)
Incheckning Utcheckning
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Canneshotell
2.3 km bort
BEST WESTERN Cannes Riviera & Spa
0.4 km bort
Hotel Chateau De La Tour
Hotel Chateau De La Tour
Nr 17 av 129 i Cannes
292 omdömen
1.6 km bort
Radisson Blu 1835 Hotel & Thalasso
Visa priser
Visa priser
Visa priser
2.8 km bort
Mercure Cannes Croisette Beach
2.7 km bort
Ibis Styles Cannes le Cannet
2.6 km bort
Golden Tulip Cannes Hotel De Paris
Visa priser
Visa priser
Visa priser

Bekvämligheter

Höjdpunkter
  • Pool
  • Restaurang
  • Kostnadsfritt internet
  • Bar/lounge
  • Rumservice
Om det här boendet
  • Anpassat för rullstol
  • Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Saker att göra
  • Pool
  • Restaurang
  • Bar/lounge
  • Tennisbana
Rumstyper
  • Rökfria rum
  • Familjerum
Internet
  • Kostnadsfritt internet
Tjänster
  • Busstransfertjänst
  • Rumservice
  • Kemtvätt
  • Mötesrum
  • Affärscenter med tillgång till internet
  • Tvättservice
  • Concierge
  • Bankett-rum
  • Flerspråkig personal
  • Tvättrum för självbetjäning

Ytterligare information om Holiday Inn Cannes

Adress: 65 avenue du Docteur Raymond Picaud, 06150 Cannes, Frankrike (Tidigare Avangani Resort Hotel)
Region: Frankrike > Provence > Cote d Azur > Cannes
Prisklass: 746 kr - 1 581 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:4-stjärnigt — Holiday Inn Cannes 4*
Antal rum: 100
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Expedia, Booking.com, Travelocity, IHG och Priceline så att du tryggt kan boka med Holiday Inn Cannes. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Avangani Hotel Cannes
Amangani Hotel Cannes
Typ av hotell:
Nr 39 av Lyxhotell i Cannes
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig som ägare av ditt objekt

Frågor och svar

Har du några frågor? Få svar från personal och tidigare gäster på Holiday Inn Cannes.
Riktlinjer för publicering
Vanliga frågor:
  • Går det att köpa biljetter i receptionen till sevärdheter i närområdet?
  • Måste jag betala extra för minibaren?
  • Vilka tider öppnar poolen varje dag?

Se vilka rum andra resenärer föredrar

“Välj gärna med balkong med havsutsikt”
 av 5 bubblor kenneta2014, jun 17 2016 | Läs omdöme
1 av 1
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning Utcheckning
Prissätt din vistelse