Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Tulip Inn Residence Honfleur

Spara
Dela
Resenär (150)
Svit och rum (195)
Pool och strand (43)
Översikt
Rond Point du Port Cours Jean de Vienne, 14600, Honfleur Frankrike Visa på karta
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Frukostbuffé
Pool
Rökfritt hotell
Sviter
Pentry
3-stjärnigt boende
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Omdömen (459)
Filtrera omdömen
70 resultat
Medlemsbetyg
16
35
9
4
6
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
16
35
9
4
6
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 70 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 22 augusti 2018

Jag bokade ett rum med ett pentry som var mycket trevlig. Men när jag bokade blev jag inte informerad om att rummet mötte en bullrig huvudväg. Trafiken var inte den enda källan till ljud, tyvärr rummet bredvid som upptagen av personer med en hund. Hunden...skred tyvärr på natten. Vi hade frukost på första morgonen av vårt tre dagars besök. Det var fruktansvärt, en total brist på färsk frukt, otvivlade tabeller och otillräckliga tabeller. Parkeringsfaciliteterna var otillräckliga och det var ingen att se till att kunderna parkerade korrekt. Vid incheckning hade jag trott att en anteckning skulle ha gjorts av en bilregistreringsnummer. Detta hände inte och bilar lämnades blockera andra bilar tillgång. Hotellet var inte bemannad efter tidigt kväll som jag trodde var tyvärr saknad. Definitivt det värsta hotellet bo jag har upplevt i år.Mer

Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Kör ner till Migron för semester, så vi trodde det var bäst att stanna över på vägen ner och The Wife hade hört att Honfleur är trevligt, och hittade tulpan på nätet och det ser ljuvligt ut från bilderna. Efter en lång dag hittade vi...så småningom hotellet, det är rätt av en upptagen rondell och uppför en brant kulle med en liten parkeringsplats vilket betyder att det inte finns tillräckligt med utrymme för alla gäster och någon vänligt parkerar dig över natten. Fick i receptionen, ingen där, var tvungen att vänta med andra gäster. Till slut fick en rumsnyckel och berättade att receptionen stängdes klockan 6:30 och gav en kod att låta oss in. Gjorde det upp till vår "komfort" lägenhet som var sandwiched mellan hissen utgången och receptionen baldakin så tyst bullriga (tur vi hade komma ihåg öronproppar) och också stank av rök! Rimlig storlek, men barnen hade en obekväma bäddsoffa. Duschen var också så dåligt utformad / inrättat det översvämmade rummet när det används. Totalt var det ganska gammalt och trött, inte särskilt smutsigt men ingen ren heller. Visserligen poolområdet såg ok, men frukosten ser ganska grundläggande för priset så störde inte. När vi kom ut bilen gick vi och tänkte hur lyckligt vi inte skulle spendera mer än 1 natt. Rekommenderas inte!Mer

Svar från stephane d, Gérant för Tulip Inn Residence HonfleurSvarade 27 juli 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 20 juli 2018

Jag har aldrig fått så chockerande och oförskämd service från något hotell innan. Till att börja med är hotellet "ok". Upsides är poolen, som såg ljuvlig ut, och storleken på rummet och det faktum att det var luftkonditionerat. Innan jag förklarade tjänsten var det några...andra negativ. Gardinerna stängdes inte tillsammans. Ganska grundläggande krav på en god natts sömn. Renligheten var låg. Mattan kände sig klibbig, plattorna var utsmyckade och det kände sig bara lite tatuerad. Ingen overhead dusch. "Pentry" var inte välutrustad. Mikrovågsugn / kombinationsugn var inte självförklarande och hällen fungerade inte, vilket var synd eftersom vi hade planerat en häll - kokt middag.  (Vi har fått höra senare att hällen fungerar, men det var inte vår erfarenhet). Vid ankomsten, med våra två hundar, som jag hade skickat ett meddelande om vid bokning hotellet, verkade receptionisten förvånad över att se dem och gjorde ingen försening att peka ut mig 10 euro tillägg per hund, som vi hade inga problem. Jag märkte receptionisten, vars namn jag inte kommer att avslöja, eftersom jag inte vill vara personlig, utanför rökning cigaretter och på hans mobiltelefon, oftare än vi var bakom skrivbordet. Inte särskilt professionell! På morgonen vid utcheckning presenterades jag med räkningen på ca 170 € för 1 natt och tillägget för hundarna påpekades igen. Jag informerade receptionisten att kakan inte fungerade och bad om en partiell rabatt. Han hävdade punkten och berättade för mig hur man arbetade hällen. han berättade också upprepade gånger att han hade behövt lägga till 10 euro för varje hund eftersom de skulle ha smutsat på rummet (trevligt av honom!). Detta var spekulation av hans enda. Jag är inte säker på vad hans besatthet tycktes vara med hundarna, men antingen accepterar du dem, eller gör du inte. Och våra hundar är rena och välbetalda i vilket fall som helst. Han berättade för mig att jag redan hade en rabatterad kurs för mitt rum som det var en sen bokning. Jag svarade att jag fortfarande ville att han skulle göra något på det faktum att vi inte kunde laga mat och han var helt enkelt inte intresserad och blev faktiskt arg. Jag bad om namnet på chefen men han sa chefen var på semester och jag citerar "du kommer inte komma någonstans med dem / de bryr sig inte heller". Jag informerade receptionisten om att jag skulle göra ett klagomål om hans svar och attityd och om att han röka utanför ytterdörren och pratade på sin telefon, istället för att betjäna gäster. Han började sedan höja sin röst på mig aggressivt och var röd i ansiktet.  "Vem ska du berätta för mig hur man gör mitt jobb?" Sa han?  "Vad ger dig rätten att säga något. Vilken plats måste du döma?"  "Jag jobbar 15 timmar om dagen. Förväntar du dig inte att jag tar en paus?" Jag svarade helt enkelt det som kund av hotellet, det är verkligen min plats att kommentera. Oavsett om kokkärlet fungerade eller inte (han ringde oss 15 minuter efter avresan för att bekräfta att det fungerade), borde ingen hotellpersonal någonsin behandla en kund på detta sätt. Det finns en fullständig brist på respekt för kunder, en total oförmåga att hövligt och korrekt hantera ett klagomål och att åtminstone låtsas att empati med kunden. Jag sa till honom att jag aldrig hade någonsin behandlats så illa av en hotellpersonal och hans sista svar var att berätta för mig att lämna och kom inte tillbaka om det är så jag känner. Motbjudande brist på service. Detta är ett hotell som är ute för att tjäna pengar och det är allt. Jag skulle bli förvånad om de får någon upprepad verksamhet. Slösa inte bort dina pengar! ! !Mer

Svar från stephane d, Gérant för Tulip Inn Residence HonfleurSvarade 27 juli 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 14 maj 2018

Detta hotell med gott om parkering ligger vackert i utkanten av Honfleur och mitt emot ett Lidl-snabbköp. Vi hade ett härligt rum med balkong som tittade ut på den täckta swimmingpoolen. Personalen var uppmärksam och vänlig. Vi hade en bekväm säng och hade en bra...frukost. Det har ingen bar, men vi kommer säkert använda den igen när vi kommer till HonfleurMer

Svar från stephane d, Gérant för Tulip Inn Residence HonfleurSvarade 16 maj 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 11 april 2018 från mobil enhet

Vi stannade här i 3 nätter, 2 superior rum med pentry - väl värt extra kostnad som det räddade oss från att köpa frukost varje dag. Rummen var rymliga och välutrustade. Sängar var bekväma men kanske lite fast för människor som vill ha djupa, mjuka...madrasser, perfekt för oss men. Personalen i receptionen är mycket trevlig och hjälpsam. Platsen är perfekt, strax utanför staden. Det finns ett Lidl mittemot och, med vädret tillåter, vilket det inte var för oss, 15 minuters promenad längs floden till staden. Massor av gratis parkering på plats - parkering i Honfleur är € 2 en timme så kan monteras upp, speciellt om du bor på ett hotell i stan utan parkering - € 22 / dag! Vi kommer att stanna här igen när vi återvänder till Honfleur.Mer

Visa fler omdömen
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Pool
Fri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Spa
Bekvämligheter
Fri parkering
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Anpassat för rullstol
Flerspråkig personal
Rökfritt hotell
Bekvämligheter på rummet
Mikrovågsugn
Kylskåp på rummet
Saker att göra
Pool
Spa
Uppvärmd pool
Utomhuspool
Information
Prisklass
72 US$ - 167 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 7 av Spahotell i Honfleur
Rumstyper
Pentry, Sviter, Rökfria rum, Handikappanpassade rum
Information
Prisklass
72 US$ - 167 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 7 av Spahotell i Honfleur
Rumstyper
Pentry, Sviter, Rökfria rum, Handikappanpassade rum
Bilder
Resenär (150)
Svit och rum (195)
Pool och strand (43)
Middag (31)
Bekvämligheter (20)
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 32 hotell i närheten
Ibis Honfleur
1 119 omdömen
0,24 km bort
Mercure Honfleur
948 omdömen
0,52 km bort
Ibis Budget Honfleur
1 105 omdömen
0,55 km bort
Premiere Classe Honfleur
359 omdömen
0,71 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 183 restauranger i närheten
Chez D.D.
358 omdömen
0,8 km bort
Aux oiseaux de mer
22 omdömen
0,74 km bort
L'Envie
314 omdömen
0,81 km bort
LA FREGATE SAS
9 omdömen
0,73 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 67 sevärdheter i närheten
Le Vieux Bassin
3 132 omdömen
0,98 km bort
Église Saint-Léonard
119 omdömen
0,73 km bort
Office de Tourisme de Honfleur
319 omdömen
0,82 km bort
Carrousel a Honfleur
126 omdömen
0,77 km bort
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Tulip Inn Residence Honfleur.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt