Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Le Villiers

217 omdömen
Nr 1 704 av 1 822 hotell i Paris
Resenär (178)
Svit och rum (111)
Middag (3)
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Concierge
Flerspråkig personal
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Offentligt wifi
Rökfritt hotell
Rumsegenskaper
Familjerum
Luftkonditionering
Rökfria rum
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Mellanklass
HOTELLKLASS
Plats
Helhetsvy
100Perfekt för de som vill promenera
Bedömning: 100 av 100
153restaurangerinom 0,5 km
19sevärdheterinom 0,5 km
Omdömen (217)
Filtrera omdömen
48 resultat
Medlemsbetyg
5
11
13
7
12
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
5
11
13
7
12
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 48 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 5 dagar sedan

Om jag kunde ge denna plats en noll skulle jag. Min man och jag stannade där på 30 och 31 gatan i december. Vi fick ett rum som inte ser ut som någon av dina annonser online. En med hårspännen från föregående gäst, fläckar på...lakorna, skalar väggar i badrummet, en trasig dusch, en hängare, en värmare som inte skulle fungera och inga handdukar. Herrarna vid skrivbordet berättade för oss "Jag har två rum, men den övervåningen är så mycket bättre än den andra nere." Detta var våra sista två dagar av vår smekmånad. Vi hade bytt hotell från Chessy-området till centrala Paris, som redan tar hälften av dagen för att använda en av våra sista två dagar av vårt Museum Pass. Så svårt som att se vad vi spenderade 300 dollar på och var vi skulle spendera nyårsafton och de sista två dagarna av vår smekmånad gick vi ut för att se Notre Dame den kvällen som planerat. När vi återvände hade vi diskuterat om att få återbetalning och se om vi skulle kunna hitta ett hotell någon annanstans, utan att märka på nyårsafton och tillbringa den sista dagen på jakt efter någonstans att sova. Clerk vid skrivbordet talade då bara franska, där vi kan tala tillräckligt för att komma runt, vi kunde förhandla om återbetalning på franska. Nästa morgon vaknade jag väldigt tidigt och försökte kontakta AGODA som är vilken vi bokade hotellet genom. När jag inte hade någon tur fortsatte jag att gå ner och diskutera frågan med den nya mannen vid skrivbordet. När jag tog upp det faktum att min man och jag inte var nöjda med utseendet på hotellet och inte ville stanna han berättade för mig att kontakta bokning. com som är vilken vår reservation visade sig under, eftersom han inte kunde göra något med det eftersom det var bokat 3: e party. Jag tillbringade 20 minuter på telefonen med bokning. com, som omdirigerade mig till Agoda. Jag väntade med dem i ytterligare 40 minuter och hade ingen kontakt, så jag skickade dem ett mail. Naturligtvis ville vi inte spendera slutet av våra pengar på ett annat hotellrum utan att få återbetalning. Vi hade noggrant budgetat för hela vår resa och hade inte planerat att ens betala på platsen, som egenskapen hade berättat att vi redan hade betalat vid en tidpunkt när jag nådde månader innan vår ankomst. Även när jag gick ner för att klaga igen, erbjöd herrarna vid skrivbordet att flytta oss till ett "uppgraderat rum, utan extra kostnad" och berättade för oss att om det var mer lämpligt kunde vi byta. Jag tog upp nycklarna, visade och frågade min man, och vi var båda överens om att tills AGODA kom tillbaka till oss, skulle det vara bättre än rummet vi var i. Jag gick ner, returnerade nycklarna till rum 25, accepterade nycklarna för 24 och sa till honom "Tack, vi byter rum, men vi väntar på att höra tillbaka." Han var med två andra herrar vid den tiden. Jag återvände på övervåningen, började göra mig redo för vår dag ute, öppnade dörren till badrummet och hälsades med ett andetag fullt av mögel. Vid den tiden var min man och jag mer än utmattad med processen på detta hotell. Tydligen skulle ditt hotell inte diskutera återbetalning eller avbokning med oss - så vi hade inget annat val än att vänta. Vi var tvungna att duscha med dörren till badrummet, med fönster öppna. Vi borstade våra tänder och använde badrummet som innehöll vårt andetag. När vi lämnade kände vi oss sjuka, och vi var i det rummet för en enda natt. Golvet samlade damm på våra nakna fötter, så mycket att vi lade det på sängen och det blev svart, jag var tvungen att dammmappa golvet med handdimensionerade handdukar som vi fick använda för att duscha. Vi hittade ett kvitto från gästerna före oss och en monopod kvar. Det var äckligt, men vi hade inget annat val än att vänta. Jag har tillbringat de sista nio dagarna i en strid med AGODA, som de har informerat mig om de HOTEL ÄR ANSVARIG FÖR ATT UTFÖRA EN RÄDDNING OCH REKRUSERAR. Avvisar eftersom vi var "mer än glada" med uppgraderingen. NEJ. Det är inte korrekt, det är en platt ut lögn. De skickade oss på en gåsjakt, VET att vi inte skulle få ett svar fram till det nya året.Mer

Datum för vistelsen: december 2018
Omdömet skrevs 13 november 2018 från mobil enhet

Om jag får ge detta hotell 0 ?? Jag kände, lukten av mögel är outhärdlig, rummet är mycket smutsigt, badrummet är eländigt, personalen är inte välkomnande alls vi staid för en natt jag kände mig sjuk, om du kan du undvika detta hotell.

Datum för vistelsen: november 2018
Omdömet skrevs 5 augusti 2018 från mobil enhet

Jag bokade hotellet med betalningssätt vid hotellet och gratis avbokning. Men vid bokning de debiteras mig för 1 natt och efter att ha kontaktat dem de berättade för mig om gratis avbokning kommer de återbetala mig tillbaka. Men allt var fusk. När jag avbokade min...bokning betalade de inte mina pengar tillbaka vilket är verkligen orimligt. Så, ta hand om detta hotellMer

Datum för vistelsen: augusti 2018
Omdömet skrevs 20 juni 2018

När ett hotell är lika billigt som det här är det absurt att förvänta sig bekvämligheterna av en femstjärnig. Här är problemen med detta hotell: Det finns ingen hiss Lummiga interiörer, särskilt trappbrunnen Å andra sidan har platsen några plusser: En mycket bekväm säng Utmärkt...WI - FI - anslutning Bra TV med en engelsk nyhetskanal Effektiv dusch Några steg från en tunnelbanestation. Artig hjälpsam personal Området är mycket bra med massor av restauranger och butiker och den närliggande tunnelbanan ligger på en direkt linje till stadens centrum. Även om på en huvudväg är trafikbuller inte överdrivet. Budget betyder budget, om du längtar efter lyx detta hotell är inte för dig, men om allt du vill s ett billigt ställe att bo, titta inte längre.Mer

Datum för vistelsen: maj 2018
Omdömet skrevs 18 april 2018

Platsen är bra, alla resten suger. Shabby byggnad, inte mycket ren. Morgon receptionisten var ok. Kvällen var helt urkopplad. Dusch dörren bröts, sängen städades inte under under en tid. . . .

Datum för vistelsen: april 2018
Visa fler omdömen
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Hotel Le Villiers.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
64 US$ - 115 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
le villiers hotel
PLATS
FrankrikeIle-de-FranceParis17th Arr. - Batignolles-MonceauTernes
ANTAL RUM
26
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt