Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Se alla 1 804 hotell i Paris

Maison Nabis by HappyCulture

606 omdömen
Nr 258 av 1 804 hotell i Paris
Spara
Resenär (141)
Svit och rum (181)
Middag (40)
Översikt
  • Utmärkt46 %
  • Mycket bra37 %
  • Medel10 %
  • Dåligt6 %
  • Hemskt1 %
Kostnadsfritt wifi
Frukostbuffé
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Concierge
Anpassat för rullstol
Kemtvätt
4,0-stjärnigt hotell
All hotellinformation
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (606)Skriv ett omdöme
Filtrera omdömen
226 resultat
Medlemsbetyg
99
93
23
10
1
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
99
93
23
10
1
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 226 omdömen
Omdömet skrevs september 26 2017

Mycket mysigt hotell med bra placering mellan Montmartre och operan. 10 min promenad till bra shopping. Trevligt bemötande av hotellpersonalen. Väldigt hjälpsamma med utskrifter av biljetter etc. Rummet var rätt litet men extremt tyst och det gick bra att mörklägga. AC som gick att justera...Mer

Tack Annika G
Svar från PAVILLONPARIS, Directeur général för Maison Nabis by HappyCultureSvarade september 30 2017

Vilken kommentar !!!! Tack så mycket, Du är en sann ambassadör för vårt helt nya Maison Nabis ****. Vårt enda nöje är att se stjärnor i våra kunders ögon! Tack för att du gjorde en så fin present Hélène ROUGEVIN-BAVILLE

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juni 30 2017

Mer

Svar från Helene D, Directeur général för Maison Nabis by HappyCultureSvarade juli 1 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juni 29 2017

Mer

Svar från Helene D, Directeur général för Maison Nabis by HappyCultureSvarade juni 30 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juni 26 2017

Mer

Svar från Helene D, Directeur général för Maison Nabis by HappyCultureSvarade juni 27 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juni 25 2017

Mer

Svar från Helene D, Directeur général för Maison Nabis by HappyCultureSvarade juni 27 2017
Google-översättning

Mer

FöregåendeNästa
12345646
Resenär (141)
Svit och rum (181)
Middag (40)
Hotell och övriga anläggningar (142)
Badrum (11)
Företagscenter och evenemangsrum (6)
Om
Utmärkelser och erkännanden
Certificate of Excellence
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Bekvämligheter
Kemtvätt
Tvättservice
Concierge
Flerspråkig personal
Bekvämligheter på rummet
Luftkonditionering
Minibar
Information
Prisklass
143 US$ - 256 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 180 av Lyxhotell i Paris
Nr 530 av Romantiska hotell i Paris
Rumstyper
Rökfria rum, Handikappanpassade rum
Information
Prisklass
143 US$ - 256 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 180 av Lyxhotell i Paris
Nr 530 av Romantiska hotell i Paris
Rumstyper
Rökfria rum, Handikappanpassade rum
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt
Karta
Satellit