Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Bristol Hôtel

232 omdömen
Nr 34 av 68 hotell i Reims
Spara
Resenär (120)
Svit och rum (44)
Middag (5)
Översikt
  • Utmärkt9 %
  • Mycket bra29 %
  • Medel35 %
  • Dåligt17 %
  • Hemskt10 %
Kostnadsfritt wifi
Frukostbuffé
Rökfria rum
Restaurang
Djur tillåtna
Handikappanpassade rum
Fri parkering
3,0-stjärnigt hotell
All hotellinformation
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (232)Skriv ett omdöme
Filtrera omdömen
48 resultat
Medlemsbetyg
1
23
17
3
4
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
1
23
17
3
4
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 48 omdömen
Omdömet skrevs april 19 2016

Om du vill bo centralt nära ett parkeringshus är detta hotell perfekt! Rummen var små och renoverade men standarden var ändå medelmåttig som det är överlag i Frankrike. Vi bodde här 2 nätter för att ha övernattning på vår inköpsresa av champagne. Restaurangen och frukosten...Mer

Tack Gulli69
Omdömet skrevs juli 13 2015 från mobil enhet

Hotellet ligger toppen på torget med alla restauranger. Vårt hotell hade dessutom en toppen restaurang.. Vi åt middag där och det var toppen. Hotell servicen var jätte bra, mycket bra engelska. Frukosten var bättre än vad vi har haft innan i Frankrike. Alltså medelmåttig frukost,...Mer

Tack Susanne Ö
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 13 2017 från mobil enhet

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs november 13 2016 från mobil enhet

Mer

Svar från Karima B, Manager för Bristol HôtelSvarade november 30 2016
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs oktober 20 2016

Mer

Svar från Karima B, Manager för Bristol HôtelSvarade december 1 2016
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
FöregåendeNästa
12345610
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Restaurang
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Bekvämligheter på rummet
Minibar
Saker att göra
Restaurang
Information
Prisklass
85 US$ - 128 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Rumstyper
Rökfria rum, Handikappanpassade rum
Information
Prisklass
85 US$ - 128 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Rumstyper
Rökfria rum, Handikappanpassade rum
Resenär (120)
Svit och rum (44)
Middag (5)
Hotell och övriga anläggningar (60)
Badrum (20)
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Bristol Hôtel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Riktlinjer för publicering
Skicka in
Rumstips
"VI bodde högst upp och där var det tyst och lugnt."
Läs omdöme
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt
Karta
Satellit