Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.
Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel de L'Opera

35, rue Esprit-des-Lois, 33000, Bordeaux, Frankrike
Bekvämligheter
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning Utcheckning
Visa tillgänglighet
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 3 sidor till!
Professionella bilder
Hotel de L\\
Visa karta
Lägg till bild Skriv ett omdöme

112 omdömen från TripAdvisors användare

Medlemsbetyg
  • 10
  • 47
  • 25
  • 15
  • 15
Se omdömen för
13
52
8
13
Betygsöversikt
  • Läge
    4,5 av 5 stjärnor
  • Sovkvalitet
    3,5 av 5 stjärnor
  • Rum
    3 av 5 stjärnor
  • Service
    3,5 av 5 stjärnor
  • Standard
    3,5 av 5 stjärnor
  • Renlighet
    3,5 av 5 stjärnor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumtips
Datum | Betyg
  • Engelska först
  • Franska först
  • Italienska först
  • Japanska först
  • Portugisiska först
  • Spanska först
  • Svenska först
  • Tyska först
  • Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
Kalmar, Sverige
Nivå Skribent
59 omdömen
17 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 hjälpsamhetsröster
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs juli 30 2012

Vi bodde här två nätter och är mycket nöjda. Bemötandet var vänligt och personligt, speciellt som vi hade angett fel datum vid bokningen. "Inga problem, misstag kan alla göra, vi ordnar detta", var det leeende svaret. Vi fick dessutom bra råd om restauranger och om hur man köper biljetter på tram (hpllplats i kvarteraet brevid) så man slipper lägga pengar på taxi. Läget var bästa tänkbara, nära till allt men ändå lugnt. Rummet var naturligtvis litet (självklart med tanke på det låga priset) men där fanns allt vi behövde. En rent rum med bekväm säng och dusch med varmt vatten är allt vi behöver. Vi har ofta bott på tvåstjärniga hotell eftersom vi hellre lägger pengar på restauranger så vi har god erfarenhet av de vanligen är mycket prisvärda på mindre orter och det stämde även i Bordeaux's mest centrala del! Frukosten var utmärkt (också med tanke på priset), bästa kaffet på våra treveckors resa och mycket trevlig och glad personal som berättade om andra sevärdheter i trakten och gav oss inspiration att återvända. Kommer absolut att bo här vid nästa besök!

  • Bodde där i Juli 2012, reste som ett par
    • 5 av 5 stjärnor Standard
    • 5 av 5 stjärnor Läge
    • 5 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 5 av 5 stjärnor Rum
    • 5 av 5 stjärnor Renlighet
    • 5 av 5 stjärnor Service
Mer 

Till hjälp?
Tack Folkesson
Limoges
2 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
1 av 5 stjärnor Omdömet skrevs juni 10 2011
Detta omdöme har översatts från engelska. Visa original

I mars förra året, bokade vi två dubbelrum på Hotel de L'Opéra genom Booking.com, för fredag den 3 juni. Jag ringde hotellet 48 timmar i förväg för att kontrollera att de hade vår bokning och fick veta att den var noterad. Strax före kl 22, på kvällen innan vi var på väg att åka, fick jag ett ursäktande samtal från Booking.com, som berättade att det inte fanns något boende där för oss. Men om vi ville ha dem, fanns det rum lediga på Résidence Tatry. Jag kontrollerade detta snabbt online, och beslutade att det inte alls var vad vi ville ha. Booking.com avbokade bokningen, och skickade ett e-postmeddelande som bekräftade detta, samt att det naturligtvis inte skulle vara några avgifter. Jag kunde inte hitta något passande alternativt boende på så kort varsel, så vi avbokade vår resa. Följande eftermiddag, fick jag ett telefonsamtal från någon på Résidence Tatry om att vi inte hade kommit dit, och att vårt bankkort skulle debiteras med kostnaden för två rum. Jag protesterade naturligtvis, men fick veta att chefen för hotellet del l'Opéra hade gjort en bokning i vårt namn (helt utan vårt tillstånd eller vetskap), och hade givit dem information om vår bankkort. Jag var naturligtvis ursinnig för att vår kortinformation hade blivit överlämnat till en tredje part på detta sätt, och klagade till Booking.com, som lovade att ordna upp saken. Pengarna drogs från vårt konto på måndag, men var tillbaka igen på torsdag. Vi var upprörda över, att förutom att vi blev svikna på detta sätt av Hotel de l'Opéra, så hade de givit vår kortinformation vidare till ett annat hotell, utan vårt tillstånd eller vetskap. Och naturligtvis så vi gick vi miste om en efterlängtad resa till Bordeaux med vänner.

  • Bodde där i Juli 2012, reste som ett par
    • 5 av 5 stjärnor Standard
    • 5 av 5 stjärnor Läge
    • 5 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 5 av 5 stjärnor Rum
    • 5 av 5 stjärnor Renlighet
    • 5 av 5 stjärnor Service
Mer 

Till hjälp?
1 Tack Claret87

Resenärer berättar hänfört om de här hotellen i Bordeaux

22 bilder på det här hotellet

Bilder från resenärer: Se vad andra resenärer har sett

Visade
Alla bilder från resenärer (17)
Visade
Utsikt från rummet (2)
Visade
Hotell och omgivningar (2)
Visade
Badrum (1)
Visade
Rum/svit (4)
Visade
Annat (8)

Bilder från ledningen: Sköts av ansvariga för verksamheten

Visade
Alla bilder från ledningen (5)
Visade
Annat (5)
Incheckning Utcheckning
Visa priser
Andra hotell som du kanske också gillar …
Resenärer tittade även på dessa Bordeauxhotell
0.0 km bort
Hotel des 4 Soeurs
Hotel des 4 Soeurs
Nr 58 av 174 i Bordeaux
3.5 av 5 stjärnor 198 omdömen
0.4 km bort
Hotel Continental
Hotel Continental
Nr 34 av 174 i Bordeaux
4.0 av 5 stjärnor 618 omdömen
0.3 km bort
Quality Hotel Bordeaux Centre
Visa priser
Visa priser
Visa priser
0.5 km bort
Hotel Gambetta
Hotel Gambetta
Nr 91 av 174 i Bordeaux
3.5 av 5 stjärnor 177 omdömen
0.1 km bort
InterContinental Bordeaux Le Grand Hotel
0.5 km bort
Le Boutique Hotel
Le Boutique Hotel
Nr 2 av 174 i Bordeaux
4.5 av 5 stjärnor 618 omdömen
Visa priser
Visa priser
Visa priser

Bekvämligheter

Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning Utcheckning
Prissätt din vistelse