Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Queens Hotel

Spara
Resenär (77)
Svit och rum (195)
Middag (14)
Du kanske också gillar
Visa alla
Hotell i närheten
Översikt
  • Utmärkt4 %
  • Mycket bra20 %
  • Medel21 %
  • Dåligt17 %
  • Hemskt38 %
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt internet
Frukost ingår
Rökfritt hotell
Concierge
Fri parkering
Pool
3-stjärnigt hotell
All hotellinformation
Du kanske också gillar
Visa alla
Hotell i närheten
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","moduleList":["handlers"],"template":"ibex_photo_carousel__widget","divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (232)
Det finns nyare omdömen om Queens Hotel
Visa de senaste omdömena
Filtrera omdömen
76 resultat
Medlemsbetyg
3
18
18
10
27
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
3
18
18
10
27
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
1115 av 76 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 19 mars 2016

Mer

Svar från Andros33, Front Office Manager för Queens HotelSvarade 28 mars 2016
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 11 februari 2016

Mer

Svar från Andros33, Front Office Manager för Queens HotelSvarade 16 februari 2016
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 8 februari 2016

Mer

Svar från Andros33, Front Office Manager för Queens HotelSvarade 16 februari 2016
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 december 2015

Mer

Svar från Andros33, Front Office Manager för Queens HotelSvarade 22 januari 2016
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 december 2015

Mer

Svar från Andros33, Front Office Manager för Queens HotelSvarade 22 januari 2016
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
De mest bokade verksamheterna i London
Visa allaVisa alla
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Kostnadsfritt internet
Frukost ingår
Bekvämligheter
Frukost ingår
Concierge
Flerspråkig personal
Prisklass
136 US$ - 196 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Rumstyper
Rökfria rum
Antal rum
38
Bokningsalternativ
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia, Travelocity och Hotwire så att du tryggt kan boka med Queens Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Plats
Storbritannien > England > London
Kallas också
Queens Hotel London
Resenär (77)
Svit och rum (195)
Middag (14)
Bekvämligheter (7)
Familje- och lekområden (2)
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Queens Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt