Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Se alla 99 hotell i Liverpool

Holiday Inn Express Liverpool-John Lennon Airport

680 omdömen
Nr 53 av 99 hotell i Liverpool
Spara
Resenär (65)
Svit och rum (30)
Middag (24)
Översikt
  • Utmärkt29 %
  • Mycket bra41 %
  • Medel20 %
  • Dåligt7 %
  • Hemskt3 %
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Frukost ingår
Rökfritt hotell
Restaurang
Familjerum
Bar/lounge
3,0-stjärnigt hotell
All hotellinformation
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (680)Skriv ett omdöme
Filtrera omdömen
352 resultat
Medlemsbetyg
124
139
66
16
7
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
124
139
66
16
7
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 352 omdömen
Omdömet skrevs november 16 2010

Väldigt prisvärt - ca 10 km avstånd till city - bra bussförbindelser (köp day ticket)

Tack Ule58
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs augusti 3 2017

Mer

Svar från Teresa H, Manager för Holiday Inn Express Liverpool-John Lennon AirportSvarade augusti 4 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 28 2017

Mer

Svar från Teresa H, Manager för Holiday Inn Express Liverpool-John Lennon AirportSvarade juli 30 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 26 2017 från mobil enhet

Mer

Svar från Teresa H, Manager för Holiday Inn Express Liverpool-John Lennon AirportSvarade juli 27 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 24 2017 från mobil enhet

Mer

Svar från Teresa H, Manager för Holiday Inn Express Liverpool-John Lennon AirportSvarade juli 27 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
FöregåendeNästa
12345671
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Fri parkering
Restaurang
Bar/lounge
Frukost ingår
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Bekvämligheter
Fri parkering
Frukost ingår
Mötesrum
Affärscenter med tillgång till internet
Flerspråkig personal
Saker att göra
Restaurang
Bar/lounge
Information
Prisklass
48 US$ - 133 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 26 av Affärshotell i Liverpool
Nr 35 av Romantiska hotell i Liverpool
Rumstyper
Rökfria rum, Familjerum
Information
Prisklass
48 US$ - 133 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 26 av Affärshotell i Liverpool
Nr 35 av Romantiska hotell i Liverpool
Rumstyper
Rökfria rum, Familjerum
Resenär (65)
Svit och rum (30)
Middag (24)
Hotell och övriga anläggningar (61)
Badrum (8)
Företagscenter och evenemangsrum (1)
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Holiday Inn Express Liverpool-John Lennon Airport.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Riktlinjer för publicering
Skicka in
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt
Karta
Satellit