Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Premier Inn Hastings Hotel

Resenär (43)
Svit och rum (17)
Middag (1)
{"scriptFlags":null,"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"]}}
Om
Hotellbekvämligheter
Restaurang
Fri parkering
Bar/lounge
Anpassat för rullstol
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Betalt internet
Rökfritt hotell
Offentligt wifi
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Luftkonditionering
Handikappanpassade rum
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Business
Lugnt
HOTELLKLASS
Plats
Helhetsvy
Vägbeskrivning
London-Gatwick flygplats59 km
London City Airport77 km
Visa alla hotell i närheten
Restauranger i närheten
Visa alla restauranger i närheten
Sevärdheter i närheten
Visa alla sevärdheter i närheten
Omdömen (900)
Filtrera omdömen
459 resultat
Medlemsbetyg
178
201
55
17
8
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
178
201
55
17
8
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 459 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 14 oktober 2018

Trevlig storlek rum som städades regelbundet. Bekväma sängar och gott om varmt vatten i badrummet. Personalen vänlig och bra allt du kan äta frukost. Skulle rekommendera för alla som vill ha ett modernt hotell i utkanten av staden.

Omdömet skrevs 14 oktober 2018

På första våningen, renlighet kan inte klandras, buller över vårt rum vaknade oss efter att vi gick och sov och fortsatte fram till väldigt sent, vi var igen vaknade med samma ljud på 6. 00 på en söndag. Parkering för handikappade är inte tillräcklig. Vi...fick höra att det finns 75 rum och för närvarande bygger de ytterligare 25 rum. Parkeringen är mycket dålig som vi var tvungna att parkera ner en sidoväg och vi har ett handikappatik. Maten vid den angränsande Windmill Reataurant var dyr och plattorna för toast till frukost var så små att de bara höll en skiva toast.Mer

Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Bokade Premier Inn anger att det var för företag och vi behövde få lite vila som vi renoverar vissa egenskaper och hade en tidig start. Den unga tjejen i receptionen var mycket oförskämd. Trots att jag är ungefär 50 år äldre än henne talade hon...mig med mitt förnamn som om jag var en av hennes kompisar. Då frågade hon oss om vår civilstånd som var bortom all tro. Vi har stannat i några av de bästa hotellen i världen och har aldrig blivit utfrågade en sådan fråga. Hon informerade oss om att hon fick höra av huvudkontoret att fråga alla samma fråga. Jag sa till henne att hon inte var så oförskämd och att tänka på sitt eget företag. Då frågade hon oss om vi kunde klara några steg, eftersom jag tror att hissen var obefintlig eftersom det pågick mycket arbete. Vi fick ett rum så långt från receptionen som du kunde gå i den gamla delen av hotellet som tycktes vara i behov av renovering. Hon försäkrade oss om att även om rummet var längre bort skulle vi dock vara mer bekväma. Inget kunde vara längre från sanningen. Det var mycket buller från rummet ovan. Passagerarna verkade springa upp och ner som i spel och eftersom taket inte var korrekt ljudisolerat var bullret oacceptabelt. Ingångsdörren hade en stor tomrum, så skulle inte ha följt "Brandföreskrifter". Badrumsdörren hade också en tomrum under den och som toaletten inte fungerade kan det betyda obehagliga luktar in i sovrummet. Men det värsta var att komma när jag upptäckte att någon hade varit sjuk på badmattan och toaletten inte hade rengjorts ordentligt. Det var helt äckligt! ! ! Det fanns också var ingen mottagning på t. v. men detta i sammanhang var verkligen av liten konsekvens. Jag gick till receptionen för att be att flytta till ett annat rum att det inte fanns någon annan tillgänglig. Det var sent och jag var för trött för att leta efter annat boende. På att komma tillbaka till rummet blev bullret från ovan värre så efter 2 mer resor till receptionen bara få fobbed av med ett oöverkomligt leende jag bad att prata med chefen att få veta att hon var på egen hand och det skulle inte vara någon för väl över en timme som jag hittade otroligt. Till detta svarade jag att jag skulle hitta rummet ovanför vårt för att tala med passagerarna för att be dem att lugna ner. om hon inte kunde få någon på hotellet att göra det. Jag var inte oförskämd på mitt språk för henne, men för att hon inte kunde hantera situationen sa jag till henne att det kanske skulle finnas någon där som kunde. Ingen chef visade upp på våra rum även om jag hade begärt receptionisten att be chefen att komma till vårt rum vid hans ankomst så att han kunde se själv tillståndet i rummet och höra bruset kommer från övervåningen som inte upphört förrän midnatt. Chefen visade inte sig själv. Jag klagade till klagomaten vid Guest Relations Premier Inn. Jag berättade för dem om vår hemska vistelse och även om de lovade att komma tillbaka till mig om klagomålet. Efter att ha jagat dem flera gånger berättade de för mig att frågan hade blivit undersökt av chefen för Hastings Premier Inn för att få veta att han mitt klagomål som ogiltigt som receptionisten fann mig skrämmande för att begära att bruset upphörde. Mer än troligt var det samma chef som inte kunde vara störd att komma till vårt rum. Jag fick då veta att jag kunde skriva till Hastings chef för att granska sitt beslut. Jag skickade ett brev till Paul Flaum, som jag trodde var VD för Whitbread men hörde inte från honom och hans email skickades tillbaka. Så mycket för Good Nights Sleep garanterat av Premier Inn. Jag skriver denna översyn ganska sent eftersom mina äldre föräldrar har varit sjuka och min far gick in i ett vårdhem och behövde konstant uppmärksamhet innan de gick in. Jag antar att det måste finnas rum på hotellet som är bra men vårt var inte en av dem och där verkar vara problem med personalen och ledningen vid denna filial. Service TERRIBLE Sömnkvalitet TERRIBLE renlighet FÖRSIKTIGMer

Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Vår erfarenhet förstördes av extrema parkeringsproblem på grund av att byggnadstilläggen pågår. Vi spenderade så mycket tid på att hitta platser att parkera, gå runt och runt i cirklar, så småningom hitta en plats någon bit bort från hotellet, och få blötläggning som gör oss...tillbaka till hotellet. Detta hände varje gång vi återvände till hotellet under vår 2 dagars vistelse. Restaurang mat och service var bra men lite mer bör tänka på rummets bekvämligheter, till exempel en anständig spegel placerad på rätt ställe så att en dam kan applicera hennes smink i gott ljus och en krok på baksidan av Badrumsdörren skulle också uppskattas. En handduk för 2 personer är inte heller acceptabel.Mer

Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Utmärkt värde för pengarna. . mycket förvånad över rummen de var mycket rena och moderna alla moderna bekvämligheter och de härliga sängarna hade exceptionellt sängkläder. Personalen i receptionen var underbar och kunde inte göra tillräckligt för dig. Övergripande en mycket plesant överraskning

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Premier Inn Hastings Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
53 US$ - 119 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
premier inn hastings hotel hastings
PLATS
StorbritannienEnglandHastings
ANTAL RUM
73
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt