Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hilton Brighton Metropole

Besök hotellets webbplats
Resenär (1366)
Svit och rum (631)
Middag (69)

Om

Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Pool
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Rumservice
Kostnadsfritt internet
Bar/lounge
Spa
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Betalt internet
Betalt wifi
Concierge
Flerspråkig personal
Frukost tillgängligt
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Inomhuspool
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Mötesrum
Offentligt wifi
Tvättservice
Uppvärmd pool
Visa fler
Rumsegenskaper
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Klassiskt
Familj
HOTELLKLASS
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Hotellerbjudanden

Plats

Helhetsvy
100Perfekt för de som vill promenera
Bedömning: 100 av 100
216restaurangerinom 0,5 km
70sevärdheterinom 0,5 km
5 062omdömen
1 536bilder
28F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 1 012
  • 1 359
  • 1 271
  • 824
  • 596
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
Sämsta Hilton hotell jag har bott i! Hilton ska verkligen fundera om detta hotell ska bära Hilton namnet. Jag ska aldrig boka detta hotell igen. Servicen är usel, maten är dålig, rummet luktade, duschen funkade inte, toaletten spolade inte och madrassen var gammal så att man
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Svar från SaschaKoehler, General Manager för Hilton Brighton Metropole
Svarade 6 juli 2017
Dear Michel S Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. I am sorry to read you had not enjoyed your dining experience with us, as we usually receive very positive feedback in this area. Nevertheless, your comments have been shared with my Executive head chef and Food & Beverage manager and I do hope you will accept my apologies for any disappointment caused. I would also like to apologies to you for having left the hotel feeling disappointed with all aspects of your stay with us. Please be assured that I have raised the matter with my relevant Heads of Department and left them with no doubt how imperative it is that we maintain our usual high Standards. Kind regards Sascha Koehler General Manager
Läs mer
väldigt nöjda med frukostbuffen(inte bara engelsk frukost),bra ljudisolering på rummen, bra parkering. Väldigt fint renoverat hotell. Trevlig personal. Promenadavstånd till centrum. Rekomenderas. Åk dit.
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Svar från SaschaKoehler, General Manager för Hilton Brighton Metropole
Svarade 7 juni 2017
Dear robertmW6925XS Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. I am very grateful that you would take the time to pass on your very positive feedback on your stay with us. I do hope you will be looking at returning to us soon. Kind regards Sascha Koehler General Manager
Läs mer
Suverän hotel med mycket trevliga familjerum, helt underbar läge om man vill uppleva det bästa med Brighton och sist men inte absolute inte minst...... en frukostbuffe "to die for, "mina 9 åriga pojkar har aldrig uppskattat frukost mera, det flög upp ur sängen varje morgon !!!
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
Svar från SaschaKoehler, General Manager för Hilton Brighton Metropole
Svarade 2 sep. 2016
Dear Karin S Thank you for taking the time to add your review to Trip-advisor. Thank you for your kind words regarding our lovely hotel, I am pleased that you and your boys enjoyed our wonderful breakfast selection. I do hope you would still consider returning again in the near future. Kind regards Sascha Koehler General Manager
Läs mer
Besökte detta hotell i samband med en affärstillställning och efter att ha tittat på tidigare recensioner förväntade jag mig inte så mycket. När vi hade checkat in och kommit till vårt rum fann vi att det var nästan outhärdligt hett. Städerskan hade uppenbarligen lämnat alla
Läs mer
Svar från HowardLewis-GM, General Manager för Hilton Brighton Metropole
Svarade 28 nov. 2014
Dear Reviewer, Thank you taking the time to add your review. I am sorry that we failed to meet your expectations on your visit. My Director of Operations Damian Meadows would very much welcome the chance to discuss your stays, please could you email him a contact number your confirmation number for your stay and a suitable date and time for him to get in contact with you. damian.meadows@hilton.com Regards Howard
Läs mer
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Min fru bokade 2 angränsande rum för en natt bo för oss och min äldre mamma. Vi valde hotellet för dess centrala läge, havsutsikt och parkering på plats. Vi använde inte hotellets faciliteter förutom restaurangen till frukost så kan inte kommentera dem. Den övergripande känslan
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumMiddagPool och strandFöretagscenter och evenemangsrum
Professionella bilder enbart för TripAdvisorHilton Brighton Metropole
The Double Guest Room at the Hilton Brighton Metropole
Bilden tillhandahållen av ledningenHilton Brighton Metropole
Guest room
Plasting coming off the walls
View from room looking at viewing tower 360
FöregåendeNästa
123456127
Dear Marlee_13 Apologies for my delayed response, if you contact the hotel directly and speak with my reception team I am sure that they will be able to assist you. Kind regards Sascha Koehler General Manager
0 röster
Visa alla svar
Dear ebayrubbi Thank you for contacting us with your enquiry. I can confirm that a key card is not needed for our lifts to gain entry to the bedroom floors. Kind regards Sascha Koehler General Manager
0 röster
Visa alla svar
Dear Glkelly74 Thank you for you comments, please could you contact our Reservations on the following e-mail address Unfortunately this site will not allow us to put contact numbers or e-mail address- Please call the hotel directly and ask to be put through to Angela in our In House Reservation Kind regards Sascha Koehler General Manager
0 röster
Visa alla svar
Dear snooker147147, Thank you for your enquiry regarding the drinks prices, in our Waterhouse Bar Wine by the glass 175ml Red, White & Rose - starts at about £5.90 and goes up to £8.90 250ml from £7.90 - £12.50 Bottles from 23.00 - £36.00 depending on the wine you order. Cocktails start at £8.50 - £12.50 Spirits start at £5.00 - £10.00 excluding mixers Whisky £5.00 - £18.00 excluding mixers Brandy £5.00 - £28.00 excluding mixers Liquers £4.00 - £6.00 Bottle Beers and Ciders - £4.50 - £5.00 Draught Beer & Cider £5.50 - £6.00 There will also be a bar in the wedding breakfast area and prices will be about the same. I do hope this helps. Kind regards Sascha Koehler Area General Manager
1 röst
Visa alla svar
Dear Alainechristian, Thank you for contacting me with your enquiry. I can confirm that any guest wishing to have a take away delivered, must collect from the delivery driver personally from the hotels lobby. We do not allow delivery drivers on to the guest floors, but delivery drivers must have the full name of the guest that they are delivering to. If a delivery is after 11pm and the driver does not have the guests full name to check the guest is staying at the hotel they will not be allowed in to the hotel lobby. Kind regards Sascha Koehler - Area General Manager
0 röster
Visa alla svar
FöregåendeNästa
123456
FöregåendeNästa
11
PRISKLASS
111 US$ - 273 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
hilton brighton metropole hotel brightonbrighton metropole
PLATS
StorbritannienEnglandBrighton and HoveBrighton
ANTAL RUM
340
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt