Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Bay Majestic Bournemouth Hotel

Spara
Resenär (178)
Svit och rum (73)
Storyboard
Översikt
  • Utmärkt28 %
  • Mycket bra49 %
  • Medel14 %
  • Dåligt6 %
  • Hemskt3 %
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt internet
Frukostbuffé
Pool
Rökfria rum
Restaurang
Bar/lounge
Anpassat för rullstol
All hotellinformation
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (546)
Filtrera omdömen
231 resultat
Medlemsbetyg
75
123
22
7
4
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
75
123
22
7
4
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 231 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 30 2017 från mobil enhet

Mer

Svar från tracey_moores, General Manager för Bay Majestic Bournemouth HotelSvarade augusti 19 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juni 30 2017

Mer

Svar från tracey_moores, General Manager för Bay Majestic Bournemouth HotelSvarade juli 9 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juni 23 2017

Mer

Svar från tracey_moores, General Manager för Bay Majestic Bournemouth HotelSvarade juni 24 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs maj 20 2017 från mobil enhet

Mer

Svar från tracey_moores, General Manager för Bay Majestic Bournemouth HotelSvarade maj 29 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs maj 18 2017 från mobil enhet

Mer

Svar från tracey_moores, General Manager för Bay Majestic Bournemouth HotelSvarade maj 29 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Pool
Restaurang
Kostnadsfritt internet
Bar/lounge
Saker att göra
Pool
Restaurang
Bar/lounge
Utomhuspool
Information
Prisklass
83 US$ - 125 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Typ av hotell
Nr 3 av De mest prisvärda hotellen i Bournemouth
Nr 13 av Familjehotell i Bournemouth
Nr 24 av Romantiska hotell i Bournemouth
Rumstyper
Rökfria rum, Handikappanpassade rum
Information
Prisklass
83 US$ - 125 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Typ av hotell
Nr 3 av De mest prisvärda hotellen i Bournemouth
Nr 13 av Familjehotell i Bournemouth
Nr 24 av Romantiska hotell i Bournemouth
Rumstyper
Rökfria rum, Handikappanpassade rum
Resenär (178)
Svit och rum (73)
Pool och strand (7)
Middag (5)
Familje- och lekområden (2)
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Bay Majestic Bournemouth Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt