Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Queens Hotel

Dela
Resenär (283)
360
Panoramabilder (19)
Resenär (283)
360
Panoramabilder (19)
Middag (58)
Översikt
Meyrick Road, Bournemouth BH1 3DL England Visa på karta
Namn/adress på det lokala språket
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Parkering
Frukostbuffé
Pool
Rökfritt hotell
Restaurang
Rumservice
3-stjärnigt boende
Omdömen (1 640)
Filtrera omdömen
728 resultat
Medlemsbetyg
193
229
153
72
81
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
193
229
153
72
81
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 728 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan från mobil enhet

  100 per natt för klibbigaste, tröttaste, mest obekväma rummet jag någonsin har stannat i. Rum ser inget ut som bilderna och var i djupt behov av redecorating.  Den uppvärmda handduksstången i badrummet hade kopplats från och vi hade en handduk och ingen extra toalettpapper. Informationsmappen...påpekade att om du ville ha mer än 2 tepåsar och 2 individuella kaffebryggare skulle de kosta 25 p från receptionen. Parkering var 5 per dag och det var massor av "extra avgifter". Sängen var en av de mest obekväma som var kuddarna som kände som om de hade varit fyllda med halm. Rummet kokade så när vi stängde av radiatorn vi var tvungna att använda något (vi använde badmatta) för att kila upp fönstret eftersom det inte skulle vara öppet.   100 en natt för denna katastrof och vi stannade 2 nätter! ! Absolut rip off. . . . . . Aldrig mer! ! Jag är arrangören av en årlig lunch, med över 100 personer som deltar, som vi har hållit på hotellet under de senaste 16 åren. Lunchen kommer inte att hållas här igen baserat på vad som upplevdes i vårt rum.Mer

Svar från DanielMarshGM, Associate Director för The Queens HotelSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 4 oktober 2018 från mobil enhet

När vi anlände, hotellet verkade mycket bra vid första anblicken. När vi kom fram till vårt rum märkte vi rummet var inte vad vi sett i bilder. Fönstren behövde en bra ren. Badrummet var mycket föråldrade och behövde en bra uppdatering. Vattenflödet var chockerande. Vi...bad personalen att bytte våra rum och de gjorde det. Våra rum var bra med fin säng och terrass, och mycket glad utsikt genom fönstret. Hotellet har bra läge nära havet. Jag skulle säga att det var förmodligen dags för en renovering.Mer

Svar från DanielMarshGM, Associate Director för The Queens HotelSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Vad ett hemskt hotell, bra personal men rummen var illa, väggar och tak papper tunna, dusch dusch patetisk, i allvarligt behov av renovering, frukost var tillräcklig, men något från det förflutna. Det är mer som ett gammalt folkhem.Mer

Svar från DanielMarshGM, Associate Director för The Queens HotelSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 2 oktober 2018 från mobil enhet

Jag stannade här med några vänner för loppet för livet och det var utmärkt kan inte klaga på någonting. Pool och spa poolen var härlig gym var bara rätt storlek. Skulle 100% rekommendera särskilt om du letar efter en romantisk natt bortMer

Svar från DanielMarshGM, Associate Director för The Queens HotelSvarade för 4 veckor sedan
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Jag och min partner tryckeri för en natt bort kid gratis . Vid ankomsten var rummet inte klart men vi var tidigt så att var fina floden Sowe gick in i Bournemouth. Senare på eftermiddagen gick vi till få vårt rum key personalen var vänlig...och allt verkade bra. Vi kom till vårt rum som var på fjärde våningen det hade fläckar på mattan , den pvc en fönstren hade burns i dem och när vi använde det flyttade toalett . Vi ringde receptionen och vi flyttades till ett rum på våning ett. Alla verkade bra . Vi åkte ut för att äta middag och när vi återvände vi slagit på huvudljus som var de fladdrande som mad tyvärr sidolamporna var inte att ljus för oss att använda på det egna . Vi ringde receptionen och de skickade upp en portier som har skickats till och försök lösa det , han var vänlig och stått på bordet för att ta bort lampan täcka han inte kunde stoppa den och sa att vi skulle ha att flyttas . Verkligen en andra gången jag var missnöjd och bad att få tala med chefen på skift som jag kommer lägga till var härlig . Hon sedan uppgraderade oss till en bröllopssvit som jag tittade på innan utförandegaranti . Alla verkade bra så vi flyttade igen . Det var ett trevligt rum men inte jättebra , en hemsk fläckar i soffan , kylskåpet i rummet var smutsigt, duschhållaren var sönder och vatten höll kommer varma och kalla. Alla fall vi fick äntligen kom överrens ner på valar-tv när vi hörde ett ljud i inspektion i badrum vi upptäckte det i fokus glas hade fallit ut över den och sovrumstak på är ute på andra en annan en såg ut som om det var jag kom ut av den tak . Att säga, men jag var missnöjd var en underdrift jag talade med chefen i tjänst som skulle kunna förmedla allt det som hände med personen nästa steg upp för stegen . Nästa morgon hade vi frukost som var helt ok men inget speciellt . Vi frågade att få tala till den chef som jag talade till i en annan roomshr erbjöd mig en gratis vistelse och 40 % återbetalning jag var inte nöjd och ville ha att ta det vidare så hon gav mig en business-kort för detaljer att kontakta den nästa chef i linje Daniel . Vid utcheckningen vi bad att få tala med Daniel som verkade ganska bra . Han satt och lyssnade medan jag talade och sa till honom mitt problem då sa tack för att du låter mig veta jag kommer att undersöka saken och som var det . Jag blev förvånad över hur unbothered han var. Jag sände honom ett e-postmeddelande med de bilder och väntade ett svar . Jag mejlade igen . Jag fick en svar att säga att mattorna var kommer att bli förändringar och fönsterkarmar och lampan ändras och därefter han i själva verket anklagade oss i fokus glas faller ut när han och vaktmästaren kunde inte förstå hur det har hänt . Kommer han inte fråga någon typ av återbetalning och på intet sätt ursäktande. Jag har eftersom jag frågade honom för detaljer av som att klaga till som är högre än honom och han har inte svarat, jag har ringt flera gånger och fick aldrig en återvända samtal . Fruktansvärd service från företagsledningen på denna nivå och hemsk kundservice från dem . Övrig personal och natt manager var fantastiska och utmärkt kundtjänst . Det här hotellet behöver en renovering och lära sig en del kund service . Jag förväntar mig en smart svar från Daniel på detta omdöme om det här . Läs alla resa rådgivare och gå till ett annat hotell som förtjänar din pengar , det här hotellet gör inte förtjänar £ 114 + du kommer att få bättre i en budget hotel.Mer

Svar från DanielMarshGM, Associate Director för The Queens HotelSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Pool
Rumservice
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar/lounge
Spa
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Barnpassning
Bastu
Flerspråkig personal
Frukost tillgängligt
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Inomhuspool
Konferensanläggningar
Mötesrum
Rökfritt hotell
Tvättservice
Uppvärmd pool
Precis vid stranden
Fri parkering
Frukost ingår
Typ av hotell
Spa
,
Vid stranden
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum
Hotellklass
Typ av hotell
Spa
,
Vid stranden
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum
Antal rum
109
Prisklass
44 US$ - 146 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
Queens Hotel Bournemouth
Plats
Storbritannien > England > Dorset > Bournemouth
Hotellklass
Typ av hotell
Spa
,
Vid stranden
Rumstyper
Sviter, Rökfria rum
Antal rum
109
Prisklass
44 US$ - 146 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
Queens Hotel Bournemouth
Plats
Storbritannien > England > Dorset > Bournemouth
Bilder
Resenär (283)
Svit och rum (283)
Middag (58)
Pool och strand (26)
Bekvämligheter (32)
Företagscenter och evenemangsrum (1)
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 66 hotell i närheten
Britannia Hotel Bournemouth
1 315 omdömen
0,05 km bort
Heathlands Hotel Bournemouth
1 169 omdömen
0,07 km bort
Hallmark Hotel Bournemouth Carlton
1 516 omdömen
0,11 km bort
Hotel Celebrity
1 417 omdömen
0,11 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 835 restauranger i närheten
Hungry Oven
204 omdömen
0,27 km bort
Ventana Grand Cafe
839 omdömen
0,3 km bort
Arbor Restaurant
572 omdömen
0,21 km bort
The Escoffier Restaurant
81 omdömen
0,05 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 214 sevärdheter i närheten
Russell-Cotes Art Gallery & Museum
1 894 omdömen
0,44 km bort
Grosvenor Casino Bournemouth
79 omdömen
0,63 km bort
The Polar Bear on the Isle of Wight
23 omdömen
0,5 km bort
Forever Gorgeous Day Spa
255 omdömen
0,02 km bort
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på The Queens Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt