Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Cahaya Adrian Hotel

Översikt

BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Kostnadsfri parkering
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Flygplatstransport
Rumsservice
Djur tillåtna
3-stjärnigt boende
{"containerAttributes":null,"containerClass":null,"widget":{"template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel"},"scriptFlags":null}
Omdömen (12)
Filtrera omdömen
4 resultat
Medlemsbetyg
1
0
0
1
2
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
Medlemsbetyg
1
0
0
1
2
Läs vad resenärer säger:
Valda filter
Filtrera
Listan uppdateras ...
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 9 juli 2019

Denna plats var körd. Inget varmt vatten, sjunka vatten läcker till golvet, toalettstol brutna, väggar knäckt, kan höra grannar badrum och rum ljud, lakan inte ren plus behöver klättra upp många trappor för att nå rummen. Vi förstår när vi betalar budget, men grunderna ska...fungera och rena. Akta dig för att det inte finns någon toalett i receptionen, antingen behöver du klättra upp många trappor för att nå ditt rum. 10 av oss ville flytta efter den första natten men de andra platserna var fulla. Vi kommer inte kalla detta ett hotell! ! !Mer

Datum för vistelsen: juli 2019
Omdömet skrevs 15 april 2018 från mobil enhet

Bokat på detta hotell för ett par nätter bara för att få chansen att göra Komodo turnén. Rum fullt av myggor, badrum utan toalettpapper, tomt såpedispenser och kallt vatten (dusch och handfat). . Värsta frukost någonsin. Vi bokade turnén inuti hotellet för nästa dag, receptionist...förklarade varje steg i turnén med hennes mycket lite engelska, säger att vi skulle göra Komodo Island, Rinca Island, manta punkt och det var allt ingår i priset, 600000 rupiah varje (betalas till dem). Nåväl nästa dag på båten fick vi reda på att resten av gruppen betalade bara 450000 rupiah för turnén ALLA DEM, och på nationalparken betalade vi också 250000 rupiah vardera för parkavgifterna när de kom tillbaka på hotellet sa att det var allt med. . . Vi har inte varit i Rinca Island och manta-punkten där de tog oss inte var den rätta men de lät folk hoppa i vattnet mitt i havet, på en dykplats, att snorkla med riktigt stark ström och lycklig att komma tillbaka på båten. Väldigt besviken! ! Hotellpersonalen gjorde oss betala mer än resten av gruppen (150000 rupiah varje) och sa bullsh * t på turnén. Jag skulle aldrig rekommendera någon att boka det! !Mer

Datum för vistelsen: april 2018
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Jag är Simone och jag tillbringar 2 nätter i dessa härliga vandrarhem. . . tjänster var bra. . de har gratis frukost gratis transport till lilla centrum om du wonna gå till middag och gratis hiss till flygplatsen. . alla "komprimerade i kostnaden. . gratis...kaffe till hela dagen. . Mycket okej. . . kan inte klaga . Jag kommer tillbaka. .Mer

Datum för vistelsen: november 2017
Omdömet skrevs 11 april 2017

Vad som var en stor resa med några vänner för 50-årsdagen blev en mardröm. Att plockas upp i en lastbil var stor eftersom vinden var fantastisk och cool. Hälsad av många anställda som ville göra allt för oss. Manageress kanske den enda som verkligen talar...engelska, var mycket charmig först. Vi blev frågade om vi hade en resa organiserad. Som vi inte spenderade vi lite tid att prata med henne om vad vi ville se och det kom ner till en 2 natt resa.  Våra fiendrar går till sin enhet som är ett stort sovrum med luftkonditionering och separat badrum. De kom ut snart efter och sa att deras toalett läckte över golvet när de användes. Nästa gång kom all personal in i rummet för att ta en titt och se vad problemet var, vi gick in i stan som det snart var solnedgång och vi ville se det. På lastbilen och till en plats där alla måste gå men det är uppe på en mycket brant kulle, så vi väljer inte att försöka berätta för boken men fungerade inte ens med någon som pratade indonesiska.  Vi fick höra resan börjar vid 5 am så vi var okej med detta att veta att det är en lång resa. Vi fick höra när vi kom tillbaka från te att det var 5 am och än ändrats till 7:30, men ingen anledning varför. Nästa morgon 7:30 fortfarande inte frukost och ingen kunde meddela oss vad som hände, äntligen anländer chefens dam och packades in i trucken och måste jaga runt staden för att hitta snorklingväxeln och släppa bort några andra gäster på flygplatsen kom de nära att sakna sina flygningar som vi skulle från plats till plats. Slutligen ner till hamnen, men ingen båt, kunde hon se galen på någon och än att gå till några andra båtar, äntligen komma tillbaka för att säga att kaptenen inte hade sin telefon på (Det var början på många ursäkter ). De dödliga orden "du har den bästa resan organiserade" än att få veta om vi ville snorkla vi hade också betala 100 000 rupiah vardera. Detta var början på tilläggen.  Få den person som du bokar en resa genom att skriva det alldeles ner - vart och var du går. ALLT INKLUSIVE - FARLIGA ORD  Så vi var på den långsamma båten till Kina och ingen aning om de första 2 timmarna som hände, vi kom äntligen till en liten ö som var fantastisk, bara för att ta reda på dess 100 000 rupiah ($ 10 A) för att ha en av solstolarna och vi var bara deras för en timme, än debiterade oss 100 000 var för att gå om. Tillbaka till båten och utanför går vi igen, hade lite lunch som gjordes av de 2 lokala barnen på båten. Vilket var bra, vi anlände till Manta strålarna som var förvånande som vi trodde vi såg dem nästa dag, vi snorkel inte på grund av detta, stort misstag som vi upptäcker senare hade programmet förändrats som vi inte gjorde önskar klättra Padra men ville gå till boken. Strax efter att Jirin pratade med kaptenen, var det vi fick reda på var damen bytte turnén eftersom vi inte ville klättra upp på berget och att passet för Kinca och Komodo var en dagskort och om vi ville se dem på separata dagar skulle vi betala 250 000 rupiah vardera. Det var väldigt annorlunda än det program vi arrangerade. Rinca och rosa bok och Flyga räv på dag ett följt av Komodo och Manta strålar på 2: e dagen.  Vi spenderade ganska lång tid på att försöka ta reda på vad som hände när vi var ute mitt i ingenstans och för att vara ärlig glad att Jurin var lokal och kunde tala med kaptenen. Han var den som sa till oss om dagen och att han bara gjorde vad han fick veta. I grund och botten ändrades saker och vi var inte underrättade eller informerade om de avgifter som kanske gällde om vi ville göra programmet enligt försäljningen. Vi slutade åka till Komodo byn som vi var tidigt för räven, denna lilla samhället på stelter på kanten av havet är fantastiskt, lokalbefolkningen bor i standarder som vi kan hitta skrämmande men det här är över många asiatiska länder men de verkar alla vara glada, stör de små barnen om pengar, du kan se sina föräldrar trycka dem för att göra det här. På rävarna och vi spenderar lite tid och vandrar där vi sover i kväll, så var det alltid ute så att ingen verkligen kunde ta reda på det. Efter några lokalbefolkningen kommer i sina små båtar med varor att sälja, inklusive öl och chips, trä- och pärlprodukter, upptäcker vi att vi sov på båten efter några diskussioner och bekymmer, eftersom de tycktes vara en stor stor storm som var nära att bli väldigt farlig fick vi inget boende på öarna som vi sov på båten. Som du kan förstå var allt något över allt detta drama och vill släppa någon dum för det här. Slutligen försökte vi sova och var förvånad över vad vi vaknade till, den vackraste soluppgången och platt som vatten, men luftfuktigheten var redan 90%. Av till drakarna på Komodo och Rinca debiteras extra från Rinca ranger (åh vad en överraskning) och än tillbaka till land. 6 timmar tillbaka på båten för att få veta kaptenen hade ringt hotellet för att hämta oss, en halvtimme senare ringde vi för att få veta om föraren skickades. Slutligen tillbaka och hade en dusch och tid att bara ta lite tid att samla våra tankar. Jag gick för att prata med chefen som för första gången skyllde på oss för att ändra programmet eftersom vi inte ville klättra Pada. Många gånger försökte jag visa henne på kartan det program som hon hade visat oss och hur det förändrats och vi hade missat, när vi fortsatte säga att kaptenen måste ha ändrat det och än anklagade Jurin och kaptenen för att prata och ändra det . Den enda konsekventa var 4 gäster och 1 kapten som visste att hon pratade med honom innan vi lämnade och att han rådde det var vad han fick veta att göra och att han var den som faktiskt rådde om dagen passerar. kunde duscha Så när en av de andra gästerna kom att prata med damen blev hon mer aggressiv och ville inte lyssna på oss och fortsatte att säga att din man ändrade den, när Jury kom henne än att skylla på kaptenen, bad han om att komma och än hon kunde inte skylla på någon så bara borstade den av. När du frågade om boende och brist på badrum / dusch anläggning var vi fantastiska att få veta att du kan duscha i toaletten hink och det var bara lite regn. Som man kan föreställa sig blodtrycket blev farligt och hela tiden damen sa att du ljög hade vi budgetturnén på grund av vad vi betalade. Vägrade att göra någonting när man frågade om återbetalning som vi lämnades till sjöss och oroade eftersom vi inte pratade för att ta reda på var vi var om Jurin inte var deras eller det faktum att vi gjorde olika saker och inte som planen och saknar sålunda. Vi gick äntligen till polisstationen, dålig idé som lokal stam folk, den stora chefen bara skrattade bort den, jag vill bara veta vem som ska gå till, eftersom vi blev tappade över $ 1000 aus för nöjet. Dess ledsen när en turist går till en annan plats och tycker att de behandlas bra eftersom de vill att vi bara kommer tillbaka för att ta reda på att detta är väldigt annorlunda och att vara placerad i en situation som var ingen visste vart vi var eller förlorade.  HEMLIG från ägaren gör det också för oss och kanske placerar oss i extrem fara.Mer

Datum för vistelsen: april 2017
Visa fler omdömen
Om
Hotellklass
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Rumsservice
Kostnadsfri parkering
Spa
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Busstransfertjänst
Flygplatstransport
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Luftkonditionering
Rökfritt hotell
Tvättservice
Hotellklass
Plats
Indonesien > East Nusa Tenggara > Flores > Labuan Bajo
Hotellklass
Plats
Indonesien > East Nusa Tenggara > Flores > Labuan Bajo
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 46 hotell i närheten
Green Prundi Hotel
78 omdömen
1,2 km bort
Pavilla Labuan Bajo
22 omdömen
1,37 km bort
Chez Felix Hotel & Restaurant
46 omdömen
1,54 km bort
Kasuwari Hotel
79 omdömen
1,59 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 156 restauranger i närheten
Baccala Bajo
150 omdömen
1,77 km bort
Happy Banana Komodo
1 062 omdömen
1,73 km bort
CAFE.IN.HIT Coffee Shop
292 omdömen
1,81 km bort
Bistronomy Komodo
274 omdömen
1,76 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 442 sevärdheter i närheten
Komodo Island
875 omdömen
1,51 km bort
Batu Cermin Cave
308 omdömen
1,47 km bort
Bintang Komodo Tours
59 omdömen
0,83 km bort
Flores Tour Transport
6 omdömen
0,84 km bort
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Cahaya Adrian Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt