Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Delta Hotels by Marriott Quebec

Besök hotellets webbplats
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Hotellbekvämligheter
Pool
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Mötesrum
Bar/lounge
Anpassat för rullstol
Kemtvätt
Rumservice
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Offentligt wifi
Concierge
Bankett-rum
Flerspråkig personal
Konferensanläggningar
Rökfritt hotell
Uppvärmd pool
Utomhuspool
Frukost tillgängligt
Laddningsstation för eldrivna fordon
Visa fler
Rumsegenskaper
Familjerum
Sviter
Rökfria rum
Luftkonditionering
Handikappanpassade rum
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Business
Fina utsikter
HOTELLKLASS
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Specialerbjudande:Klicka för mer information
Hotellerbjudanden
Hotellpaket
Omdömen (1 412)
Filtrera omdömen
455 resultat
Medlemsbetyg
137
199
88
22
9
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
137
199
88
22
9
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 455 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 11 oktober 2018

Vi stannade i två Delta Hotell under vår senaste tågresa genom delar av Kanada och de var de bästa hotellen på resan. Detta hotell ligger i ett mycket bra läge med nära tillträde till den gamla delen av fästningsstaden samt närhet till bra restauranger och...historiska platser i andra områden som är värda att utforska. Vi anlände ganska tidigt på vår första dag (runt middagstid) och jag väntade standardlinjen att vårt rum inte var redo och att de inte var skyldiga att kontrollera oss tills standard 3:00 p. m. checka in tid men mycket till vår förvåning och lättnad som inte var fallet. Hela personalen som vi stött på under vår personal var toppklass. . . . vänlig, professionell och mycket hjälpsam. . . . . Detta inkluderar receptionen, baren / restaurangen anställda och bellmenna som också fungerar som hotellets concierge. . . de senare är särskilt användbara. Vi hade ett trevligt modernt rum. . . . mycket ren, bekväm säng, trevligt badrum och dusch. . . . . allt väl! !Mer

Datum för vistelsen: september 2018
Svar från SebastienZ38, Guest Relations Manager för Delta Hotels by Marriott QuebecSvarade 17 oktober 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 8 oktober 2018 från mobil enhet

Stannade här som en del av en turnégrupp och var imponerad av platsen. Det var en lätt 20 minuters promenad till Old Quebec och gott om affärer och restauranger ligger i närheten. Tyvärr var rummet vi var i en mycket bullriga gammaldags luftkonditionering enhet under...fönstret som slås på och av under natten som var irriterande! Det fanns inte något säkert i rummet vilket är en smärta eftersom du måste sätta alla värdesaker på kontoret.Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Svar från ShanaL115, Guest Relations Manager för Delta Hotels by Marriott QuebecSvarade 9 oktober 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 6 oktober 2018

Vi hade ett mycket trevligt rum på 3: e våningen. Allt vi ville se var inom gångavstånd. Sängen var mycket bekväma och frukosten var vanligt, inget att skriva hem om men det var verkligen en bra början på dagen för promenader i staden.Mer

Datum för vistelsen: oktober 2018
Svar från SebastienZ38, Guest Relations Manager för Delta Hotels by Marriott QuebecSvarade 7 oktober 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Trevlig personal, trevliga rum, fin utsikt över centrum. Allt är mycket nära hotellet. Poolen är stor. Komfort är topp 1 och en bra restaurang i lobbyn erbjuder dig god frukost med dagstidningar,Mer

Datum för vistelsen: december 2017
Svar från ShanaL115, Guest Relations Manager för Delta Hotels by Marriott QuebecSvarade 5 oktober 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 2 oktober 2018

Jag kan inte säga tillräckligt bra saker om personalen, även i frukostrestaurangen. Alla var artiga och vänliga. Det fanns inga problem att kommunicera på engelska, vilket fortfarande kan vara ett problem i Quebec City eftersom det fortfarande finns fransktalande kanadensare som vägrar att använda engelska...eller inte förstår engelska. Med detta sagt är hotellets byggnad gammal. Tänker 1960 s eller 1970 s konkreta brutalistiska arkitektur. Den yttre arkitekturen är helt enkelt ful. De har försökt renovera inredningen, men det är läppstift på en gris. Interiören behöver vara ren och helt renoverad. Att skriva in hotellet är mycket förvirrande eftersom lobbyn på gatunivå inte är lobbyn. Utrymmet är ful och har en hodgepodge inredning. Det finns en smal rulltrappor som tar dig till tredje våningen, där den verkliga lobbyn och receptionen finns. Hotellets bar och restaurang ligger också på tredje våningen, men baren är trött och i desperat behov av en uppdatering. Det bruna träet som används starkt baren och restaurangen komplimangerar inte hotellets arkitektur eller inredning alls. Det finns noll atmosfär i lobbybaren eller restaurangen. Det finns också inga erbjudanden eller rabatter för hotellets gäster. Som ett resultat kommer jag att ta min verksamhet till en bättre och mer inbjudande bar eller restaurang någon annanstans i Quebec City. Platsen är stor. Gamla Quebec City ligger inom 5 - 7 minuter till fots, kanske 10 minuter om du går långsamt. Det finns inga paraplyer i rummen så var noga med att fråga receptionen eller betjänad parkering skötare för ett paraply om det finns risk för regn. Mina enda klagomål, förutom den mycket föråldrade inredningen och interiören:  1) Det finns en skillnad mellan platina, platina premier och platina premier ambassadör elit statyer. Receptionen måste utbildas för att säkerställa att platina premier ambassadörer får bättre fördelar och service än platina.  2) Gymmet är litet och svårt att komma åt. Det är inte heller 24 timmar. Det är mycket ovanligt att ett gym inte är tillgängligt 24/7.  3) Frukostbuffén i restaurangen var omfattande men var mestadels billig och lågkvalitativ. För över $ 20 per person, bör kvaliteten på maten (även kryddorna) vara mycket bättre. Buffén var i nivå med Fairfield Inn, vilket är att säga billig och låg kvalitet. Frukostrestaurangen har också pappersservetter. Jag förväntar mig linneservetter.  4) Rumsservice menyn är mycket begränsad och extremt grundläggande. Jag beställde en romservice middag. Det serverades inte på ett bricka eller bord. Ingen linne servett, bara en billig papper cocktail servett.  5) Ingen av de speciella önskemål som bifogades min bokning (extra handdukar, extra kuddar) uppfylldes.  6) Club Lounge är väldigt trångt, speciellt under spetstimmar. Den fulla baren på natten uppskattas, men priserna är absurt. $ 9-12 för ett glas vin är väldigt dyrt, särskilt när varumärkena är okända. Med bara en varmrätt serveras varje kväll, skulle det vara trevligt om Club Lounge skulle publicera menyn för hela veckan eftersom vissa gäster som bor på affärsverksamhet skulle uppskatta att veta före det som kommer att serveras varje natt.  7) Uppdatera inredningen, särskilt de mörka hallarna.Mer

Datum för vistelsen: september 2018
Svar från SebastienZ38, Guest Relations Manager för Delta Hotels by Marriott QuebecSvarade 4 oktober 2018
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Delta Hotels by Marriott Quebec.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
120 US$ - 234 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
delta quebec hotel quebec cityhotel delta quebecdelta hotel quebec cityquebec city delta
PLATS
KanadaQuebecQuebec
ANTAL RUM
377
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt