Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Cabot Botique Hotel

Spara
Resenär (47)
Svit och rum (25)
Middag (1)
Du kanske även gillar:
Visa alla
Hotell i närheten
Översikt
  • Utmärkt45 %
  • Mycket bra20 %
  • Medel17 %
  • Dåligt9 %
  • Hemskt9 %
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Frukost ingår
Rökfritt hotell
Concierge
Företagscenter
4-stjärnigt hotell
All hotellinformation
Du kanske även gillar:
Visa alla
Hotell i närheten
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (96)
Det finns nyare omdömen om Cabot Botique Hotel
Visa de senaste omdömena
Filtrera omdömen
65 resultat
Medlemsbetyg
22
17
15
5
6
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
22
17
15
5
6
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
3135 av 65 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 7 november 2014

Mer

Svar från Leonard C, Public Relations Manager för Cabot Botique HotelSvarade 30 maj 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 5 november 2014

Mer

Svar från Leonard C, Public Relations Manager för Cabot Botique HotelSvarade 30 maj 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 november 2014

Mer

Svar från Leonard C, Public Relations Manager för Cabot Botique HotelSvarade 30 maj 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 23 oktober 2014

Mer

Svar från Leonard C, Public Relations Manager för Cabot Botique HotelSvarade 30 maj 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 6 oktober 2014

Mer

Svar från Leonard C, Public Relations Manager för Cabot Botique HotelSvarade 30 maj 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
De mest bokade verksamheterna i St. John's
Visa allaVisa alla
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Fri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Frukost ingår
Bekvämligheter
Fri parkering
Frukost ingår
Frukost tillgängligt
Information
Prisklass
90 US$ - 181 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Rumstyper
Rökfria rum
Antal rum
4
Bokningsalternativ
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Expedia, Hotels.com, Travelocity, Orbitz, Hotwire och Priceline så att du tryggt kan boka med Cabot Botique Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Plats
Kanada > Newfoundland och Labrador > Newfoundland > St. John's
Resenär (47)
Svit och rum (25)
Middag (1)
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Cabot Botique Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt