Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Cabot Botique Hotel

Spara
Resenär (52)
Svit och rum (30)
Middag (1)
Du kanske också gillar
I närheten
Betyg och omdömen
  • Utmärkt44 %
  • Mycket bra20 %
  • Medel17 %
  • Dåligt10 %
  • Hemskt9 %
Visa alla omdömen
Det här ingår
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Frukost ingår
Rökfritt hotell
Concierge
Företagscenter
Kemtvätt
4-stjärnigt hotell
Visa all hotellinformation
Plats och kontaktuppgifter
26 Monkstown Rd | Newfoundland and Labrador, St. John's, Newfoundland och Labrador A1C 3T3, Kanada
6,3 km till St. Johns flygplats
20 restauranger är inom ett sökområde på 0,5 km
Visa sevärdheter och restauranger i närheten
Du kanske också gillar
I närheten
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (100)
Filtrera omdömen
65 resultat
Medlemsbetyg
22
17
15
5
6
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
22
17
15
5
6
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 65 omdömen
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 29 juli 2017

Mer

Svar från Peter-sjn, Public Relations Manager för Cabot Botique HotelSvarade 20 april 2018
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 27 juli 2017

Mer

Svar från Peter-sjn, Public Relations Manager för Cabot Botique HotelSvarade 20 april 2018
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Mer

Svar från Peter-sjn, Public Relations Manager för Cabot Botique HotelSvarade 22 april 2018
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 22 juli 2017

Mer

Svar från Peter-sjn, Public Relations Manager för Cabot Botique HotelSvarade 22 april 2018
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 16 juli 2017

Mer

Visa fler omdömen
De mest bokade verksamheterna i St. John's
Visa allaVisa alla
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Fri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Frukost ingår
Bekvämligheter
Fri parkering
Frukost ingår
Frukost tillgängligt
Prisklass
88 US$ - 184 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Rumstyper
Rökfria rum
Antal rum
4
Bokningsalternativ
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Expedia, Orbitz, Travelocity, Hotwire och Priceline så att du tryggt kan boka med Cabot Botique Hotel. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Plats
Kanada > Newfoundland och Labrador > Newfoundland > St. John's
Resenär (52)
Svit och rum (30)
Middag (1)
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Cabot Botique Hotel.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt