Delta Hotels by Marriott Edmonton Centre Suites
Visa priser för dina resdatum
Om
Är du på jakt efter ett boende i Edmonton? Då är Delta Hotels by Marriott Edmonton Centre Suites perfekt – ett familjevänligt hotell som ser till att det bästa av Edmonton finns nära till hands.
Rummen på Delta Edmonton har en plattskärms-tv och luftkonditionering, och gäster kan använda internet tack vare kostnadsfritt wifi.
Du har även tillgång till hotellets bastu och frukost under din vistelse på Delta Edmonton. Behöver du en parkeringsplats? Parkering finns tillgänglig på Delta Edmonton Centre Suite.
Gäster som bor på Delta Hotels by Marriott Edmonton Centre Suites kan besöka Edmonton City Hall (0,4 km) och St. Joseph's Basilica (1,4 km), några av Edmontons främsta sevärdheter.
När du besöker Edmonton kanske du vill prova filet mignon på någon av de närliggande restaurangerna, till exempel Continental Treat Fine Bistro Gluten Free, Von's Steak & Fish House eller Gini's Restaurant.
Om du har tid är Muttart Conservatory, Alberta Legislature Building och Rogers Place populära sevärdheter som ligger inom gångavstånd.
Vi är övertygade om att du kommer att gilla din vistelse på Delta Hotels by Marriott Edmonton Centre Suites under tiden som du utforskar allt som Edmonton har att erbjuda.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
- 148
- 200
- 152
- 95
- 43
- Filtrera
- Svenska
Fläkten i mitt rum aldrig reagerat på den termostatinställning när jag säger det till " high Fläkt " och det var varm på många nätter.
När jag satte mig ner att använda toaletten var uppenbart på toaletten var inte fastbultad i avloppet toalett som fläns som det borde vara. Eftersom jag inte vill vara ansvariga om det slog, jag ringde att rapportera det. De kom rätt bort och sade att de kunde inte göra något om det eftersom de hade att tömma det till ens ta bort den över att fixa den. De sade att de skulle komma nästa dag och kom aldrig. . . Jag var tvungen att ringa igen. . . Och sedan tog de kom medan jag åkte till använda badrummet i köpcentrat. . . De används av silikon att prova att-sigillet och vill minimera den wobliness. . . Det gjorde inte arbete. (Verkligen. . . Jag är förvånad de brydde sig inte silvertejp den alltför) . I själva verket, jag lärde mig att huvudet rörmokare som ansvarar för renoveringar var också bodde där. . . Gör du tror de vill ha skickat dem. . . Nej.
Jag beställde pizza en natt, och receptionen begärde att jag kommer ner till plocka upp den. . . Det är verkligen mycket förargligt och motverkar avsikten med leveransen.
Kylskåpet på rummet var inte riktigt jag kylskåp. . . Det frös allt jag satte i det. . . Cola, mjölk, vatten. . . Och inga miljö som jag kunde använda för att justera det. . .
Verkligen en är dålig erfarenhet. Jag kommer tillbaka till Edmonton på några månader, och jag kommer spendera de extra pengar att gå till Fairmont. . . Aldrig igen till detta Marriott fastighet.
Men själva rummet var placerade direkt bredvid hissen, och eventuella ljud hör i korridoren kunde höras tydligt i rummet - natt och dag.
Medan de rum var renoverade, den mot HVAC-systemet fortfarande kräver en fullständig renovering. Jag kunde inte få ner temperaturen i rummet till under 26 grader, luftkonditioneringen går under min vistelse.
Rummet var " snabbt " städas på min andra vistelse - och kaffe var fylls inte. Försöker ringa det ner till receptionen och anslut till en operatör jag var på i telefon på 10 minuter medan i telefonen ringde. Någon plockade upp telefonen och ställde mig i vänteläge (utan någon hälsning) och jag blev kvar på håll nere i ytterligare 5 minuter.
I att ha fått veta att ingenting skulle kunna vara gjort, jag bad att få tala med en manager om den långa förseningen på den telefonen och det här dålig service samspel. Tyvärr, den " operatör " uppgifter för den hotel är lyckades av den främre utflyktsdisk personal.
Andra samtal under min vistelse upplevt liknande förseningar till telefon för att beställa ansluten.
Den slutliga " ljudsystemet Kicker " är det Marriott har alternativ av som beviljar inte att du lägger upp en " riktig recension " på deras webbplats. I inte ta emot en länk till den "riktig recension " , jag var informerad av Marriott kund service som de kan." nedgång " att låta en kund att dela med sig av sina erfarenheter. Mina förfrågningar efter en länk att lägga upp ett riktig recension fortsätta att vara nekad.
En sak, internet hastighet måste förbättras.
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt