Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Marina Fiesta Resort & Spa

Resenär (1241)
360
Panoramabilder (96)
Videoklipp
Certificate of Excellence
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Pool
Rumservice
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Restaurang
Fri parkering
Bar/lounge
Spa
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Bankett-rum
Betalt internet
Betalt wifi
Bubbelpool
Concierge
Flerspråkig personal
Frukost tillgängligt
Kemtvätt
Konferensanläggningar
Mötesrum
Offentligt wifi
Rökfritt hotell
Tvättservice
Uppvärmd pool
Utomhuspool
Visa fler
Rumsegenskaper
Familjerum
Handikappanpassade rum
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Mikrovågsugn
Minibar
Pentry
Rökfria rum
Sviter
Visa fler
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Utsikt över marinan
Centralt beläget
HOTELLKLASS
Hotellänkar
Besök hotellets webbplats
Erbjudanden och Meddelanden:50 % rabatt på rumspriset
Omdömen med mera
3 661omdömen
1 941bilder
234F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 1 973
  • 1 084
  • 324
  • 160
  • 121
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Vi stannade på deras syster resort Hacienda Encantada. När vi var på Marina behövde jag ha tillgång till en dator med skrivare, vår consierge kallas Marina Fiesta & det var inga problem. Hade också all inclusive så vi hade en margarita efter att jag använde sin dator. Tack så
Läs mer
Svar från DirectorGeneralMF, Gerente för Marina Fiesta Resort & Spa
Svarade 4 okt. 2018
Dear 22robing Thank you very much for your comments regarding your recent visit at Marina Fiesta Resort. I am very pleased to know that you felt pampered during your visit and enjoyed the service and attention provided from all our staff. Allow me to let you know that at Marina Fiesta we listen, we empathize and we try to put ourselves in the guest’s perspective. Then we try to resolve the situation immediately and communicate it with other colleagues so everyone is aware. From the experience and based on the way we handle these situations, our guests tend to become our most loyal guest. Thank you again for your kind words, We look forward to having the honor of being your hosts very soon at your home away from home! Marco I. Macías General Manager mibarra@mexicograndhotels.com
Läs mer
Plats kan inte vara beat. Boende bekväma och rena. Frukostbuffé i Palapa är mycket bra. Alla andra restauranger är bara "utanför" av orten, men definitivt en del av hotellet. Inte det bästa. Vi kunde inte ha varit "otur". 4 ut 5 vi försökte på marinan hade dåliga effekter på
Läs mer
Svar från DirectorGeneralMF, Gerente för Marina Fiesta Resort & Spa
Svarade 4 okt. 2018
Dear Lesley O Receive warm greetings from Marina Fiesta Resort; allow me to thank you for sharing your feedback with us, it is very valuable as it give us an inside view into our guests experience and helps us identify the areas we must improve in order to achieve our guests complete satisfaction. Hopefully you will consider us for your next getaway, so you can see the improvements we have made with your comments in mind. I can assure you that every constructive criticism you’ve shared with us has been taken very seriously by our team in order to keep standards, expected by our guests on the highest level, ensuring your satisfaction. Once again please do accept my apologies and do not hesitate to contact me with any further comments regarding your experience with us. Marco I. Macías General Manager mibarra@mexicograndhotels.com
Läs mer
Vid incheckningen fick vi veta att träffas med en concierge. Damen Elena, förklara för oss om rabatter som erbjuds och att vi skulle behöva välja erbjudande vid slutet av frukost nästa morgon. Vi erbjöds att äta frukost på deras systerfastighet nästa morgon, som jag var
Läs mer
Svar från DirectorGeneralMF, Gerente för Marina Fiesta Resort & Spa
Svarade 5 okt. 2018
Dear Pattty S Receive warm greetings from Marina Fiesta Resort; allow me to thank you for sharing your personal opinion about your recent stay in our hotel. We are very sorry your experience was not 100 % satisfactory, I can assure you that every constructive criticism you’ve shared with us has been taken very seriously by our team in order to keep standards, expected by our guests on the highest level, ensuring your satisfaction. Once again please do accept my apologies and do not hesitate to contact me with any further comments regarding your experience with us. Marco I. Macías General Manager mibarra@mexicograndhotels.com
Läs mer
Detta var en av de mest avkopplande resor jag har tagit och hotellet gjorde det möjligt. Vi (två av oss) anlände extremt tidigt på grund av vårt flyg och hotellet kunde inte bara kontrollera oss tidigt och uppgraderade våra rum men också säkerställde vi kunde utnyttja all
Läs mer
Svar från DirectorGeneralMF, Gerente för Marina Fiesta Resort & Spa
Svarade 4 okt. 2018
Dear AshaS418 We are so pleased to hear that overall you enjoyed your time with us! We are very proud of our property and all that it has to offer. Your comments will definitely be taken into consideration and we do hope that you give us the opportunity to provide an incredible stay the next time you visit Cabo. Marco I. Macías General Manager mibarra@mexicograndhotels.com
Läs mer
Hotellet är bara ok. Hissen var nere två gånger under min vecka där. De hade en buss till en annan egenskap jag frågade två gånger var det går, och receptionen personalen kunde inte svara på engelska, så vem vet vad jag saknade. Insidan av badrumsdörren var snuskig. Det var
Läs mer
Svar från DirectorGeneralMF, Gerente för Marina Fiesta Resort & Spa
Svarade 2 okt. 2018
Dear Craig: Receive warm greetings from Marina Fiesta Resort; allow me to thank you for sharing your personal opinion about your recent stay in our hotel. We are very sorry your experience was not 100 % satisfactory, we provide welcome letters upon arrival providing all the information you need to know about our wonderfull resort: Hours for our restaurants and bars, what you have included, pool hours, shuttle to Hacienda Encantada hours and a map. Also we apologize for the inconveniences about the maitenance of one elevator caused you during your stay. Our staff members take their roles in our industry very seriously and try, every day, to provide that quality customer service, that our guests expect. Allow me to let you know that in Marina Fiesta we listen, we empathize and we try to put ourselves in the guest’s perspective. Then we try to resolve the situation immediately and communicate it with other colleagues so everyone is aware. From the experience and based on the way we handle these situations, our guests tend to become our most loyal guest. I can assure you that every constructive criticism you’ve shared with us has been taken very seriously by our team in order to keep standards, expected by our guests on the highest level, ensuring your satisfaction. Once again please do accept my apologies and do not hesitate to contact me with any further comments regarding your experience with us. Marco I. Macías General Manager mibarra@mexicograndhotels.com
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumPool och strandMiddagFamilje- och lekområdenFöretagscenter och evenemangsrum
Professionella bilder enbart för TripAdvisorMarina Fiesta Resort & Spa
The Junior Luxury Double Suite at the Marina Fiesta Resort & Spa
Professionella bilder enbart för TripAdvisorMarina Fiesta Resort & Spa
Master Bedroom in the Presidential Suite at the Marina Fiesta Resort & Spa
Professionella bilder enbart för TripAdvisorMarina Fiesta Resort & Spa
The Junior Luxury Queen Suite at the Marina Fiesta Resort & Spa
Bilden tillhandahållen av ledningenMarina Fiesta Resort & Spa
Honeymoon Display from the Housekeeping Staff
FöregåendeNästa
123456104
What is the check-out time on the day of departure? Do they allow for a late check-out?
11:00 is the regular time, but they let us check out late because we had a late flight.
1 röst
Visa alla svar
Para uso de wi-fi ¿hay algún recargo? ¿cuenta con sauna?
Could someone who has been there tell me what room categories would be a marina view. Thank you
Also, 519 Luxe Suite is ideal.
0 röster
Visa alla svar
Yes, smoking was allowed on balconies when we were there during December 17 - 31. I mentioned to the Recepcion to consider prohibiting smoking from the balconies. We have visited the past few years at Marina Fiesta and this is the most upsetting to us.
0 röster
Visa alla svar
Lobster tail and live lobster made to order are not included in the All-Inclusive deal. We just got back from the Resort on last Saturday.
2 röster
Visa alla svar
FöregåendeNästa
12345647
FöregåendeNästa
11
PRISKLASS
132 US$ - 326 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
marina fiesta hotel cabo san lucasmarina fiesta resort and spa
PLATS
MexikoBaja CaliforniaBaja California SurLos CabosCabo San Lucas
ANTAL RUM
155
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt