Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Fives Azul Beach Resort Playa Del Carmen

Resenär (8481)
Pool och strand (1530)
Svit och rum (1255)
{"containerAttributes":null,"scriptFlags":null,"containerClass":null,"widget":{"moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"},"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget"}}
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Miljöledare Silvernivå
Hotellbekvämligheter
Affärscenter med tillgång till internet
Tennisbana
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Frukost ingår
Pool
Rumservice
Fri parkering
Restaurang
Bar/lounge
Spa
Flygplatstransport
Offentligt wifi
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Kemtvätt
Mötesrum
Bubbelpool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Tvättservice
Concierge
Bankett-rum
Flerspråkig personal
Konferensanläggningar
Barnpassning
Rökfritt hotell
Utomhuspool
Frukost tillgängligt
Visa fler
Rumsegenskaper
Pentry
Sviter
Rökfria rum
Luftkonditionering
Familjerum
Rökrum tillgängliga
Handikappanpassade rum
Mikrovågsugn
Kylskåp på rummet
Minibar
Visa fler
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Miljövänligt
Familjeresort
HOTELLKLASS
Plats
Helhetsvy
Vägbeskrivning
Cozumel internationella flygplats19 km
Cancun internationella flygplats45 km
Visa alla hotell i närheten
Restauranger i närheten
Visa alla restauranger i närheten
Sevärdheter i närheten
Visa alla sevärdheter i närheten
Omdömen (9 598)
Filtrera omdömen
3 081 resultat
Medlemsbetyg
2 074
647
190
90
80
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
2 074
647
190
90
80
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 3 081 omdömen
Omdömet skrevs 26 februari 2013

Vi bodde här en vecka. Stället var fint men maten dålig. Blev även magsjuk under den veckan. Restaurangerna serverade smaklös mat och det kallades gourmet mat men det höll långt ifrån sådan kvalitet. En del rätter var till och med totalt oätligt. Servitörerna reagerade inte...Mer

Datum för vistelsen: februari 2013
Tack Qwertman
Omdömet skrevs 20 februari 2013

Mat och strand är absolut inte vad som utlovas. Vi reste med två barn 4-9 år feb 2013. Bokad dubbelrum men fick två lgh bredvid varandra med samma hall, inte optimalt. Första rummet luktade mögel och vi fick byta. Stranden såldes som en sandstrand! Ett...Mer

Datum för vistelsen: februari 2013
1  Tack Kalle W
Detta omdöme har översatts från Engelska. Visa original
Omdömet skrevs 18 juli 2011

Anläggningen är väldigt attraktiv: mycket stora rum, vackra omgivningar, och ett trevligt, familjevänligt koncept. MEN ... vi hade många problem med semesterorten, dess tjänster och dess personal. Det var insekter på rummen, dålig belysning, och i åtminstone två rum var det en äcklig. möglig lukt....Mer

2  Tack TerpWife
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Gick till Azul med min pojkvän för en mycket behövs semester. Vi har safirfördelarna. Och det betalade definitivt! ! ! Vår butler Henry förutsåg vårt alla behov och var två steg före oss! Vår första dag var väldigt grov. Vi fick sätta i vad våra...butler berättade var en av de bättre sviterna - det var gorfeous men ingenting fungerade - inte toaletter, ingenting! Efter en lång flygning var det en grov start på resan och det var definitivt konstruktion i golvet ovanför vårt! Vi var tvungna att hantera den obehagliga förvaltningen som försökte sänka situationen och berätta för oss att justera men det är inte vad du vill höra efter att ha spenderat bra pengar på en resa! Min pojkvän och jag var redo att ta nästa flygning hemma. När vi berättade för vår butler Henry om våra problem så tog han det bara hand om det. Min pojkvän hade spenderat över en timme som körde fram och tillbaka till lobbyn försöker få saker att byta. Men när Henry tog över hade vi ett nytt rum inom 30 minuter! Cheferna i främre lobbyn är oförskämd och gagnlöst och jag skulle aldrig rekommendera denna utväg om jag hade behandlats som sådan av alla andra anställda. Fronten - livspersonalen - de unglamorösa rollerna och de människor som inte får tillräckligt med kredit är de som gjorde vår resa fantastisk! Ett stort tack till följande superstjärnor:  - Vår butler Henry igen - i slutet av resan upptäckte vi att det var bara hans första vecka på jobbet - han hade jobbat upp från bellboy! Han gjorde jobbet som en veteran! ! !  - Alfredo på stranden som hjälpte på taco-stället och att bära våra tallrikar av tacos till safirområdet  - Herberito - som gjorde de bästa martiniserna på Gin baren - vi hade en annan martini varje gång vi gick och allt var vad vi kallade Herberito specialen - unik, utsökt och högsta kvalitet  - Teodora - servitrisen på Flavours - hon var så söt och uppmärksam även när vi werent sitter i hennes område  - Josue - för att göra oss de bästa drinkarna på stranden och ge oss den bästa servicen på bali sängarna  - Angelo - i städservice för att alltid se till att vårt rum var rent, torrt och fritt från sand  - Saul på Arrezo för hans läckra rekommendationer - lita bara på hans matval!  - Martin på Koh Tai  - Pedro, Jesus och Bryan på taco står på stranden - detta är ett måste försök - trots de läckra restos på resort vi valde taco för lunch dagligen bc det var utsökt och så bekvämt!  - Mayra - som alltid såg till att vi hade några nötter / pretzels / andra mellanmål när vi var på baren Martini  - Azael vid gin baren  - Fernando och Caesar på gin baren Andreas - vagnen föraren som alltid slutade och erbjöd oss ​​en hiss! Javier på Mestizo för sina fantastiska rekommendationer och för att ge oss den enda efterrätten värt att ha på resort - en sapota flan! ! ! ! och för hans drink och mat rekommendationer! ! ! Underhållningspersonalen var ok - vi njöt verkligen av bandet de hade en natt och söndagsmarknaden med fingerfärgartisten!  - Ricardo - för att hjälpa oss att kolla så smidigt! Baserat på de problem som vi hade efter incheckning skulle vi inte rekommendera denna utväg. Men personalen är fantastisk! När som helst tackar du dem säger de - "Det är ett nöje!" Medan det här är mest sannolikt en ledningsskapad linje säger personalen det med uppriktighet! Stranden är underbar - bali sängar är precis vad du behöver för att återhämta sig från stressen i livet! Och med personal som behandlar dig som familj. Inte en gång kände vi att personalen var bara trevligt för tipsen som är fallet på andra orter. De ville bara se till att vi var glada. Vi kommer definitivt tillbaka bara för att träffa alla våra vänner igen! Det var verkligen vårt nöje!Mer

Datum för vistelsen: maj 2018
Svar från KarismaHotelsResorts, Manager för The Fives Azul Beach Resort Playa Del CarmenSvarade 8 oktober 2018
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 3 oktober 2018

Deltog i ett destinationsbröllop och den delen var fantastisk! Det var en vacker händelse. Detta är en av de renaste orterna jag någonsin har stannat vid och maten var bortom fantastisk. Rummen lämnade mycket att önska. Som en kvinna är en spegel med full längd...viktigt för mig och det var inte en spegel på den plats där jag kunde se över mitt bröst! Det fanns ingen belysning för smink heller! Concierge, även om det tycks vara till hjälp, var inte särskilt effektivt när artiklar begärdes. Värsta var ingen utsikt över stranden. Om jag betalar för att gå till stranden, vill jag se den!Mer

Datum för vistelsen: september 2018
Svar från KarismaHotelsResorts, Manager för The Fives Azul Beach Resort Playa Del CarmenSvarade 4 oktober 2018
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på The Fives Azul Beach Resort Playa Del Carmen.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
PRISKLASS
144 US$ - 894 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
azul fives by karisma hotel playa del carmen
PLATS
MexikoYucatan halvönQuintana RooRiviera MayaPlaya del Carmen
ANTAL RUM
524
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt