The Royal Cancun All Suites Resort är ett fantastiskt val när du besöker Cancún. Det ger dig en perfekt blandning av värde, komfort och bekvämlighet och erbjuder en charmig miljö med en mängd bekvämligheter som är framtagna för resenärer som du.
Med tanke på närheten till populära sevärdheter som Parroquia de Cristo Resucitado (0,9 km) och Malecon Tajamar (3,3 km) kan gäster på The Royal Cancun Hotel enkelt uppleva några av Cancúns mest kända sevärdheter.
Gästrummen har bekvämligheter som plattskärms-tv, kylskåp och luftkonditionering, och gäster kan enkelt använda internet tack vare kostnadsfritt wifi som semesterort all-inclusivens erbjuder.
Club International Cancun har en concierge och rumservice för att göra din vistelse ännu trevligare. Här finns även en pool och frukost. Om du kör till Club International finns fri parkering tillgänglig.
Om du gillar fisk- och skaldjursrestauranger ligger The Royal Cancun All Suites Resort nära Lorenzillo's, Bubba Gump Shrimp Co. och El Fish Fritanga.
Under ditt besök får du inte glömma bort att besöka Torre Escenica (0,4 km), som är en populär sevärdhet inom gångavstånd från semesterort all-inclusivens.
På The Royal Cancun All Suites Resort kommer din bekvämlighet i första hand, och de ser fram emot att hälsa dig välkommen till Cancún.
Vi avslutade vår rundresa i Mexico och Belize med två nätter på detta hotell. Vi blev trevligt bemötta av all personal. Rummet med två sovrum var mycket rymligt, och vi hade fin utsikt över poolområdet och havet från vår balkong. Fint poolområde och trevlig poolbar. Fin restaurang alldeles vid stranden, med bra mat.
Vi hade en fantastisk tid, vi hade över 40 personer på resorten för en släktträff. Personalen är fantastisk. De har nästan ingen omsättning då vi ser samma personer varje år. Jag kan inte rekommendera det mer. Om du har en stor grupp är detta det perfekta stället att träffas på.
Vi anlände och hälsades med namn med personal som lossade och tog våra väskor till enheten. Vi blev personligen promenerade dit och berättade om vi hade några funderingar eller frågor att kontakta receptionen. Inga problem alls. rummet var immaculate. Väskor kom till rummet cirka 10 minuter efter att vi gick in genom dörren. Gick till stranden och möttes av en man som frågade oss om vi ville ha en drink eller något att äta och visade oss en QR-kod att skanna för att få fram menyerna. Hittills har jag varit här en halvtimme och tagit en drink i handen och mat på vägen och tittar på havet. Detta är vad en utväg ska vara. Avkopplande och vårdfri och så tillbringade jag de kommande två veckorna. Väntade på hand och fot och blev trevligt bemött och med största respekt. Det var en fantastisk resa.…
Vi är en familj på fyra, två vuxna och två barn, som för närvarande bor på The Royal Cancun VCI. Vi köpte poäng för flera år sedan och har ständigt blivit förödmjukade när vi desperat försöker använda dessa poäng och boka på någon av Royal Resorts. Vi betalade fullt ut i 25 år och betalar alltid fullt ut den ständigt ökande underhållsavgiften på $ 1200 varje år. När vi hade turen att ta oss till Royal Resort, klagade vi aldrig på någonting, fortsätter att betala allt vi blev tillsagda att betala. Vi skulle ta vilken svit de ger oss, äta all mat de ger oss, vänta så länge det behövs, försöka hålla allt rent, alltid artigt. Sammantaget håller vi huvudet nere och störde inte någon från ledningen, eller vem som helst. I gengäld oavsett hur långt i förväg vi ringer, går online eller försöker boka på The Royal Resorts, så är svaret: "VI HAR INTE EN PLATS FÖR DIG" Vi försökte till och med på spanska (min fru talar flytande spanska) , det hjälpte inte. Visst kan det vara vår färg, accent, hur vi pratar, ser ut etc, det hjälper inte. En gång blev vi återigen lockade att gå till deras försäljningsevent och träffade killen som sålde poängen till oss, som tydligen växte upp med att sälja värdelösa poäng, han skrek bara arga på oss, sälj dem. Tja, vi köpte inte Royal Resorts-poäng för att sälja dem. Vi köpte dem så att vi kan åka till Royal Resorts. Vi försöker i januari, systemets svar var för tidigt, vi försökte nu i mars, det är för sent. Vi har redan tappat poäng, de kan överföras till RCI och någon sorts superprisbutik, men återigen Vi köpte poäng så att vi kan åka till Royal Resorts! Så vårt problem är att vi faktiskt vill åka till denna resort med de poäng vi köpt, men inte får göra det, av samma företag som sålde poängen till oss. För närvarande stannar jag till den 2 april 2022 och gick till det så kallade conciergerummet för att be om hjälp, men blev utsparkad av den stora chefen eftersom jag höjde rösten. . . Vem skulle inte med tanke på omständigheterna? Och självklart kan den damen sparka ut mig var som helst, jag är bara en desperat kund som försöker bo på hennes dyrbara Royal Resort igen Det är en hel del ansträngningar, förnedring och nerver att använda poängen på Royal Resorts, jag hoppas att det inte är för dig, vem som än läser detta.…
Royal Cancuns personal är helt FANTASTISK och har blivit familj under våra år av att komma tillbaka till Royal Cancun! Vår Concierge George är FANTASTISK och ger oss stöd för alla önskemål vi har med effektivitet och energi! ! Han gör 200 % ansträngningar för att möta vår begäran och gör vår vistelse så trevlig som möjligt! ???????????? Vår Pool Bar serveringspersonal Eder, Aaron och Angel levererar vår mat och dryck med underhållande glädje och hög energi och massor av leenden! ???????????? Vår LA Palapa-serveringspersonal Gilly och Manuel går utöver för att säkerställa att våra matupplevelser alltid är sådana att komma ihåg att se till att alla våra önskemål uppfylls! ???????????? Trattorias personal, Victor, Daniel och Luis strävar också efter att möta våra önskemål om en otrolig matupplevelse! ???????????? Bellboys Jeremias, Vincent och Reynaldo flyttar alla vårt bagage snabbt och effektivt så att vi aldrig missar en minut av sol och kul eller våra flyg! ???????????? RC-aktivitetspersonalen Carlos, Alex och Felix håller oss i form med vattengymnastik och underhåller alla andra tider under dagen med olika aktiviteter och är bra med alla barn också! ???????????? Även om många saker har förändrats under åren på RC/VCI, är personalen densamma och är en del av vår utökade familj! De gör vår vistelse så mycket bättre! ! Ser fram emot många år med dem alla! ??…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt