Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.

Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort

Carr Federal Libre 307 Cancun-Tulum Km 248-868, SM-36 MZ-1, L-1-01 UPE-1E, Benito Juarez, Cancún 77580 Mexiko
avatar-imageavatar-imageavatar-image
Resenär (4693)
Middag (245)
Pool och strand (138)
Vad är Travellers’ Choice?
Tripadvisor ger utmärkelsen Travellers' Choice till boenden, sevärdheter och restauranger som konsekvent får fantastiska omdömen från resenärer och rankas inom bäst 10 % av boenden på Tripadvisor.

Visa priser för dina resdatum

Direkterbjudande för hotell!Paketerbjudande
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.

Om

Nr 29 av 236 hotell i Cancún
Läge
Renlighet
Service
Standard
Travellers' Choice
Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar/lounge
Strand
Vattenpark
Barnpassning
Pool-/strandhanddukar
Infinity-pool
Pool med utsikt
Utomhuspool
Uppvärmd pool
Privat pool
Yogapass
Omklädningsrum i träningsanläggning/spa
Träningspass
Fik
Restaurang
Frukost på rummet
Barnvänlig buffé
Matplats utomhus
Snacksbar
Bar vid poolen
Aerobics
Underhållningspersonal
Kvällsunderhållning
Lekplats för barn
Inomhuslekområde för barn
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Barnklubb
Barnpool
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Flygplatstransport
Busstransfertjänst
Taxitjänst
Konferensanläggningar
Bankettrum
Mötesrum
Spa
Parmassage
Massage
Säkerhet dygnet runt
Bagageförvaring
Portier
Livsmedelsbutik
Souvenirbutik
Rökfritt hotell
Butiker
Soldäck
Sol-/strandstolar
Solterrass
Solparasoller
Bankomat på plats
Dörrvakt
Incheckning dygnet runt
Reception öppen dygnet runt
Kemtvätt
Tvättservice
Stryktjänst
Visa fler
Rumsegenskaper
Mörkläggningsgardiner
Luftkonditionering
Privat strand
Ytterligare badrum
Skrivbord
Kaffe-/tebryggare
Kabel-/satellit-tv
Duschhörna
Städning
Sammanhängande rum tillgängliga
Privat balkong
Rumsservice
Värdeförvaringsskåp
Soffa
Telefon
Garderob/klädskåp
Vatten på flaska
Strykjärn
Privata badrum
Väckningstjänst/väckarklocka
Minibar
Plattskärms-tv
Hårtork
Visa fler
Rumstyper
Havsutsikt
Utsikt över landmärke
Rökfria rum
Sviter
Familjerum
Bra att veta
HOTELLKLASS
5,0 av 5 stjärnor
TYP AV HOTELL
Business
Talade språk
Engelska, Spanska
Hotellänkar
Specialerbjudande:Paketerbjudande

Plats

Carr Federal Libre 307 Cancun-Tulum Km 248-868, SM-36 MZ-1, L-1-01 UPE-1E, Benito Juarez, Cancún 77580 Mexiko
Namn/adress på det lokala språket
Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort
3 517omdömen317F+S2 rumstips

Omdömen
Vi kontrollerar omdömen.
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 2 745
  • 397
  • 156
  • 106
  • 115
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
avatar-image
Mikael Z skrev ett omdöme jan. 2024
3 inlägg
+1
Stort och opersonligt. Håller inte kvalitén för ett 4/5 stjärnigt hotell. Ont om solstolar, bokar man inte innan kl 07:30, blir man utan. Mycket livligt vid alla pooler, dvs inget gör er som vill läsa, koppla av och ha lugn och ro vid poolen. Ok mat, men även om man bokar i ala-carte restaurangen, så kan man få vänta 45min på att få sin plats. Solen försvinner bakom hotellet framåt eftermiddagen. Trevlig men lite nonchalant personal. Du måste ta taxi/egen bil överallt. Uber får/kan inte hämta upp på hotellet, utan man måste boka ”hotellets taxi” som är upptill 3-10ggr så dyr, beroende på vart du skall åka. Kan tyvärr inte rekommendera detta hotell. Fräscha rum. Alltid Enormt långsam roomservice, räkna med minst 45min leveranstid
Läs mer
Datum för vistelsen: januari 2024Restyp: Reste med familjen
Tips för att välja rum: Står att läsa i texten
Visa fler tips på hur du väljer rum
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
avatar-image
Maja T skrev ett omdöme jan. 2022
Staffanstorp, Sverige1 inlägg
Hotell är nytt men absolut inte värt pengarna. Sängkläder obekväma, poolen i skuggan efter kl 14.00 och hemsk mat. När vi var där fick vi buffe första 2 dagarna och resterande av vistelsen fick man välja mellan 6-7 maträtter från en fattig meny. Maten smakade dessutom inte alls bra. Frukosten var imponerande utseendemässigt men när man smakade maten så var det inte särskilt gott. Våfflorna och pannkakorna var torra och smaklösa, alla dagar. Hotellet ligger dessutom väldigt långt ifrån centrum och INGET att göra på hotellet. Vi kommer inte att återvända dit. Åk inte hit!!!
Läs mer
Datum för vistelsen: januari 2022Restyp: Reste med familjen
Tips för att välja rum: Undvik åka till detta ställe för allt i världen.
Visa fler tips på hur du väljer rum
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Svar från Alejandra Vela, Guest Services / Front Office för Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort
Svarade 15 jan. 2022
Dear 133majat We would like to thank you for taking the time on sharing your comments regarding your recent stay with us. Your concerns are very important to us and I want to extend my most sincere apologies for the inconveniences you experienced throughout your stay at Hilton Cancun, an All Inclusive Resort. Rest assure we are taking into consideration all the constructive feedback we are receiving from guests, who take the time to share with us your experiences, both positive and areas of opportunity in order to make it right for our guests in house and future guests. Hopefully we will have one day the opportunity in the future to host you and your family and create great memories and to redeem ourselves. Alejandra Vela Guest Experience Manager
Läs mer
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
avatar-image
VIVEK M skrev ett omdöme 11 apr.
Saint Louis, Missouri2 inlägg5 hjälpsamhetsröster
Vi bokade en hög våning ett 1 king sovrum och ett 2 queen sovrum all-inclusive semesterpaket från 24 december - 29 december på Hilton, Cancun. Det fanns flera problem under vår vistelse: 1 . Efter ankomsten fick vi reda på att våra rum var bokade på 5:e och 3:e våningen. Vi fick höra att på grund av högsäsong är detta allt de hade tillgängligt. Vi väntade i lobbyn i många timmar och sedan erbjöds vi en ENKEL semestersvit med king size-säng och soffa och fick höra att barn antingen kan sova på soffan eller så kan de erbjuda EN hopfällbar säng i samma svit. Vi vägrade att byta till en svit eftersom vi betalade för två rum för fem av oss. Efter mer än 4 timmars väntan erbjöds vi 2 rum på 5:e våningen. Personal och chef var mycket oförskämd under hela denna incident och inte villiga att hjälpa. Detta slösade bort en hel dag. 2 . Detta var INTE en all inclusive-semester eftersom FLERA restauranger tog extra betalt för måltider. Julnattsmiddagen var också en extra kostnad. De flesta gånger slutade vi med att endast använda buffé. Buffettmat var samma till frukost, lunch och middag VARJE DAG. 3 . Poolstolar var inte tillgängliga på nästan alla dagar. För att boka en cabana vid poolen bad de att få betala extra $140 per dag. Pool ledstänger var lösa och ingen av hot tubs fungerade under hela vår vistelse. 4 . Vi tog upp dessa frågor med Hilton-ledningen och de erbjöd oss ingen som helst lösning. 5 . BYD hämtade oss 4 timmar tidigt för att ta oss till flygplatsen för vårt flyg tillbaka från Cancun. BYD-representant på HILTON var oförskämd. Jag begärde att ändra hämtningstiden via sms den 24 december. De svarade aldrig på sms:et utan fortsatte att sms:a oss med olika upplevelsepaket som vi inte var intresserade av. En dag innan vår avresa från Cancun gick jag och pratade personligen med BYD-representanten, och han sa att jag borde ha berättat det i förväg. och att de inte kan göra några ändringar i bokningen 24 timmar innan. Han sa, "Jag har inte tid att prata med er på hela dagen. Jag kan inte hjälpa er." Vi har varit på flera orter inklusive MOON PALACE, DREAMS PLAYA MUJERES OCH GRAND FIESTA AMERICANA CORAL BEACH I CANCUN och detta har varit den värsta upplevelsen MED BOENDE, MAT OCH KUNDSERVICE.
Läs mer
Datum för vistelsen: december 2023
Standard
Rum
Läge
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Restyp: Reste med familjen
Tips för att välja rum: WORST EXPERIENCE!!
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
3 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela
avatar-image
Vivian T skrev ett omdöme mars 2024
4 inlägg2 hjälpsamhetsröster
Detta är definitivt inte ett 5-stjärnigt all inclusive-hotell. Det enda som är bra är den hårda säkerheten. Det tog 3 grindar att komma in i hotellet. Och hotellet är ganska nytt. Maten är under genomsnittet. Den italienska restaurangen var ett skämt. Grillen var tänkt att vara bäst, och allt var salt. . . buffématen är ljummen. . . frukosten hade inget ägg Benedictus, ingen smoothie, ingen färsk juice, inget gott te. . . Lång kö för en omelett. Vi kommer hit för att spela golf, och det är det enda bra med detta hotell, 20 minuter från golfbanan. . . kommer att prova ett annat hotell nästa vinter. . .
Läs mer
Datum för vistelsen: mars 2024Restyp: Reste som ett par
Tips för att välja rum: Do your homework... Don't book with Air Canada Vacation as Airport pick up is chaotic and long...
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
2 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela
avatar-image
Greg K skrev ett omdöme mars 2024
Hoboken, New Jersey4 inlägg5 hjälpsamhetsröster
Alexis och hela framsidan av husets hotellpersonal är det värsta jag någonsin har upplevt. De är oförmögna att hantera någonting korrekt och har noll kundservicekunskaper. Vi var tvungna att flytta rum mitt på resan och de kunde inte ta reda på hur de skulle få oss till ett annat rum. Skickade oss till ett rum som var ockuperat (våra nycklar fungerade på det så vi gick in på folk) och sa aldrig förlåt eller gjorde något för besväret. Hotellet är trevligt, nytt, modernt. Servicepersonalen är underbar. Personalen i receptionen bör alla bytas ut!
Läs mer
Datum för vistelsen: mars 2024
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste med familjen
Tips för att välja rum: Avoid dealing with the front desk staff whenever possible.
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Föregående
123456
Är det inte rätt boende för dig?
Det finns fler ställen att välja bland i Cancún-området.
PRISKLASS
3 124 kr - 5 079 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
MexikoYucatan halvönQuintana RooCancún
ANTAL RUM
715
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt

HILTON CANCUN, AN ALL-INCLUSIVE RESORT (Cancún, Mexiko) - omdömen och prisjämförelse - Tripadvisor

Vanliga frågor och svar om Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort
Vilka populära sevärdheter ligger nära Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort?
Närliggande sevärdheter inkluderar Ventura Park (7,8 km), Xoximilco Cancun by Xcaret (5,2 km) och Wet'n Wild Cancun (7,9 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är kostnadsfritt wifi, pool och restaurang.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort?
Gästerna kan ta del av restaurang, lounge och bar vid poolen under vistelsen.
Finns det parkering vid Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort?
Ja, fri parkering är tillgängligt för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort?
Restauranger med bra läge inkluderar Malpeque, Los Caporales och Manglar Buffet Restautant.
Finns det möjligheter att träna på Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort?
Ja, gästerna har tillgång till pool, träningsanläggning och träningspass under vistelsen.
Har Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort kostnadsfri flygplatstransport?
Ja, Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort erbjuder flygplatstransport för gäster. Vi rekommenderar att du ringer i förväg för att bekräfta uppgifterna.
Erbjuds städtjänster på Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Är husdjur tillåtna på Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort?
Ja, husdjur är vanligtvis tillåtna, men det är alltid bäst att ringa i förväg för att bekräfta.
Erbjuder Hilton Cancun, an All-Inclusive Resort några företagstjänster?
Ja, det erbjuder mötesrum, bankettrum och konferensanläggningar.