Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Förteckningarna över bokningserbjudanden för varje verksamhet tar hänsyn till den ersättning som våra partner betalar till oss. Priserna som visas kan vara för olika rumstyper. De priser som visas är de lägsta tillgängliga, vilket motsvarar den billigaste tillgängliga rumstypen, som tillhandahålls av våra partner vid tidpunkten då användaren söker.

Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort

avatar-imageavatar-imageavatar-image
Resenär (3229)
Middag (81)
Videoklipp (4)
Vad är Travellers’ Choice?
Tripadvisor ger utmärkelsen Travellers' Choice till boenden, sevärdheter och restauranger som konsekvent får fantastiska omdömen från resenärer och rankas inom bäst 10 % av boenden på Tripadvisor.

Visa priser för dina resdatum

Direkterbjudande för hotell!Paketerbjudande
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.

Om

#9 av 44 all-inclusive-boenden i Cancún
Läge
Renlighet
Service
Standard
Travellers' Choice
Miljöledare Silvernivå
Föreslå ändringar för att förbättra det vi visar.Förbättra det här objektet
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar/lounge
Strand
Spelrum
Barn bor gratis
Parkering
Wifi
Pool-/strandhanddukar
Pool med utsikt
Utomhuspool
Privat pool
Omklädningsrum i träningsanläggning/spa
Träningspass
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Barnvänlig buffé
Snacksbar
Bar i poolen
Bar vid poolen
Aerobics
Kvällsunderhållning
Nattklubb/DJ
Inomhuslekområde för barn
Utomhusleksaker för barn
Affärscenter med tillgång till internet
Spa
Ansiktsbehandlingar
Säkerhet dygnet runt
Bagageförvaring
Portier
Sol-/strandstolar
Solterrass
Solparasoller
Bankomat på plats
Dörrvakt
Incheckning dygnet runt
Reception öppen dygnet runt
Stryktjänst
Visa fler
Rumsegenskaper
Luftkonditionering
Ytterligare badrum
Städning
Sammanhängande rum tillgängliga
Rumsservice
Pentry
Kylskåp
Plattskärms-tv
Strykjärn
Privata badrum
Väckningstjänst/väckarklocka
Visa fler
Rumstyper
Havsutsikt
Rökfria rum
Sviter
Bra att veta
HOTELLKLASS
4,0 av 5 stjärnor
TYP AV HOTELL
Familjeresort
Miljövänligt
Talade språk
Engelska, Spanska
Hotellänkar
Specialerbjudande:Paketerbjudande
1 793omdöme348F+S0 rumstips

Omdömen
Vi kontrollerar omdömen.
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 1 416
  • 191
  • 81
  • 53
  • 54
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
avatar-image
Garret B skrev ett omdöme jan. 2024
1 inlägg
Vår familj hade en underbar upplevelse på resorten. Från det ögonblick som vi kom in behandlades vi med utmärkt kundservice. Allt förklarades och lades ut för oss under hela vår vistelse. Vi valde att boka en Cabana en dag och det gjorde ingen besviken. Jarlin och Alan gav fantastisk service och värdet på hyran var långt över kostnaden.
Läs mer
Datum för vistelsen: januari 2024
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste med familjen
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
avatar-image
Elina I skrev ett omdöme jan. 2024
8 inlägg4 hjälpsamhetsröster
Denna resort är en av de bästa i Cancun. Allt här är perfekt: läge, service, supervänlig personal, evenemang, shower, restauranger. Det finns också underbara pooler, ett fitnesscenter, en vattenpark för barn. Jag har ett rum med havsutsikt och jag älskade dess turkosa färg från min balkong. På andra sidan resorten ligger lagunen, vacker och intressant på sitt sätt. Jag hade en underbar tid på denna resort.
Läs mer
Datum för vistelsen: december 2023
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste ensam
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
avatar-image
Devin B skrev ett omdöme jan. 2024
1 inlägg1 hjälpsamhetsröst
Jag ger denna utväg ett 5-stjärnigt betyg men endast baserat på ett fåtal anställda som gjorde vår vistelse och semester exceptionell. Min fru och jag bokade denna resort under ett certifikat från Royal Resorts för att fira vår 25:e bröllopsdag. Jag har varit medlem i Royal Resort sedan jag kom hit som barn med mina föräldrar. Vi bokade detta utan att veta att det skulle säljas till Hilton bara några månader senare. Eftersom vi visste att den hade sålts och att saker och ting skulle bli annorlunda, var vi öppensinnade när vi kom. Certifikatet som vi köpte var för 7 dagar i en svit med AI. Jag bokade detta i maj 2023. När vi fick reda på att den var såld ringde jag flera gånger och fick höra att "det är inga problem. ” Slutligen, tre veckor före avresan kunde jag få ett Hilton-bekräftelsenummer och verifierade att de väntade oss. Inga e-postmeddelanden, ingen kommunikation och ingen verifiering fram till denna punkt. När vi kom fram fick vi reda på att de bokade allt under min frus namn och hade ett mejl som inte var vårt. Det tog ett tag att checka in eftersom de inte kunde hitta oss i systemet. När vi äntligen skulle checkas in fick vi veta att vi inte skulle få en svit även om det var det vi köpte på grund av "Hilton-medlemmar" och att vi inte är Hilton-medlemmar och har kapacitet. När jag bokade och köpte köpte jag det för en svit. När de pratade med andra kungliga medlemmar på resorten sa de samma sak och nekades en svit som utlovat. För att kompensera för att sviten inte var tillgänglig och inga andra tillgängliga alternativ uppgraderade de oss till "enklav" och gav oss ett extra rum/lås med två extrasängar i den. Det var bara två av oss som bodde så vi förstod inte varför vi skulle behöva ett extra rum med två extra sängar. Denna resort har en helt annan atmosfär än Royal Resorts. Musiken var hög och utrymmet var trångt. Restaurangerna är fullsatta och barn springer runt överallt. Vi bevittnade till och med ett matbråk i buffén med föräldrar som inte gjorde någonting och personal som lämnades med röran. Vi hittade vår glada plats på stranden bort från poolen och den höga musiken. Stranden var perfekt. Vår vistelse var planerad till december. 27:e – 3:e januari. Vi hade problem med webbplatsen som har nyckeln till bokningar och eftersom de hade fel mejl kunde vi inte logga in. De förklarade inte heller för oss hur bokningssystemet fungerade och hur man gör reservationer. Bokningar kan endast göras 48 timmar i förväg. När vi väl kom på det gjorde vi särskilda reservationer för nyårsafton. Den 30:e åt vi middag på Maxal Mexican Restaurant på resorten. Värden Jennifer var den snällaste och vänligaste värdinnan vi träffat. Hon frågade oss om vi firade något speciellt och var genuint intresserad av vårt välmående. Vi uppgav att vi firade vår 25:e bröllopsdag. Hon var glad för vår skull och vi satt. Medan jag väntade på att beställa tittade jag på våra reservationer bara för att få reda på att vår bokning för nyårsafton hade annullerats av Hilton. Inga telefonsamtal, ingen e-post, ingen kommunikation. Det fanns bara en lapp kvar i systemet på min bokning som var avbokad som uppgavs på grund av en speciell programreservation var annullerad. Jag lämnade min fru sittande på restaurangen ensam medan jag gick till conciergedisken för att ta reda på detaljer. När jag stod vid skrivbordet träffade jag Jarlin som sa till mig att jag kunde gå till vilken restaurang som helst, och jag skulle klara mig. Jag var frustrerad och upprörd. När jag återvände till restaurangen Maxal fick jag reda på att vår servitör Ricardo, värdinnan Jennifer och General Manager Eduardo alla pratade med min fru och frågade vart jag hade tagit vägen. Hon förklarade situationen och de var omtänksamma och förstående. De sa alla att de skulle vara ära att ha oss på nyårsafton, bokade åt oss och tog hand om ALLT! De gick utöver för att göra vår natt trevlig och bekymmersfri. När vi avslutade middagen gav de oss en speciell efterrätt gjord bara för oss för att fira vår bröllopsdag. De var fantastiska. På nyårsafton åkte vi tillbaka till Maxal och alla kom ihåg oss vid namn och vi hade ännu en STOR servitör Edwin. Han var fantastisk, omtänksam och snäll. Nästa morgon träffade vi conciergen Jarlin och Eliseo. De sparade oss en speciell Bali-säng på stranden där vi gillade att vara och bokade den åt oss. De gick utöver det och gav oss extra handdukar, information om aktiviteter och kontrollerade vårt välbefinnande flera gånger. De var fantastiska. Jarlin hade till och med en speciell behandling på Noriko restaurang på vår sista dag. Det fick oss att känna oss speciella och uppskattade. Nästa dag reserverades en Bali-säng åt oss och gjordes åt oss på stranden på samma ställe som vi tyckte om av Jose Flores. Jose var mycket personlig och snäll. Vi älskade att besöka honom och lära känna personalen. Jose kollade på oss flera gånger och fick oss att känna oss som familj. Den här recensionen skulle inte vara komplett om jag inte nämnde den mest underbara, vänliga och omtänksamma medlemmen vi träffade. Rita vår server. Vi träffade Rita vår första dag. Hon presenterade sig vid namn och kom ihåg våra namn under hela veckan. Denna resort har turen att ha Rita och var en av de hårdaste arbetarna jag någonsin har sett. Hon vet hur man jobbar hårt. Om du får nöjet att ha Rita som server på stranden eller vid poolen, se dig själv lycklig! Shout outs och varför den här resan var exceptionell … … . . Folket! Hotellet var bra, men denna utväg har några individer som går utöver allt och får dig att känna dig som familj. Maxal Restaurant: Jennifer vår värdinna: Snäll, förstående, omtänksam och det största leende du kommer att se. Eduardo General Manager: Han vet vad kundservice är. Han gick utöver för att få oss att känna oss speciella, önskade och gjorde en rätt situation! Ricardo Garcia: En av de bästa servrarna som finns. Han märkte en dålig situation, gjorde generaldirektören medveten om situationen och hjälpte till att rätta till det och göra det rätt så att vi, gästerna, kunde njuta av vår semester. Gjorde en speciell efterrätt för att hjälpa oss att fira! Edwin: En annan fantastisk servitör som var mycket personlig och hade uppmärksamhet på detaljer. Han är vänlig, snäll och pratade med oss vilket bidrog till att göra vår nyårsafton speciell. Concierge: Jarlin, Jose Flores och Eliseo – De här killarna gjorde vår vistelse trevlig när de visste att vi blev frustrerade. De insåg att vi älskade stranden och höll en speciell plats för oss varje dag. De kontrollerade vårt välmående och såg till att vi kunde koppla av och njuta av vår semester. Jarlin hjälpte till och med att göra vår sista natt speciell genom att ha en speciell efterrätt innan vi flög hem nästa dag. Strandservrar: Moises Diaz – En av de vänligaste servrarna du kommer att möta. Har ett stort leende och kommer att få dig att skratta och njuta av dig själv. Han busar hårt på stranden så att du kan koppla av och njuta av din semester. Sist men inte minst vår MYCKET favorit… … . . Rita Rita är den typen av medarbetare som inte bara jobbar hårt och gör sitt jobb, utan hon briljerar på sitt jobb genom sin kundtjänst. Hon vet vad det innebär att representera ett varumärke! Hon stressade hårt på stranden, var vänlig, snäll och såg till att våra behov tillgodosågs. Hon kom ihåg våra namn, såg oss gå och säga hej och är bara en överlag bra person att vara runt. Hilton har tur som har henne. Hilton... du får den här recensionen inte på grund av din resort utan på grund av dessa personer som nämns i recensionen. De representerar dig och de gjorde ett exceptionellt jobb. Din resort har buggar att reda ut och saker att ta reda på för att göra upplevelsen bättre. Ovan nämnda personer räddade denna semester.
Läs mer
Datum för vistelsen: december 2023
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste som ett par
Tips för att välja rum: Be nice to the staff. Pool gets loud and chairs get reserved at sunrise. Work with the concierge...
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
avatar-image
Yondi M skrev ett omdöme jan. 2024
2 inlägg1 hjälpsamhetsröst
Låt mig först säga att vi reser till Mexiko 3 gånger om året. Vi är medlemmar i Secrets/Dreams men bestämde oss för att byta upp det och prova Hilton. Resan började VÄLDIGT stenigt! Det hände små saker. Barn beställde drycker som aldrig kom, min man gick till poolbaren för att göra en beställning men baren stängde om 10 minuter så de vägrade göra drinken. Alla restauranger var bokade 2 dagar ut (endast reservationer) så vi var tvungna att äta på buffén till middag. Och till råga på, poolerna var iskalla och ingen fick i dem. Det fanns 7 uppvärmda pooler, men vi lärde oss att de endast var vuxna. Detta var förödande för barnen eftersom allt de vill göra är att simma, men de kunde helt enkelt inte. Jag försökte till och med få tag i den och kom ut. Efter 10 minuter hade min kropp inte anpassat sig. Dag 2 kände jag mig ganska besegrad eftersom det var jag som bokade Hilton. Men som tur var träffade vi Jarlin och Coral. De arbetade på hotellet och lyssnade på våra klagomål och vände totalt på saker och ting för oss. De pratade med chefen och fick tillgång till vuxenpoolerna för alla barn på resorten, och sa att poolerna var konstigt kalla och de märkte att inga barn fanns i poolerna. Från det ögonblicket tog de personligen hand om oss på bästa sätt. De hjälpte till med att göra middagsreservationer. De brydde sig. Jarlin, Coral, Julio i restaurangen och Zayda (en chef) gjorde denna resa till allt vi behövde och mer! Utan dem skulle vi troligen ha lämnat och betalat förverkandesstraffet eftersom det var så illa. Jag och min familj tackar dem! Ge dem kampanjer! Perfekt!
Läs mer
Datum för vistelsen: januari 2024Restyp: Reste med familjen
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
avatar-image
Andrea R skrev ett omdöme jan. 2024
Redford, Michigan2 inlägg
+1
Allt var perfekt. Hela personalen var underbar de var så snälla. Varje dag var aktiviteter för att underhålla barnen. Jarlin var mycket hjälpsam. Stranden var lång och rummen var väldigt snygga. Det hela var en fantastisk upplevelse.
Läs mer
Datum för vistelsen: januari 2024
Standard
Läge
Service
Restyp: Reste med familjen
Tips för att välja rum: Just be ready the stop people from swimming in ocean at 5:00
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Användbart
Dela
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.
Föregående
123456
Är det inte rätt boende för dig?
Det finns fler ställen att välja bland i Cancún-området.
PRISKLASS
4 631 kr - 7 122 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
the royal caribbean hotel cancun, royal caribbean hotel cancun, cancun caribbean resort royal, royal caribbean resort cancun, royal carribean, caribbean royal
KALLADES TIDIGARE
Royal Uno
PLATS
MexikoYucatan halvönQuintana RooCancún
ANTAL RUM
540
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt

HILTON CANCUN MAR CARIBE ALL-INCLUSIVE RESORT (Cancún, Mexiko) - omdömen och prisjämförelse - Tripadvisor

Vanliga frågor och svar om Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort
Vilka populära sevärdheter ligger nära Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort?
Närliggande sevärdheter inkluderar Puerto Maya Cancun (0,3 km), Mayan Museum of Cancun (0,2 km) och Zona Arqueologica El Rey (0,3 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är bar i poolen, kostnadsfritt wifi och pool.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort?
De bästa bekvämligheterna inkluderar pentry, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort?
Gästerna kan ta del av bar i poolen, restaurang och lounge under vistelsen.
Finns det parkering vid Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort?
Ja, fri parkering är tillgängligt för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort?
Restauranger med bra läge inkluderar Restaurante Cüa, Bacoli Tratoria och Condimento Restaurant.
Finns det möjligheter att träna på Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort?
Ja, gästerna har tillgång till pool, träningsanläggning och träningspass under vistelsen.
Vilka språk talas av personalen på Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort?
Personalen talar flera språk, inklusive engelska och spanska.
Finns det några historiska platser nära Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort?
Många resenärer gillar att besöka Zona Arqueologica El Rey (0,3 km) och Scorpion’s Temple (4,6 km).
Har Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort någon vacker utsikt?
Ja, gästerna tar ofta del av havsutsikt som finns här.
Är Hilton Cancun Mar Caribe All-Inclusive Resort handikappanpassat?
Ja, det erbjuder anpassat för rullstol och bekvämligheter för funktionshindrade gäster. För specifika förfrågningar rekommenderar vi att du ringer tidigare för att bekräfta.