Melia Casa Maya Cancun All Inclusive
Om
Casa Maya Cancun är ett toppenval när du besöker Cancún. Det har en perfekt blandning av värde, komfort och bekvämlighet samt en tyst miljö med en mängd bekvämligheter som är framtagna för resenärer som du.
Gästrummen har bekvämligheter som plattskärms-tv, pentry och kylskåp, och gäster kan enkelt använda internet tack vare kostnadsfritt wifi som hotellet erbjuder.
Casa Maya Cancun har en reception som är öppen dygnet runt, en concierge och rumservice för att göra din vistelse ännu trevligare. Här finns även en pool och frukost. Om du kör till Hotel Casa Maya finns fri parkering tillgänglig.
Med tanke på närheten till populära sevärdheter som Parroquia de Cristo Resucitado (1,3 km) och Malecon Tajamar (3,7 km) kan gäster på Imperial Fiesta Club Hotel Casa Maya enkelt uppleva några av Cancúns mest välkända sevärdheter.
När du känner dig hungrig ska du besöka Monkey Business, Fat Tuesday och James Pub Cancun, vilka är pubar som är populära bland både lokalbefolkningen och turister.
Under ditt besök får du inte glömma bort att besöka Torre Escenica (0,9 km), som är en populär sevärdhet inom gångavstånd från hotellet.
Vi är övertygade om att du kommer att gilla din vistelse på Casa Maya Cancun under tiden som du upplever allt som Cancún har att erbjuda.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
- 105
- 30
- 18
- 8
- 11
- Filtrera
- Svenska
Level lounge som var en del av vår vistelse var inte tillgänglig/öppen och ingen ersättning för det. Rummet, 2 sovrum simma upp svit, var inte mysigt alls. Inga växter och hardy ingenting på väggarna och det fanns inga lampor i en stor del av rummet. Vi klagade på det flera gånger men de kunde inte göra något åt det. Eftersom vi stannade i 14 dagar ville vi faktiskt också vilja bo i rummet.
Maten är genomsnittlig, a la carte-meny i Cape nao var inte tillgänglig varje dag och de fick slut på en hel del saker på menyn under vår vistelse. Både hamburgerbullar, pommes frites och glass, så ganska enkla saker. Den senare var till stor besvikelse för mina tre barn.
Vi hade en fruktansvärd room service erfarenhet, hamburgare kom bara med bulle och biff och inte alla objekt på beställningen levererades.
Goda erfarenheter:
Vacker och elegant inredning i lobbyn/huvudunderhållningsområdet/lobbybaren
Variation av mat på buffén.
Avkopplande miljö på stranden och vid poolen.
De flesta i personalen var mycket trevlig, hjälpsam, varm, välkomnande, ursäktande för frågor.
Jag har inga barn men de TVÅ HÄRLIGA DAMERNA SOM DRIVER BARNKLUBBEN höll barnen mycket engagerade och underhöll, de gjorde ett bra jobb och om jag hade barn som bor här med mig skulle jag vara mycket nöjd.
Poolside och strandunderhållning var stor - massor av aktiva alternativ för människor (volleyboll, fotboll, bordtennis, salsa, etc. ) samt några chill alternativ (bingo, trivia) .
Kvällsunderhållning var fenomenal! Verkligen njöt av variationen av shower. Mycket familj - vänlig - inte tråkigt för vuxna och inte olämpligt för barn.
Underhållningsteamet (ANTONIO, CHRIS och Another GENTLEMAN) var enastående och riktigt bra på sina jobb. ANTONIO kommer att gå långt i sin karriär som underhållningschef. Mycket professionell men ändå rolig och personlig, och vet hur man får kontakt med människor i publiken / runt poolen / de som deltar i aktiviteter.
DAVID, chefen på Casa Nostra, och AUGUSTO, vår server, var bra!
JORGE på Cape Nao var härlig!
Jag önskar att jag hade noterat andra namn men vi hade några riktigt bra servrar på Merkado, Cape Nao, i Boreal lobbybar, och runt poolen också.
Problem/dåliga erfarenheter:
Ofärdiga rum / rum kastas snabbt ihop innan gästerna anländer.
Flera problem med vår incheckning (rum som inte rymmer mer än 2 personer, fick fel armband) och receptionen skötare var mycket nonchalant och unapologetic.
Restauranger stängda under hela vistelsen, eller inte öppnat under dagen när det är tänkt.
Otillgängliga ingredienser (sprit, mjölk, smaksatt sirap) som anges på in - app-menyn eller otillgängliga menyalternativ på restaurangerna.
Kort - bemannad, så länge väntar på menyn - baserad restaurang.
Vattenparken var stängd.
Majoriteten av The Level bekvämligheter var obefintliga så vi betalade extra för ingenting (dvs ingen privat lounge, inga vuxna - bara stranden avsnitt, etc).
Erbjudanden på webbplatsen och per telefon är inte vad som är tillgängliga personligen.
Appförfrågningar om rumsservice, underhåll eller andra behov fungerar inte.
Telefonlinjerna är nere (är inte detta en säkerhetsrisk? ) .
Wifi skär av precis vid stranden.
Kall pool.
Inget spa eller gym på denna resort.
Kvällen innan vi åkte knackade två hushållerskor på vår dörr runt 21.30. Det var konstigt eftersom vi inte begärde dem och vi hade den stör inte hangtag på vår dörr. När vi svarade, sa de inte att det fanns en begäran, de frågade bara om vi ville handdukar. Vi var oftast nere i lobbyn till sent på kvällen, så min skeptiska sinne gick till - kanske de antog att vi inte var i rummet och ville komma in av någon anledning, eftersom det inte verkade som det fanns en blandning - upp med önskemål?
Återigen, nästa morgon runt 09:00 (före vår 12:00 utcheckning och eftermiddag flygplatstransfer) fick vi en annan knack om städning. Ändå stör inte hangtag var på dörren. Trodde de att vi åt frukost?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt