Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Villa Del Palmar Beach Resort & Spa

Blvd. Francisco Medina Asencio Km 2.5, Puerto Vallarta 48335 Mexiko
16 personer tittar på det här hotellet
Incheckning— - — - —
Utcheckning— - — - —
Gäster1 rum, 2 vuxna, 0 barn
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Orbitz.com
133 US$
130 US$
Se erbjudande
Booking.com130 US$
Expedia.com130 US$
Hotwire.com130 US$
travelup.com133 US$
eDreams130 US$
getaroom.com130 US$
* Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar genomsnittliga rumspriser, inklusive skatter och avgifter som är fastslagna och kända för våra partner och som betalas i samband med bokningen. Mer information finns hos våra partner.
Resenär (1863)
360
Panoramabilder (18)
Svit och rum (561)
Certificate of Excellence

Om

Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Parkering
Wifi
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Bar/lounge
Strand
Dykning
Barnpassning
Offentligt wifi
Betalt wifi
Betalt internet
Internet
Badtunna
Bastu
Utomhuspool
Uppvärmd pool
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Tennisbana
Aerobics
Kvällsunderhållning
Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat)
Barnklubb
Flygplatstransport
Affärscenter med tillgång till internet
Konferensanläggningar
Bankettrum
Mötesrum
Spa
Parmassage
Massage
Portier
Rökfritt hotell
Solparasoller
Reception öppen dygnet runt
Kemtvätt
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Havsutsikt
Rökfria rum
Sviter
Familjerum
Luftkonditionering
Ytterligare badrum
Pentry
Plattskärms-tv
Städning
Privat balkong
Rumsservice
Värdeförvaringsskåp
Mikrovågsugn
Kylskåp
Visa fler
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Prisvärt
Familjeresort
Talade språk
Spanska
3 962omdömen275F+S0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 2 137
  • 1 056
  • 419
  • 214
  • 136
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
Helt ok hotell med trevlig personal. Bra poolområde för både barn & vuxna. Välstädade rum. Däremot väldigt omodernt att ta 10 dollar i internetavgift/enhet och dygn. Fritt internet borde vara standard!
Läs mer
Svar från ManagerVEPPV, Gerente för Villa Del Palmar Beach Resort & Spa
Svarade 23 dec. 2018
Dear Jenso, Thank you for taking the time to share your comments with us and for trusting us with your vacation. I am sorry that we did not provide the experience that you and your family expected. It is very important for us to know the areas that we need to improve. You may rest assured that your comments will be taken into consideration and we will act in a timely manner to prevent this from happening again. Please contact me directly when planning to stay with us again so that I may help you with your reservation. It would be an honor to have the opportunity to host you again and show you the improvements we have made. Kind regards, The management Villa del Palmar Puerto Vallarta
Läs mer
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Jag har rest mycket i över 30 år, till många delar av världen på många typer av semester. Jag är en flexibel person och kan anpassa mig till vad som helst och säkert acceptera ansvar om jag har fel. Jag reste till Puerto Vallarta igår efter att ha bokat en PR-resa med Villa-gruppen. Jag är en medborgare i USA och bosatt som tillfälligt bor och arbetar medan jag är sabbat från min position. Jag har fortfarande min mass Massachusetts identifiering och underhåller ett hem i Massachusetts. Försäljare från villagruppen visste denna information. Jag kom till villa del palmar Vallarta igår kväll. Efter incheckning var jag tvungen att checka in med personer från hotellet om att besöka deras andra hotell. Detta visste jag var en del av marknadsföringen, trots att 20.00 efter att ha rest hela dagen, i en svagt upplyst lobby, inte var den bästa tiden att gå igenom denna information. En gång checkade jag in i mitt rum. Det låg en läcka i taket och en vattenpöl på golvet. Jag tog mina saker och gick ner till lobbyn. De ändrade mitt rum. Senare på kvällen behövde jag köpa internet eftersom jag var tvungen att jobba medan jag var på semester. Efter att ha köpt internetservice upptäckte jag att internet inte fungerade i mitt rum. Så jag återvände till lobbyn och de återbetalade de 10 dollar jag betalade. Nästa morgon (för bara några timmar sedan) fick jag höra av en representant för Villa-gruppgruppen att jag inte var berättigad till kampanjen. Detta är efter att ha betalat för kampanjen, betalat för ortsavgiften och betalat för min flygbiljett. Hon, liksom den andra representanten från Villa-gruppen, kände hela min situation när det gäller min bostad i USA. Denna representant berättade för mig att jag var tvungen att betala ytterligare 600 dollar för att bo på Villa Del Palmar Vallarta. Jag sa till henne att jag inte skulle betala 600 dollar till så att jag skulle lämna. Jag sa till henne att jag ville få en återbetalning för det reklambelopp jag betalade och hon sa att hon inte är ansvarig för det. Jag sa till henne att eftersom hon säger att jag måste lämna att jag vill återbetala min resortavgift eftersom jag bara stannade en natt (egentligen bara 12 timmar). Hon sa att jag inte kunde få tillbaka min resortavgift eftersom jag inte meddelade dem 7 dagar i förväg. Så här checkas jag nu in på ett annat hotell utan återbetalning av något slag. Så igen har jag rest mycket. Jag har aldrig skrivit en dålig recension om hotell- eller reseupplevelse. Men vänligen vet Villa-gruppen och det är anställda som är bedragare. 2 av deras säljare känner till min situation, sålde mig ett paket, hade min lön för flygbiljetter bara för att säga att detta inte gäller mig. Jag hoppas att detta inte händer med någon annan.
Läs mer
Vår första vistelse i juli. Förväntade sig att det skulle vara tyst men det var ganska upptaget med mexikanska skolor som bara hade släppt ut - många familjer på semester. Vi har verkligen haft olika vibe. VDP fortsätter att vara mycket bra. Grunderna är vackra, hushållningen är effektiv och alltid pålitlig. Service i lobbyn och runt poolen är alltid bra. En stor besvikelse är att eliminera klockan 15:00 Happy Hour. HHs är nu klockan 12 och 17. Dåligt beslut från ledningens sida - borde ha eliminerat en av de andra. Stannade fyra på VDP 2018 och gör tre i år.
Läs mer
Detta är den femte gången vi har stannat på Villa Del Palmar totalt 5 månader med rena njutningar! Underhållningspersonalen har varit enastående! I synnerhet Monse, Armando och Daniel. De är mycket professionella och ändå mycket roliga samtidigt. Vattenövning är bäst! Man, du får ett bra träningspass! Många tack till dessa fantastiska människor.
Läs mer
Jag har stannat på Villa del Palmar i Cabo San Lucas två gånger. Detta är det allra första besöket i Puerto Vallarta som jag någonsin har gjort och jag valde att stanna här. Villa Del Palmar Puerto Vallarta vinner absolut absolut priserna i mitt huvud och mitt hjärta för vad jag ville ha och vad jag fick. PLATSPLATSNING. . . . Platsen är perfekt eftersom du använder 10 pesos att åka bussen till Malecon, Uptown downtown, Romantica och det är så enkelt bekvämt rent och roligt att åka bussen. Att veta att din plats är så snabb och bekväm från flygplatsen, så borde det ge dig en bra uppfattning om att du är på rätt plats. Hur kan någon placera den här stora är den här ren? Jag vet inte hur de håller det så rent att de måste arbeta 48 timmar i en given 24 timmar om dagen eftersom det är vackert rent alltid överallt. Jag frågade en dag när en manlig och kvinnlig chefer kom vid poolen och pratar med mig hur tränar de anställda för att komma ihåg ditt namn eller komma ihåg lite saker om dig Jag ställde en fråga som han inte kunde eller inte skulle svara på de anställda vid Villa Del Palmar Puerto Vallarta lär dig på något sätt vem du är och de vet små saker om dig och det handlar det inte bara om relationer? Om du var här samma vecka är jag och du skulle berätta för mig någon anställd som gjorde något fel felaktig, jag skulle argumentera med dig eftersom det inte kommer hända inte här inte med en enda anställd. Så jag frågade och Luis, pool concierge, hittade mig och jag kunde lära mig hur man går och gör en recension eftersom jag tycker att andra människor behöver veta hur fantastiskt min erfarenhet har varit. Jag behövde skriva en recension eftersom det är min tro att vi borde berätta våra historier både bra och dåliga. Tack Luis för att lära mig hur man gör vad jag behövde för att bli klar. Så låt oss prata om hushållning. Jag stannade i byggnad 1 och min hushållerska var Isabel. På något sätt, med allt hon gör, lärde Isabel om mig någonting i vår konversation första gången vi mötte och hon måste ha observerat mina vanor i mitt rum, för det har varit fantastiskt hennes förmåga att göra långt utöver i mitt rum både med renlighet och uppmärksamhet på detaljer och hur hon behandlade mig är något du normalt inte skulle se i de flesta hotell. Så mitt första intryck är baserat på mitt rum jag tror och jag har en fantastisk upplevelse eftersom Isabel såg till att allt jag behövde var absolut hundra procent korrekt. Fabiola, concierge, hade all min kontaktinformation innan jag lämnade mitt hem i Columbus Ohio. Så jag mottog e-postmeddelandena och fick så mycket distinkt tydligt skrivet och kortfattad kommunikation från Fabiola att i slutet blev min sista e-brevkorrespondens från henne och den var så specifik och när jag planerade jag hade nollproblem. Jag lärde mig att gå igenom alla system på flygplatsen då är det här jag behöver skrivas henne berätta för mig gör inte detta gör det här. Jag gick rätt igenom och hade min shuttle väntar och jag var på hotellet i minuter. Hur lär någon att skriva något så bra när våra första språk är olika? STORA PROBLEM I MIN MIND ÄR DEN KRAFTNA KAFFEPLATSEN I LOBBIEN AV DEN FÖRSTA BYGGNADEN. Varför finns det? Det är bara öppet några timmar senare på dagen. Det är öppet 1. 5 timmar innan du kan få skapat. KAFFE LYCKER BRA, MEN JAG VILL LATTES OCH CAPPUCCINOS I A. M. INTE P. M. MEN DU KAN INTE FÅ VÄRDAGEN DU ÖNSKAR HÄR. Två anställda har varit konsekvent i fråga här och båda är mycket unga och har inte varit lätta att arbeta med. DENNA STED TILL GÅ ELLER GÅ TILL RADISKA FÖRÄNDRINGAR. I veckan träffade jag en familj på fyra från Michigan som har varit här varje år i 6 år. Jag träffade två familjer från Minnesota som har varit varje år för 3. De har pratat om varje år hur så mycket förändras och hur trevligt denna plats till och med växer och blir snyggare och snyggare Jag vet inte hur det någonsin kan bli trevligare än vad jag upplever men de svär förändringarna varje år fortsätter att göra det bättre för besökare. Mat mat mat mat mat. . . . . EL PATRON är en fristående mycket exklusiv mexikansk restaurang som är något som du aldrig skulle förvänta dig om du är från USA med vad du tycker är en mexikansk restaurang i USA. Menyn tror jag det ändras varje dag. Min mat är utan tvekan förberedd färsk och den måste förberedas när du beställer den. kan inte vara något annat. Var tränar de sina servrar eftersom dessa servrar kan vara överallt på jorden i en mycket hög uppskalad restaurang och bara rocka din värld. Buffémåltid mata hur många människor varje dag? 2 000 och mer? Varianterna och konsekvensen bör belönas. Det finns en bra restauranger japansk restaurang och jag gick inte. Men om du skulle lyssna på andra som talar om att gå till den japanska restaurangen i hög skala skulle du vara benägen att följa deras ledning. Låt oss prata om hur många pooler badkar utomhusduschar poolparaplyer pool stolar bartenders vid poolen låt oss prata om det. De har kopplat komplexet till sanden och den vackra stranden så att du går bara ett par meter och du lämnar betongbassängen och går direkt till sanden vid kanten av vattnet som inte händer överallt. På registreringsområdet i huvudlobbyn har jag varit den lyckliga gästen att arbeta med JESUS på flera håll. Han är så uppmärksam och effektiv. Från honom hälsar jag mig vid ankomst för att ersätta en förlorad nyckel, för att fixa ett trasigt handledsband för att svara på mina många frågor som riktningar, han är en högkvalitativ besättningsmedlem som uppskattas. BARTENDERS BARTENDERS BARTENDERS. . . . . JA, jag dricker. . . . Jag behöver veta hur de tränar hundratals bartendrar att överträffa i gästrelationer? Jag tror att respekt och förhållningsbyggande är där saker börjar och det här stället gör det och mer. Bartenders kommer att vara ditt bevis. RESORTET ÄR MYCKET STOR. . . . . snälla gå runt, ställa frågor, försöka lära dig. Jag har tydligen blivit förlorad i mer än ett tillfälle och en besättningsmedlem märkte och gick utöver att hjälpa mig. TACK! EN HÄRLIG VECKA. . . .
Läs mer
Föregående
PRISKLASS
88 US$ - 302 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
villa del palmar beach hotel puerto vallarta, villa del palmar beach resort and spa, hotel del palmar beach, villa del palmar puerto vallarta, resort del palmar beach, puerto vallarta villa del palmar
PLATS
MexikoJaliscoPuerto Vallarta
ANTAL RUM
562
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt