The Westin St. John Resort Villas är ett utmärkt val för resenärer som besöker St. John, och erbjuder en lyxig miljö samt många användbara bekvämligheter som är framtagna för att ge dig en bättre vistelse.
För dem som är intresserade av att besöka Peace Hill Windmill (3,3 km) under vistelsen i St. John ligger The Westin St. John Resort Villas nära.
Hotellets gäster erbjuds kostnadsfritt wifi och rummen på The Westin St. John Resort Villas har en plattskärms-tv, luftkonditionering och ett kylskåp.
Under din vistelse kan du utnyttja några av de bekvämligheter som erbjuds, till exempel en concierge och rumservice. Gäster på The Westin St. John Resort Villas har även tillgång till en pool och en lounge, som finns på hotellet. För gäster som kommer med bil finns fri parkering tillgänglig.
När du är här ska du se till att besöka The Dugout at 420 to Center, en av de asiatiska restauranger som finns i St. John. Den ligger nära The Westin St. John Resort Villas.
Ha så trevligt i St. John!
Jag vill verkligen vara intressant att veta där författarna till denna hemska critiques gå för semester! Vi har varit komma hit för år och vi har varit ägare för den sista 6 av dem och det är min favorit ställe att vara. Personalen är överlag mycket hjälpsam. 2 Sovrums bay vista loft är bekvämt och alltid rent. Den gym är utmärkt. Yoga är tillgängliga nästan varje dag (även paddleboard yoga några dagar för en extra avgift) . Den nya restaurangen på anläggningen är fantastisk! Det finns en hyrbil byrå rätt på fastighet. Det finns alltid öppna air efter taxi väntar på på den främre av egendom att ta dig där du vill ha att gå. Poolen är vacker. Stranden är fin och det finns några stora uppblåsbara leksaker för barn och vuxna att njuta av strax utanför stranden. Det finns kajaker och klarar avde mest paddleboard finns tillgängliga att använda för gratis. Cruz bay faciliteter för vattensporter är rätt på egendomen att hjälpa dig ordna alla typer av utflykter att lämna rätt från Westin docka. Det är också lätt att ordna en fotograf att komma till resort till do familjefoton. Vi gör en beach foto skjuter vartannat år. Är det insekter? Ja, du är på en ö. Finns saker trögrörlig? Ja, en gång igen din på en ö och dessa människor lever på ön tid. Är det sjögräs på stranden? Ja. Om detta är den enda stranden du besöker under din vistelse, du har väl missat. Ändå, jag älskar det här stället och kommer att fortsätta att komma tillbaka varje år. Jag anser mig välsignad.…
Vi har besökt denna resort i 15 år. Det verkar som det går utför lite varje år. Poolen luktade som mögel/kroppsodör och de måste därför omgjort igen! Vi ber alltid för 2 handdukar per person på den pool och var man blir tillfrågad om det varje gång. De fåtöljer och kuddar behöver bytas ut. Vi märkte att en hel del av dem är kommande apart. Vi åt bara på Citrongräsolja en morgon för frukost. Vi beställde av den menyn och det var mycket bra och bra service. Vi tog drinkar i baren. Bartendrarna var mycket uppmärksam den här gången och drinkarna var mycket bra! We own en villa i bukten Vista avsnitt. Vi känner så mycket uppmärksamhet har ägnats åt om tidsdelat boende konvertering byggnader som inte tycker har getts till den befintliga enheter. Vi blev inte imponerad denna resa och kommer förmodligen använder våra alternativ och åk någon annanstans nästa år.…
Vi älskade vår vistelse på the Westin. Vi bodde i en 1 Sovrumsvilla. Vi tog färjan över från flygplatsen genom Westin. Det var super lätt. Maten var jättebra och alla de restaurangerna. Och bekvämligheter i Villa var underbar. Fullt utrustat kök och 2 badrum. Vi gillade verkligen den rejält träningspass rum och de var poolen underbar. Stranden under förutsättning massor av skuggan med parasoll och de var mycket bra water activities på stranden område.
Westin är ok. Rummen är lite slitet. Fångade lite av inställning från personalen. Tog nästan 2 timmar att få bagage post färja ankomst. Maten var bra. Bartendrarna var vänlig. Knox och ollies. Är fantastisk. Vi ses snart street. John. Westin prova lite hårdare och vara trevligare det kommer inte gör ont du
Innan jag börjar vill dela min erfarenhet, jag vill ha att känna igen 2 anställda som var den motsatta av vad jag upplevelse genom ut min vistelse (Jennifer Lynn - Spa och Dorcett på den snorkelgrejer Bar) , de var fantastisk. Min fru och jag besökte i mitten av - juli med ett annat par. Vi var där 1 1 / 2 år sedan och den upplevelse på att tiden var utmärkt. Denna gång var det inte. Läget är fortfarande mycket bra men personalen är inte. Från det ögonblick vi checkade in på flygplatsen vi kände att alla vi talade också inte vill vara där. Vi bokade detta rum 6 + månader sedan och hade begärt ett rum som var på en högre våning. Jag pratade med de reservationer team 3 gånger för att bekräfta denna begäran svar indikerade borde det inte vara ett problem men kunde inte garantera någonting. När vi anlände till hotellet efter Färjeturen, vi talade med Janneicia som var mycket avvisande och han ville inte att ens höra vår begäran. Vi pratade med henne igen följande dag eftersom hon var den enda person i receptionen. hennes svar var exakt likadan, med samma avvisande attityd. Conciergen föreslog de att vi kontaktar Damiane, the guest services manager. Damiane ringde mig ett par dagar senare som var han ute på kontoret. Efter att jag talade med honom i morgon, han frågade oss att packa våra resväskor för att han skulle se till att ett rum på en högre våning skulle vara tillgängligt. Jag fick ett röstmeddelande från honom att eftermiddagen låter oss veta att den nya rum var klart. När jag ringde receptionen tillbaka för att bekräfta de uppgav att de hade med tanke på rummet bort och vi kunde inte flytta längre. Det här var 1 timmar efter den din röstbrevlåda. Damiane bad om ursäkt och sa att han skulle se till att vi fick "någonting" för att kompensera för denna fråga och skulle kontakta oss nästa morgon. Jag hörde inte av honom och det var inte förrän min fru gick att leta efter honom att han erbjöd sig att ge oss $ 200 kredit för användning i hotellet. Jag undrar vad skulle ha hänt om vi inte ser upp honom. Dessutom, blev jag inte imponerad av personalen i den Citrongräsolja bar. Vi besökte det 3 gånger, och varje gång vi var tvungna att få bartendern att få en drink, trots att de var inte upptagen. Igen, liksom i receptionen, det såg till oss att de inte ville vara där. Slutligen, missa inte gå till om tidsdelat boende försäljning planen. Som en annan recensent skrev, du känner dig som om du köper en begagnad bil. Den killen som hjälpte oss (Everett) var inte beredd på alla, vi är ägare i Maui och för den första 10 minuters. av den mötes- och han fortsatte att göra kommentarer om hur "billiga" är att köpa på Maui och det här hotellet är mycket bättre. Vårt möte hade bildats i minst 3 veckor och killen inte hade vår information till hands. Verkligen? Detta är inte rätt typ av service jag är van att när man besöker Westin. Jag hoppas att Westin Semester eller Vistana ledningsgrupp ser på denna fastighet och behandlar frågor som sker idag. Eftersom min titeln säger, bra ställe, medelmåttig service.…
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt