Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

The Ritz-Carlton, St. Thomas

Spara
Dela
Resenär (746)
Pool och strand (127)
Svit och rum (117)
Översikt
  • Utmärkt62 %
  • Mycket bra24 %
  • Medel9 %
  • Dåligt3 %
  • Hemskt2 %
  • 30 apr. 2017
    “Inte en dag utan att jag tänker på vistelsen”
Hotellets webbplats
6900 Great Bay U.S. Virgin Islands, 00802-1010 Saint Thomas Visa på karta
BEKVÄMLIGHETER
Kostnadsfritt wifi
Fri parkering
Frukostbuffé
Luftkonditionering
Precis vid stranden
Pool
Rökfritt hotell
5-stjärnigt boende
Mer information
Besök hotellets webbplats
Erbjudanden från The Ritz-Carlton, St. Thomas
Specialerbjudande: Paketerbjudande
Hotellerbjudanden
Omdömen (1 101)
Filtrera omdömen
739 resultat
Medlemsbetyg
468
183
54
18
16
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
468
183
54
18
16
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 739 omdömen
Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

Utan tvekan det bästa hotellet jag bott på. Personalen var väldigt trevlig och hjälpsamma. Läget var bra med en egen privatstrand. Hotellet anordnade utflykter och aktiviteter vilket vi uppskattade väldigt mycket. Vi hade en underbar utsikt från vår balkong som vi vaknade till varje morgon....Mer

Tack Afshin_Karimian
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 augusti 2017

Min man och jag bodde på Ritz Carlton, gata. Thomas förra veckan och det var underbart. Vi hade havsutsikt rum som var inte lika 31 arkitektutformade inrett som andra Ritz hotel's men var fortfarande ett bra storlek och hade en fantastisk utsikt över poolen och...havet. Dessutom, att ha en Nespresso-maskin inne i rummet var en härlig överraskning! Jag gillade att ha kaffe på balkongen på morgonen och överföra ett andra kopp ner till stranden med mig. Mat: vi åt på alla restauranger vid fastigheten och verkligen Essenza var vår favorit. Den charkuterier styrelsearbete är en av de bästa sakerna på menyn och du kan inte gå fel med avsmakningsmenyn's. Vår bartender, Jack, var lika fantastiskt. Super vänliga och utgående, han tog till den på honom till hjälpa till att åtgärda något vi inte var nöjda med, även om vi var inte ha klagat över det och bara att nämna det i konversationen. Han hade också några fantastiska förslag på platser att besöka på ön och där du äter i både street. Thomas och street. John. Vi åt också på Bleu vatten och vår upplevelse där var inte så bra. Jag vet vi är på en ö men när jag beställer biff på en Ritz Carlton jag förväntar mig det att vara tjockare än en T - av benmassa och lagade att beställa. Vi nämnde detta i förbifarten att Jack när han frågade hur vår middag var på Bleu Vatten när vi gick tillbaka till honom för drycker och han den F&vara chef inblandad. Vi var inte klaga eller letar efter något när vi nämnde vår upplevelse men båda Jack och Manu, F&vara Manager var fast beslutna att fixa det och se till att vår upplevelse på var fastigheten något mindre än trevlig. Manu bjöd oss tillbaka för att äta middag på Bleu vatten men vi hamnade " opt-out eftersom det var vårt sista natt och vi ville verkligen ha utsökt måltid vi hade på Essenza. Manu nådigt sover oss och uppmanade oss att ha till frukostbuffén på Bleu vatten istället på vår sista dag. Buffébaren var utsökt och vi var tvungna att pace oss så vi kunna försöka lite av allting. Som för strandrestaurangerna, deras mat serviceen kunde använda lite av förbättringar. Den mat på seglen alltid tog en lång tid att komma ut. Jag vet vi var på ön tid men efter som flyger hela morgonen och sedan köra in i den hotel vi var svältande och väntade 45 minuter för en hamburgare och quesadilla på 3:00 (det var inte trångt på alla) . En annan dag vi väntade 45 minuter kl. Coconut Cove för vår beställning att komma ut ur as well (fick pizza och en kycklingmacka den tiden) och vi var de andra personer där. Jack var det bar tenderar och naturligtvis vägde upp för den vänta tid och raderade ut vår besvikelse. Sammantaget maten på dessa två ställena var typiskt hotell maten. Coconut Cove hade en större utbud så vi gick över till det andra beach till plockar upp mat och lämnar tillbaka den ( 5 minuters promenad) . Jag kan inte glömma om Zest! Deras frukost smörgåsar var utsökta - trots att jag önskar att de skulle uppdatera restaurangen / store, var det ett bra ställe att stanna till för läsk eller en glass men hade en inaktuell vänder oss till den. Jag vill också de hade mer snacks eller beredd mat (smörgåsar / sallader) bara för variation och/eller i fall du gör inte vill ha en stor lunch. Aktiviteter: Det var vår första resa bort från vår little ones så allt vi ville göra var slappna av på stranden och gör ingenting så vi behöll det enkelt. Det enda vi gjorde var den kvinnliga Alice ut till gatan. John's för middag. Vi skulle inte imponerad av det. Vi bestämde oss för att prova det eftersom det hade fått lysande recensioner överallt men upplevelsen var bara inte så för oss och vi inte tyckte det var värt priset per person. Du kan ta ett $15 per person färjeresa över to street. John från Röda Hook (en $ 5 taxiresa från hotellet) och har en billigare upplevelse. Restaurangerna var bra på gatan. John's, vi åt på Mango Tavern och hade ahi tonfisk, ceviche och hamburgare. Det finns inte mycket shopping till gör där så vi promenerade runt i några minuter innan vi återvände till hamnen för vår resa tillbaka. Den plus sidan av den katamaran resa är det gratis drycker, appetisers and desserts men vi är inte stor tedrickare och var alltför full för dessert. Beach: Vi var alltid den första varianterna ner på 7:00 (tidig stigarna) och var de enda som ut tills om 8 : 30:00, men vi såg aldrig den beach eller pool stolar få full under hela dagen. Jag älskade den solskydd i solstolarna och bara önskar att de skulle göra periodiskt underhåll kontrollera dessa (ibland de skulle inte bo upp, eller någon ljusning lite av vinden skulle knock ner med dem) . Stranden sig var lite litet men det kändes aldrig trångt, även på en helg.Mer

Svar från STTRZGM, General Manager för The Ritz-Carlton, St. ThomasSvarade 9 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Det är den ritz, men den " nöje " är helt och hållet er. Enastående mat, service och miljö på denna vackra resort i Obekymrade Amerikanska Jungfruöarna består. Har varit här ett par gånger och det var fantastiskt. Trevligt beach, se och pool cap off...detta extravaganta resortMer

Svar från STTRZGM, General Manager för The Ritz-Carlton, St. ThomasSvarade 9 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Vi kom precis tillbaka från att besöka the Ritz i street. Thomas. Det här var vårt andra besök på hotellet. Den senaste besöket var mars 2014 . Denna fastighet har gått nerför en hel del i det tyvärr senaste åren - men de priser verkar...hålla verksamheten igång upp. Första på den positiva saker, det är belägen på en bra plats. Vi hade en del service som var fantastisk (Staffan och Jasmine på Coconut Cove är otroligt och så varma och vänliga) och vi hade en del service som var bara ok (främst pool/strand områden) . Sängarna är bekväma och badrummen har blivit omgjorda. Tyvärr har hotellet totalt sett är bara slitna (se bilder) . Det finns stora områden på utanför att behöver hållas upp och det verkar som om de är bara inte lägga pengar på denna fastighet. Den rännor har bokstavligen kras alltså när det regnar det finns pölar av vattnet i alla med korridorerna leder till rummen. Det finns rost fläckar och flagnande målarfärg på nästan alla de yttre ytorna. Det verkligen var helt revolutionerande mitt sinne att se vad används för att vara ett sådant en vacker hotel inte att vara brydde sig för i en väg som talar till den Ritz namn och de $ 1200 en natt pricetag. En annan stor besvikelse var stranden. När vi var här innan det var vacker vit sand men det här tid det var täckt av sjögräs. Jag En dag märkte någon som krattar lite sjögräs men det var en sådan tjockt lager det verkar som ett omöjligt problem som har gått för långt. Slutligen, beroende på varifrån ditt rum är ungefär 50 procent av gästerna promenad nedför trottoaren av segel komma till poolen. Vi gjorde detta promenad flera gånger om dagen och det är galet hur dålig lukt är på väg från baksidan av restaurangen. Det bokstavligen luktar som en enorm garbageförrådsplats. Eftersom detta område är i en sådan hektisk trafik för alla som åker till stranden/poolen, tror jag något nödar till göras åt den då fruktansvärd lukt. Jag vet att det låter kräsen men detta är den främsta genomfartsleden mellan poolen och hotellets rum. Vi kommenterade när vi åkte i dag som vi skulle bli förvånad om detta hotell är en Ritz nästa gång vi kommer tillbaka. Det ligger bara inte uppfyller de vanliga standard.Mer

Svar från STTRZGM, General Manager för The Ritz-Carlton, St. ThomasSvarade 6 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 1 augusti 2017

Min man och jag valde detta resort och island till fira hans födelsedag. Vi var mycket besviken med den hotel och de flesta av de anställda. Frukost/kafé var långt från kundorienterade. Jag beställde en latte, som erbjöds till mig kall. Jag fick vänta i linje...gång be dem att - värm den i mikrovågsugnen eftersom jag inte kunde få någon uppmärksamhet. Turn down service på kvällen blev inte fallet, trots att vi lämnade till middag vid samma tidpunkt varje kväll för en period av timmar. Vi fick alltid tillbaka till rummet utan att det kändes uppfriskade. Mattan i vårt rum såg gamla och slitna. Vi bestämde oss för att inte tillbringa några pengar på detta hotell och bokade utflykter dagligen för att vara borta från hotellet.Mer

Svar från STTRZGM, Manager för The Ritz-Carlton, St. ThomasSvarade 4 augusti 2017
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
Om
Hotellklass
Kontaktinformation
Bekvämligheter
HOTELLEGENSKAPER
Pool
Restaurang
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Precis vid stranden
Fri parkering
Bar/lounge
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Affärscenter med tillgång till internet
Anpassat för rullstol
Barnpassning
Concierge
Frukost tillgängligt
Kemtvätt
Kylskåp på rummet
Luftkonditionering
Mötesrum
Rökfritt hotell
Utomhuspool
Rumservice
Spa
Frukost ingår
Utmärkelser och erkännanden
Certificate of Excellence
Certificate of Excellence
Typ av hotell
Spa
,
Vid stranden
,
Lyxigt
,
Hotell i populära semesterorter
Rumstyper
Rökfria rum
Hotellklass
Utmärkelser och erkännanden
Certificate of Excellence
Certificate of Excellence
Kontaktinformation
Typ av hotell
Spa
,
Vid stranden
,
Lyxigt
,
Hotell i populära semesterorter
Rumstyper
Rökfria rum
Antal rum
180
Prisklass
355 US$ - 670 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
Ritz-Carlton St. Thomas Hotel St. Thomas
,
St. Thomas Ritz-Carlton
Plats
Karibien > USA Jungfruöarna > Saint Thomas
Hotellklass
Utmärkelser och erkännanden
Certificate of Excellence
Certificate of Excellence
Kontaktinformation
Typ av hotell
Spa
,
Vid stranden
,
Lyxigt
,
Hotell i populära semesterorter
Rumstyper
Rökfria rum
Antal rum
180
Prisklass
355 US$ - 670 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Kallas också
Ritz-Carlton St. Thomas Hotel St. Thomas
,
St. Thomas Ritz-Carlton
Plats
Karibien > USA Jungfruöarna > Saint Thomas
Bilder
Resenär (746)
Pool och strand (127)
Svit och rum (117)
Middag (28)
Familje- och lekområden (4)
Företagscenter och evenemangsrum (1)
I närheten
Hotell i närhetenSe alla 21 hotell i Saint Thomas
Elysian Beach Resort
611 omdömen
0,31 km bort
Secret Harbour Beach Resort
941 omdömen
1,14 km bort
Sapphire Beach Resort
726 omdömen
1,79 km bort
Crystal Cove Beach Resort on Sapphire Bay
369 omdömen
2,02 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 277 restauranger i Saint Thomas
Island Time Pub
718 omdömen
1,23 km bort
Melt Mexican Grill
213 omdömen
1,28 km bort
Pesce Italian
1 179 omdömen
1,28 km bort
Caribbean Fish Market
1 039 omdömen
0,33 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 511sevärdheter i Saint Thomas
Island Wilson Excursions
364 omdömen
1,17 km bort
Simplicity Charters
536 omdömen
1,16 km bort
Stormy Petrel & Pirate's Penny
432 omdömen
1,18 km bort
Rumbaba Charters
374 omdömen
1,15 km bort
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på The Ritz-Carlton, St. Thomas.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt