Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Catalonia Royal Bavaro

Spara
Dela
Carretera Cabeza De Toro, Punta Cana 23000 Dominikanska Republiken
De lägsta priserna för din vistelse
eDreams
Official website
Snaptravel
180 US$
153 US$
View deal
SPARA 27 US$
Hotels.com
Booking.com180 US$
Expedia.com180 US$
Visa alla 18 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Resenär (9630)
360
Panoramabilder (16)
Pool och strand (2548)
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.

Om

Nr 66 av 154 hotell i Punta Cana
Läge
Renlighet
Service
Standard
Travellers' Choice
Miljöledare Guldnivå

Det behöver inte vara så svårt att hitta ett perfekt romantisk semesterort all-inclusive i Punta Cana. Välkommen till Catalonia Royal Bavaro – ett trevligt alternativ för resenärer som du.

Gästrummen har plattskärms-tv, luftkonditionering och minibar, och Catalonia Royal Bavaro gör det enkelt att använda internet tack vare kostnadsfritt internet.

Du kan även utnyttja några av de bekvämligheter som semesterort all-inclusivens erbjuder, till exempel en concierge och rumservice. Dessutom har gäster tillgång till en pool och gratis frukost under vistelsen. Det finns även fri parkering tillgänglig för gäster.

Resenärer som är på jakt efter steakhouse kan bege sig till Toro Cafe.

Catalonia Royal Bavaro ser till att det bästa av Punta Cana finns nära till hands, vilket gör din vistelse både avslappnande och behaglig.

Läs mer
Helhetsvy
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt internet
Pool
Fitnesscenter med gym/träningsrum
Kostnadsfri frukost
Strand
Kasino och spel
Flygplatstransport
Parkering
Wifi
Badtunna
Pool-/strandhanddukar
Infinity-pool
Vuxenpool
Utomhuspool
Privat pool
Omklädningsrum i träningsanläggning/spa
Träningspass
Bastu
Bar/lounge
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukostbuffé
Snacksbar
Bar i poolen
Bar vid poolen
Dykning
Golfbana
Minigolf
Tennisbana
Aerobics
Underhållningspersonal
Kvällsunderhållning
Karaoke
Bordtennis
Nattklubb/DJ
Affärscenter med tillgång till internet
Bankettrum
Spa
Parmassage
Ansiktsbehandlingar
Fotmassage
Helkroppsmassage
Huvudmassage
Massage
Salong
Ångbastu
Endast vuxna
Bagageförvaring
Portier
Valutaväxling
Souvenirbutik
Butiker
Sol-/strandstolar
Solparasoller
Butlerservice
Reception öppen dygnet runt
Kemtvätt
Tvättservice
Stryktjänst
Visa fler
Rumsegenskaper
Luftkonditionering
Privat strand
Städning
Privat balkong
Rumsservice
Minibar
Kylskåp
Plattskärms-tv
Värdeförvaringsskåp
VIP-rumsbekvämligheter
Strykjärn
Väckningstjänst/väckarklocka
Visa fler
Rumstyper
Rökfria rum
Sviter
Rökrum tillgängliga
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Charmigt
Lugnt
Talade språk
Engelska, Spanska
8 312omdömen1 212F+S0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 4 543
  • 2 263
  • 885
  • 335
  • 286
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
dubierpersson skrev ett omdöme juli 2015
Gävle, Sverige1 inlägg
Hotellet var övergripande mycket bra. Rummen var rena och snygga, servicen i restaurangerna var också för det mesta mycket bra. Enda restaurangen som vi var missnöjda med både med maten och servicen var "Steak house" restaurangen. Maten i vissa restaurangerna kunde vara bättre. Stranden var tyvärr fullt av sjögräs när vi var där, men fick informationen att det inte alltid är på det sättet. Servicen i receptionen var mycket bra. Speciellt av Andres, Monika. Det fanns även en "Fransk" tjej som vi inte vet namnet på som var väldigt hjälpsam.
Läs mer
Datum för vistelsen: juli 2015
Standard
Rum
Service
Restyp: Reste som ett par
Användbart
Dela
Svar från CataloniaRoyalBavaro, Director General för Catalonia Royal Bavaro
Svarade 21 juli 2015
Dear Guest, We would like to thank you for choosing our resort as your host on your recent gateway to our destination. It was a pleasure having you and we appreciate that you have taken the time to share your experience with us. Hopefully, you could give us the opportunity to serve you again soon. Best Regards General Manager
Läs mer
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
gin2611 skrev ett omdöme okt. 2019
High Wycombe, Storbritannien9 inlägg6 hjälpsamhetsröster
1. Vi anlände till Punta Cana flygplats i det hällande regnet bara för att upptäcka att min resväska inte hade placerats på planet vid Gatwick! Talade till flygplatsen och någon på ett Tui-skrivbord, fyllde i ett formulär och gick sedan mot hotellet. Därefter gick jag cirka 30 timmar utan klädbyte! Känner mig riktigt tömd och upprörd!  2. Jag uppgraderade rummet en gång på hotellet så att vi hade vår egen lilla pool, regnet var fortfarande på väg ner och när vi gick tillbaka till vårt rum efter middagen märkte vi att taket läckte. Vatten kom in på möblerna, båda av oss kunde höra droppet droppa av vattnet som träffade stolkuddarna och golvet. Detta kan potentiellt vara farligt, särskilt om vi var tvungna att stå upp på natten och sedan halkade. Det fanns inget sätt att vi skulle kunna sitta på stolarna! ! Vi bad att flytta rum.  3. Vi flyttade till ett annat rum, allt var ok ett tag tills vi märkte att toaletten rörde sig, när vi inspekterade detta såg vi att den kom bort från väggen. Så jag rapporterade det till receptionen på väg till frukost, 8. 30 am. När vi återvände till vårt rum när vi hade ätit, hälsades vi av 2 män som försökte lämna en anteckning för att säga "INTE ANVÄNDAR". Cirka 2. 30 Jag gick till receptionen för att se vad som hände. Ingen visste! De sa till mig att de skulle veta mer senare och så kunde jag antingen hoppa tillbaka eller ringa dem runt klockan 16. Jag ringde dem och fortfarande visste ingen vad som hände. Så småningom gick jag upp till receptionen och fick höra att vi skulle flytta rum igen! !  4. 3: e rummet, väl efter att vi packat upp våra kläder igen! Vi gick en promenad runt och när vi returnerade våra rumstangenter fungerade det inte! Så tillbaka till receptionen för att få dem sorterade. Medan vi där också frågade om de kunde prata med rummet bredvid men 1 till oss och begära att deras musik blev avstängd, satt de sig vid poolen och det var högt, detta hände inte.  5. Vi tittade runt i rummet, väl badet var motbjudande! Scum runt kontakten och olika fläckar på den! På grund av det såg vi oss bra ut i rummet, renligheten i allmänhet lämnade mycket att önska. Så ännu en gång till receptionen! De sa att de skulle få någon in för att titta på det, en av pigorna kom in och försökte rengöra den utan mycket framgång. Vi lämnade sedan rummet när vi hade en massagebok, när vi återvände fann vi att vi hade INGEN BAD! De hade tagit bort den för att försöka rengöra den. Vi hade varit tillbaka i rummet 10 minuter, gobsmacked! , när det fanns en bankdörr och i gick tre män, väntade inte på att vi öppnade dörren! De tillbringade sedan nästa timme på att försöka återmontera badet och sedan använda tätningsmedel runt kanten. Vi var tvungna att sova med den lukten! ! Vi kunde inte göra oss redo för middag förrän de hade gått, som var sju. 30! Vi hade också problem med luftkonditioneringen i det rummet, vi kunde inte få temperaturen cirka 17. 5 och under natten var rummet KALT. Vi pratade med hotellet men allt de gjorde var att berätta för oss hur man ställer in det och det skulle vara bra!  6. Wi-Fi i receptionen och runt poolområdet fungerade inte i minst 3 dagar  7. Hela hotellkomplexet ser ut som om det verkligen kan göra med lite TLC, små brickor som kommer bort runt poolen. Hotellet saknade bara det något speciellt, som jag förväntade mig.  8. När jag äntligen pratade med din rep, Fray, sa han att jag borde ha meddelat honom från början. Han är bara på hotellet en timme, 11 ish till 12 ish. Jag är på semester! Jag vill inte titta på hela tiden. Han fyllde ut klagomålbiljetten 4117365 och sa att han skulle fylla i alla detaljer angående ovanstående och sedan skicka den till Tui, allt jag behövde var att underteckna det! Så det gjorde jag och till min förvåning när jag fick en kopia hade han lämnat de flesta sakerna ute!   Detta skulle vara en speciell, avkopplande semester med min dotter, hon hade haft ett tufft år hittills och vi ville bara gå bort och kyla. Detta hände inte! Jag vet att vi har uppgraderat till ett lyxrum, men kunde inte flytta förrän på fredagskvällen och vi åkte hem på söndagen. Så totalt sett bara en riktigt kyld dag! Jag känner att jag verkligen har låtit ned och är verkligen upprörd över hela situationen. Har också pratat med TUI om vår erfarenhet och allt de kan göra är att säga tack för att du delar din erfarenhet! ! På baksidan till rummen osv, hade vi absolut inga problem med personalen. De var vänliga och ibland var inget för mycket besvär. Anna i receptionen var en stjärna, hon lade ett leende på mitt ansikte varje gång jag såg henne "Fru Finch: -)) Restaurangpersonalen var jättebra, brukade gå och få en kopp te först på morgonen och i slutet av min vistelse när jag gick in till frukost skulle det finnas en mugg, tekanna med varmt vatten och mjölk redo för mig! Tack Ambrosia och Martha. Det var också Emanuelle, Franklin, Jaycees, Daisy och Jorge som hjälpte till att göra tiden minnesvärd. Alberto Reyes, från Top Travel, hjälpte också till att hålla ett leende på mitt ansikte. Tack personal.
Läs mer
Datum för vistelsen: augusti 2019
Standard
Service
Sovkvalitet
Tips för att välja rum: Stay in a different hotel!
Visa fler tips på hur du väljer rum
Google
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
max-rates skrev ett omdöme okt. 2019
2 inlägg2 hjälpsamhetsröster
Som sett på TV ?. . . kolla in broschyrerna här är precis som hur. WOW! Restauranger och barer är fantastiska all personal inklusive städning och städpersonal var lysande. En del poolunderhåll och uppgraderingsarbete utfördes men detta gjordes med stor hänsyn till gästerna.
Läs mer
Datum för vistelsen: september 2019
Google
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Lisa L skrev ett omdöme sep. 2019
12 inlägg4 hjälpsamhetsröster
Hotell mycket dålig tredje gången här förra gången här ingen hjälper som i ledningen inte lyssnat på tillbringade större delen av min semester jagar upp tui rep eller chef. fortsatte att höra komma tillbaka om en timme eller komma tillbaka imorgon
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Datum för vistelsen: september 2019
Standard
Rum
Läge
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Restyp: Reste som ett par
Google
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Jamie W skrev ett omdöme sep. 2019
Schweiz2 inlägg6 hjälpsamhetsröster
Vi reste som en grupp av 4 (två par). Vi hade en underbar upplevelse på detta hotell. Jag skulle rekommendera detta hotell till alla. Min enda varning skulle vara att hålla sig borta från gruppen "Maravilloso". Det här är bluffartister! ! De försöker få alla gäster att gå med i ”Exclusive Traveler Club” och rippa av dig om du går med. Slösa inte under några omständigheter din tid med dessa killar. Håll dig väl borta, vissa människor kommer att bli lurade och förlora mycket pengar - upp till 20 stora. Jag vet inte hur anslutna denna grupp är med hotellet, men huvudpersonalen försöker aldrig driva någon mot dem. Mitt råd till dem skulle vara att distansera sig från ETC. Det är det enda negativa med detta hotell. Så länge du kan hålla dig borta från dem kommer du att ha en underbar vistelse här.  Damerna i receptionen var så hjälpsamma - Adriana, Yuri och Laura. Mitt bagage förlorades av Edelweiss (Direct Flight), och dessa damer gjorde allt de kunde för att hindra detta från att bli en fullständig katastrof. Denna plats är definitivt bra valuta för pengarna. Så många ställen att äta och dricka. Så många ställen att ligga ute och simma. Poolerna här är fantastiska. stranden är lite nedslående, men det går inte att hjälpa, eftersom det finns en dålig dos tang i Atlanten, som helt enkelt inte kan åtgärdas. Markpersonalen gör allt de kan varje morgon för att rensa det, men det finns bara så mycket de kan göra. Det är fortfarande underbart att ligga ute, eftersom baren är bredvid dig och liksom evighetspoolen. Frukostbuffén på morgnarna är fantastisk. Buffén på kvällarna är också fantastisk. Min favoritrestaurang var den italienska. Det var fantastisk mat, och du kände att du var i en high end-restaurang på huvudgatan. Sea Blue Bar and Restaurant var också fantastisk. Underhållningsteamet var också fantastiskt - Oliver, Moses och Erick. Jag rekommenderar starkt att bo på detta hotell till den som söker en trevlig avkopplande semester.
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Datum för vistelsen: september 2019
Standard
Rum
Läge
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Restyp: Reste som ett par
Google
2 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela
Föregående
PRISKLASS
141 US$ - 630 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
catalonia royal bavaro hotel punta cana, catalonia royal bavaro punta cana, royal catalonia bavaro
PLATS
KaribienDominikanska RepublikenLa Altagracia ProvincePunta Cana
ANTAL RUM
255
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt
Vanliga frågor och svar om Catalonia Royal Bavaro
Vilka populära sevärdheter ligger nära Catalonia Royal Bavaro?
Närliggande sevärdheter inkluderar Escape Room Punta Cana (5,7 km), Coco Bongo Punta Cana (5,1 km) och Don Lucas Cigars (5,3 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Catalonia Royal Bavaro?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är bar i poolen, gratis frukost och pool.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Catalonia Royal Bavaro?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Catalonia Royal Bavaro?
Gästerna kan ta del av bar i poolen, gratis frukost och restaurang under vistelsen.
Finns det parkering vid Catalonia Royal Bavaro?
Ja, fri parkering är tillgängligt för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Catalonia Royal Bavaro?
Restauranger med bra läge inkluderar Lorenzillo's Punta Cana, Noah Restaurant & Lounge och Pearl Beach Club.
Finns det möjligheter att träna på Catalonia Royal Bavaro?
Ja, gästerna har tillgång till pool, träningsanläggning och bastu under vistelsen.
Har Catalonia Royal Bavaro flygplatstransfer?
Ja, Catalonia Royal Bavaro erbjuder flygplatstransfer för gäster. Vi rekommenderar att du ringer tidigare för att bekräfta uppgifterna.
Erbjuds städtjänster på Catalonia Royal Bavaro?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Erbjuder Catalonia Royal Bavaro några företagstjänster?
Ja, gästerna har tillgång till företagscenter och bankettrum under vistelsen.
Vilka språk talas av personalen på Catalonia Royal Bavaro?
Personalen talar flera språk, inklusive engelska och spanska.