The Soco Hotel
Om
Är du på jakt efter ett boende i Hastings? Då är The SoCo Hotel perfekt – ett romantiskt hotell som ser till att det bästa av Hastings finns nära till hands.
Hotellets gäster erbjuds kostnadsfritt wifi och rummen på The SoCo Hotel har en plattskärms-tv, ett kylskåp och luftkonditionering.
Under din vistelse kan du utnyttja några av de bekvämligheter som erbjuds, till exempel en reception som är öppen dygnet runt, en concierge och en solterrass. Gäster på The SoCo Hotel har även tillgång till en pool och gratis frukost, som finns på hotellet. För gäster som kommer med bil finns fri parkering tillgänglig.
När du besöker Hastings kanske du vill prova bento (matlåda) på någon av de närliggande restaurangerna, till exempel Naru Restaurant and Lounge.
Vill du utforska? Då ska du bege dig till South Coast Boardwalk (0,3 km) – en populär sevärdhet i Hastings som ligger inom gångavstånd från hotellet.
Vi är övertygade om att du kommer att gilla din vistelse på The SoCo Hotel under tiden som du utforskar allt som Hastings har att erbjuda.
Plats
OmdömenVi utför kontroller på omdömen.Tripadvisors syn på omdömenInnan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet. När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats. Vårt team kontrollerar varje publicerat omdöme på webbplatsen som ifrågasatts av våra användare om de uppfyller våra communityriktlinjer. Läs mer om vår omdömesmoderering.När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet runt för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
- 1 061
- 265
- 108
- 39
- 45
- Filtrera
- Svenska
Detta är en liten, intim hotel på den södra kusten med varje rum att ha en havsutsikt. . . Tyvärr befinner vi bodde i det enda rummet med havsutsikt från restaurangen skyms av en enorm palm tree. Min man var mycket upprörd av den här, och ja det var en besvikelse, men vi hade fortfarande en mycket trevlig vistelse för 4 nätter före kryssning. The sunsets här var bildupplevelse, ett enormt sköldpaddor i havet var en fröjd och vi njöt av många trevlig promenad längs strandpromenaden som påbörjades under Sokos.
Med bara en en la carte restaurang, den -menyn är ändrat varje två dagar och de mat tillagad färsk till för. De hade en bra system av att be för reservationer som gjort alla att vara kunna äta utanför om de hade önskat. På en först-till-kvarn-basis Frukost var och måste säga att maten var bra och verkligen angenämt.
Hotellet har en liten ren pool, solstolar är inte de renaste men och mer solstolar tillgängliga på stranden. " Therese även trodde att att leverera cocktails längs stranden.
Baren var bra och en chefer cocktail kvällen hade en bra sätt att lära känna varandra andra.
Michelle organiserade en biluthyrning för en dag och en annan dag transport för de gäster som hade biljetter till cricket. Den vackra kvinnan i köket till och med gjort oss en tallrik smörgåsar när vi återvände från cricket hungrig. Och vänlig gjorde mig till en kopp te tidigt på morgnarna, så vänlig och hjälpsam.
Min största invändning, bortsett från palm tree utanför vår balkong, var att restaurangen hade bi vikdörrar som var permanent stängd. . . . Så synd! För dem som inte kunde få en utanför bord för frukost eller lunch var tvungen att sitta i den lilla, varma, väldigt instängt restaurang som den ägaren tydligen kommer inte att tillåta det dörrar till vara öppen, varför? ! ! ! Det kunde ha gett alla en möjlighet till utomhusmiddag med alternativ av att vara underkastad täcka om de föredrar. Jag tror den ägaren behöver till vissa klarlägganden detta.
Vi njöt av vår vistelse här utan tycker att det skulle har förbättrats med lite underhållning som en sångare eller någon slags eller band musik i bakgrunden. Kvällarna var mycket lugnt, bra i vissa sätt, men definitivt saknade stämningen av musik runt i baren.

Vi anlände till Sokos cirka 9 : 30:00 på fredag, 6 / 30 . Receptionen receptionisten hade börjat med det kontrollera - under bearbetning och informerad oss säkerhetsvakten skulle vara tillbaka för att ta oss till vårt rum men medan vi väntade, vi kunde gå till baren och hämta en drink. Vi kommer till baren och inte bara är vi inte möttes av bartendern på alla, men vi är platt ut ignorerade i cirka 5 minuter medan bartendern stängt ner hela bar. . . . Vi vet att du, den bar stängd på 10 : 30:00 och det var bara ha tillryggalagt 10 : 00 när vi kom. Efter att beställa en enkel vodka/vatten drink, hon ganska mycket kastade dem på oss och fortsatte att helt stänga ned den bar. Vi valde att gå njuta av vår dryck i lobbyn och bara vänta med att bli tagen till våra rum så klart och tydligt guest lycka var inte ett bekymmer för bartendern och även om vi ville ha en drink före den 10 : 30 stängningsdags, vi var inte att tillfalla att kunna få det. Säkerhetsvakten kom och hämtade oss till vårt rum. Han var trevlig och social som var en trevlig omväxling till vad vi hade ursprungligen upplevt så vi var goda förhoppningar om det här skulle hända runt!
När vi kom till vårt 4:e våningen rum, nyckeln inte skulle fungera. Så säkerhetsvakten låt oss med hans huvudnyckel och visade oss har av rummet. . . Eller ska jag säga, försökte eftersom det fanns frågor där också. Han kunde inte få den TV:n till arbete och blev djupt förvirrad när han öppnade kylskåpet att visa oss vad som var på där och det var helt tomt. Vi var lika som blandas ihop med tanke det här var en alla --inclusive hotel. Säkerhetsvakten då lämnas till " gå får vår nyckel återställa " och komma tillbaka och fixa den TV. Efter ca 20 minuter, min man gick ner till se vad som skedde på eftersom ingen kom tillbaka. Han uppfattade bara för att höra väktare " i receptionen lämnade så om du behöver tillbaka i, receptionisten precis kommit hittar mig eftersom de kommer att behöva att fixa den på morgonen. " Så, fastklämd i vårt rum, vi försökte fixa TV-oss själva (som min man blev) och gillade var kvar av våra drinkar vad. . . Eftersom vi var i princip har fastnat.
Nästa morgon gick vi ner för att försöka lösa nyckeln innan frukost. De " det att återställa " igen och FORTFARANDE det skulle inte fungera. Vi bestämde oss för att bara gå och äta, eftersom du var tvungen att äta innan 10:00 och skulle ta itu med de viktigaste senare. Vi får till frukost och du befinner dig var meningen att vänta att vara tog våra dryckesbeställningar men ändå ingen en är runt till seat du. Efter att ha väntat, utan mitt erkännande, vi satt oss själva. Vi väntade över 10 minuter för en server och var tvungen att be om kaffe/saft 3 x. . . Bara att få det efter vår mat kom. Vi skulle ha fått ett möte med aktiviteter samordnare, Michelle, vid 10:00 och hon såg till att stoppa av våra bord vid frukosten att införa själv. Vi brydde oss inte delar vår oro med henne just då men vi hade tänkt att träffa hennes efter att vi kommit vår nyckel situationen löst.
Det behöver inte sägas att säga, de kunde ändå inte fixa våra key efter frukost. Vi var att ha fått veta det." det här händer när det regnar så jag tar bara få någon att låta dig in. "Naturligtvis är detta lite av en problem som du kan inte ens komma och gå som du vill, och varje gång vi gick till hitta någon att släppa in oss, vi behandlades som om den var en olägenhet, med linje såsom " oh, nå gjorde du be städerskorna? " , Eller vet du att du kan fråga i receptionen, rätt? " , Eller " jag kommer ha att gå hitta den viktigaste. " Vid eftermiddagen, det var det fortfarande inte löst och vi hade kör in i Michelle igen så vi delade vår upplevelse med henne. Michelle var artig, vänliga och angelägen och ville se till att det handlade fast, för vilka vi var så tacksamma. Tyvärr, hon kunde inte att det verkade vara att få dem att lösa den frågan trots hennes bästa ansträngningar. Vi bestämde oss för att ta en promenad till bort för lite och bestämma vad jag skulle göra. Senare under eftermiddagen, efter mer attityd om att det, vi sprang på Michelle på sin väg ut. Hon gick oss till receptionen till frågan löst. Efter fyra försök, slutligen de viktigaste verkade arbete och vi kom till vårt rum med det. Nåväl, detta fungerade en gång, som innan vi åkte ned och äta middag, min man försökte medan jag var i rummet och det inte fungerade. . . .
På denna punkt, vi vägde vi skulle avnjuta middagen och förhoppningsvis kanske det skulle funka senare. Vi kommer till middag och bad om en enkel begäran av en på ett menyobjekt (sinnet du ändra menyn är extremt små) och svaret var att "nej vi kan inte göra det. " Det här var den sista droppen för oss. Mellan sättet behandlades, nyckeln, och det övergripande brist på gästfrihet (bortsett från Michelle) , vi gjorde den beslut att lämna hotellet för middag. Innan vi åkte därifrån, vi informerade de receptionist, vi skulle vara jag checkade ut, och att hitta en ny hotel. Vid hörde detta, hon var inte mycket beredd att göra något annat (aldrig erbjöd sig att flytta oss rum eller något och aldrig bad om ursäkt) . På denna punkt, restaurangchefen, kom faktiskt upp och bett om ursäkt för vad hade hänt med vår middag begäran och sa att han skulle vara mer än gärna ta emot oss. Vi uppskattade mycket hans gest (och han var mycket ett uppriktigt i hans om ursäkt) men på det här punkten vi hade gjort upp våra sinne.
Efter middagen, vi det slutade upp gångavstånd till en hotel bara ner den street som vi hade så forskade online och ställa in oss själva upp till att kunna få en rum där de nästa morgon. Vi åt frukost på Sokos, under vilka Michelle checkade in med oss för att se om saker var bättre med vår nyckel, och när vi delade det var de inte , liksom hur vi hade blivit bjuden, hon sa att hon skulle ringa till chefen eftersom detta var inte acceptabelt. Efter att ha talat med honom, han skulle komma till hotellet för att hon informerade oss träffa oss runt 11:00. Återigen, vi har uppskattar detta men vi skulle ha behövt vänta 2 . 5 Timmar med förhoppningar som de skulle kunna fixa den centrala frågan. Vi uppskattade det här men hade gjort upp våra sinne för att lämna som de hade redan har hävdade att återställa den lås/ändra den lås flera gånger och det gjorde inte arbete. Dessutom, åt sidan och restaurangen manager (och ett hus från Michelle riktig goding) , det attityder resten av personalen lämnade mycket att önska.
Medan restaurangen chef och Michelle are both friendly och försöker hjälpa oss, de var de enda två som verkade vara orolig om att göra det bästa tänkbara vår vistelse vara. Vi gjorde få en återbetalning (från Travelocity) för de nätter vi gjorde inte bo men vi skulle inte rekommendera detta hotell eftersom det verkligen gjorde inte lever upp till den " 4 plus stjärniga " standarder som du skulle förvänta sig. Vi gör reser ganska en bit och vi verkligen kunna förstå saker hända, men den större problem för oss var det lite känsla av hur brådskande (eller förmåga) till fixa saker.


Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.
Registrera dig för ditt objekt