Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Lion's Hotel

SS 18 no 60/A loc Torre Lupo Falerna Marina, 88040 Falerna Italien
Resenär (85)
Svit och rum (15)
Pool och strand (14)
Om
Läge
Renlighet
Service
Standard
Certificate of Excellence
Hotellbekvämligheter
Pool
Fri parkering
Anpassat för rullstol
Restaurang
Bar/lounge
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Frukost ingår
Rumservice
Flygplatstransport
Offentligt wifi
Mötesrum
Affärscenter med tillgång till internet
Rökfritt hotell
Utomhuspool
Visa fler
Rumsegenskaper
Sviter
Rökfria rum
Luftkonditionering
Familjerum
Handikappanpassade rum
Kylskåp på rummet
Minibar
Bra att veta
TYP AV HOTELL
Säkert
Charmigt
HOTELLKLASS
Plats
Helhetsvy
Vägbeskrivning
Lamezia Terme flygplats14 km
Visa alla hotell i närheten
Restauranger i närheten
Visa alla restauranger i närheten
Sevärdheter i närheten
Visa alla sevärdheter i närheten
Omdömen med mera
203omdömen
112bilder
2F+S
0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 119
  • 58
  • 16
  • 4
  • 6
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Fler språk
  • Filtrera
  • Svenska
Hitta omdömen som nämner
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Vackert rent hotell beläget tvärs över havet med spektakulär utsikt! Personalen var otroligt professionell och mycket tillmötesgående och vänlig! Skälen var höll obefläckade hotellet är säker och någon är alltid i receptionen. Stefano som arbetade skrivbordet på natten var hjälps
Läs mer
Har bokat en 6 nätters vistelse på Lions Hotel, bestämde min fru och jag att stanna en extra 7 nätter. Vi frågade ägaren, Mario, för ett pris som vi enades om men när vi kom för att lösa räkningen vid utcheckningen var räkningen en extra € 171! Mario vägrade att acceptera att han
Läs mer
Svar från Mario B, Proprietario för Lion's Hotel
Svarade 17 okt. 2018
ALLA VERGOGNA NON C’E’ LIMITE!, ....ma non pensavo si potesse arrivare a tanto. Lei è stato mio cliente per circa 8 anni ed ha sempre avuto parole di elogio per l’hotel e i suoi servizi, altrimenti non lo avrebbe frequentato per tanti anni. Quest’anno a settembre, tramite Booking.com, ha prenotato ad una tariffa “speciale” di € 58,50 (x 6 gg) e prima della partenza, ha chiesto di prolungare ancora per 7 giorni ad una tariffa di € 60/giorno. Alla partenza, con mia grande meraviglia, Lei pretendeva di pagare un prezzo inferiore a quello che io le ho offerto e tramite il mio receptionist, per telefono ho rifiutato. Il giorno dopo ho ricevuto una sua mail nella quale Lei mi minacciava di fare una recensione negativa su Booking.com se io non avessi accettato il suo vergognoso Ricatto di inviarle una parte dei soldi pagati. E’ stato veramente disgustoso! Non ho ignorato la sua mail (anche se lo meritava), ma ho risposto subito in maniera educata e confidando sulla sua paventata onestà ho cercato di farle capire che stava sbagliando( € 60al giorno è diverso da € 600 per tutto il periodo). Lei, ha ammesso che “c’era stato un grosso malinteso”, ma questo non è servito a fermare la sua fame di denaro e ha continuato a chiedere i soldi, ma visto che ho ignorato le sue richieste, ha pubblicato la sua infamia! Lei pensava veramente che io avessi ceduto al suo ricatto? Lei pensava veramente che la minaccia di una falsa recensione mi avrebbe intimorito? Lei ha veramente così poco rispetto per le persone che leggono le recensioni e anche per chi lavora onestamente? Lei è veramente così ignorante da non conoscere i termini della sua prenotazione su booking.com la quale NON includeva la spiaggia privata? (anche se le è stata applicata la tariffa di € 5,00 anziché di € 10,00!) Il massimo della cattiveria lo ha dimostrato quando, sperando di convincere i lettori della bontà della sua ignobile recensione, ha coinvolto una ragazzina (mia figlia) che hai visto dormire sul divano accanto a me! Quanta disonestà! Non ho più tempo per te, ma era doveroso rispondere solo per i lettori Abbi cura di te caro roger,
Läs mer
+1
Positivt: Vårt rum hade en mycket vacker utsikt. Jag har varit på många hotell över hela Europa, men vi hade den bästa personal någonsin. Mycket vänliga och hjälpsamma team. I juli, det är ett mycket lugnt ställe, mycket bra att ha en koppla av.

Negativt: frukosten verkligen beh
Läs mer
Mycket bullrigt, varje gång en kran är öppnade eller en toalett använde vi hörde allt : ( receptionisten gjorde inget försök att kommunicera med oss eller svar någon frågor. Luftkonditioneringen var kontrolleras av ledningen och vi var iskall till den grad att min hustru är nu sj
Läs mer
Vi bodde på detta hotell juli 2016 med vårt vuxna barn och tog två rum. Vi hamnade i toppen våning med en privat balkong mot havet, det var en udda rum med en sneda tak men att bara fantastiskt.

Personalen var mycket bra och gratis frukost choice. Vi hade inga problem parkering
Läs mer
Föregående
Kategorier på album
Alla bilderResenärSvit och rumPool och strandMiddag
Balcony
Balcony view (4th floor)
Вид из номера
Вид из номера
Föregående
buongiorno, potreste dirmi se la colazione è a buffet e se è italiana o continentale? grazie
La colazione è a buffet e, per quanto mi è dato ricordare, c'è sia quella italiana che quella continentale.
1 röst
Visa alla svar
nelle camere c'è la cassetta di sicurezza?
no,
1 röst
Visa alla svar
FöregåendeNästa
11
PRISKLASS
45 US$ - 76 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
PLATS
ItalienKalabrienProvince of CatanzaroFalerna
ANTAL RUM
29
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt