Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Hotel Monterey Lasoeur Ginza

508 omdömen
Spara
Resenär (162)
Svit och rum (217)
Middag (37)
Översikt
  • Utmärkt21 %
  • Mycket bra51 %
  • Medel22 %
  • Dåligt4 %
  • Hemskt2 %
Kostnadsfritt wifi
Frukostbuffé
Luftkonditionering
Bubbelpool
Rökfritt hotell
Restaurang
Flerspråkig personal
3,5-stjärnigt hotell
All hotellinformation
Erbjudanden från Hotel Monterey Lasoeur Ginza
Specialerbjudande: Paketerbjudande
Hotellpaket
Kontaktinformation
Namn/adress på det lokala språket
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (508)Skriv ett omdöme
Filtrera omdömen
107 resultat
Medlemsbetyg
24
48
25
7
3
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
24
48
25
7
3
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
15 av 107 omdömen
Omdömet skrevs april 5 2017 från mobil enhet

Lagom stort hotel med tillräckligt stora välutrustade rum. Vårt rum hade dessvärre luftkonditioneringsproblem som personalen trots dagligt påtalande inte lyckades komma tillrätta med permanent. Drar ned betyget för ett i övrigt utmärkt hotel.

Tack Christer A
Omdömet skrevs april 8 2016 från mobil enhet

Det är ett bra pris på rummet. Ganska nära Tokyo station. Mycket litet rum. Och man kan inte räkna med att göra sig förstådd på engelska. Bra frukost. Vi fick äta antingen på hotellet som vi bodde på eller systerhotellet. Wifin fungerar helt ok

Tack Yionajj
Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs juli 27 2017 från mobil enhet

Mer

Svar från monginza, フロント オフィス マネージャー för Hotel Monterey Lasoeur GinzaSvarade juli 30 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs maj 30 2017

Mer

Svar från monginza, フロント オフィス マネージャー för Hotel Monterey Lasoeur GinzaSvarade juni 17 2017
Google-översättning

Mer

Detta omdöme har maskinöversatts från engelska Vad är det?
Visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs maj 23 2017 från mobil enhet

Mer

Visa fler omdömen
FöregåendeNästa
12345622
Om
Bekvämligheter
Bästa bekvämligheter
Restaurang
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Bekvämligheter
Flerspråkig personal
Kemtvätt
Tvättservice
Frukost tillgängligt
Bekvämligheter på rummet
Luftkonditionering
Kylskåp på rummet
Saker att göra
Restaurang
Bubbelpool
Information
Prisklass
96 US$ - 220 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 18 av Affärshotell i Chuo
Rumstyper
Rökfria rum, Rökrum tillgängliga
Information
Prisklass
96 US$ - 220 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass
Typ av hotell
Nr 18 av Affärshotell i Chuo
Rumstyper
Rökfria rum, Rökrum tillgängliga
Resenär (162)
Svit och rum (217)
Middag (37)
Bekvämligheter (4)
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Hotel Monterey Lasoeur Ginza.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Riktlinjer för publicering
Skicka in
FöregåendeNästa
12
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt