Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Spara
Dela
Château d'Audrieu, 14250 Audrieu Frankrike
E-post till hotell
De lägsta priserna för din vistelse
Direkterbjudande för hotell!Specialpriser är tillgängliga
419 US$
Se erbjudande
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Booking.com
Visa alla 16 erbjudanden
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Resenär (137)
Middag (34)
Videoklipp (1)
Vad är Travellers’ Choice?
Tripadvisor ger utmärkelsen Travellers' Choice till boenden, sevärdheter och restauranger som konsekvent får fantastiska omdömen från resenärer och rankas inom bäst 10 % av boenden på Tripadvisor.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.

Om

Läge
Renlighet
Service
Standard
Travellers' Choice

Är du på jakt efter ett boende i Audrieu? Då är Le Chateau d'Audrieu perfekt – ett lyxigt hotell som ser till att det bästa av Audrieu finns nära till hands.

Gästrummen har bekvämligheter som plattskärms-tv, minibar och luftkonditionering, och gäster kan enkelt använda internet tack vare kostnadsfritt wifi som hotellet erbjuder.

Le Chateau D`audrieu Hotel har rumservice och en concierge för att göra din vistelse ännu trevligare. Här finns även en pool och frukost. Om du kör till Le Chateau D`audrieu Hotel finns fri parkering tillgänglig.

Under ditt besök ska du se till att besöka en av Audrieus populära franska restauranger, till exempel Chateau D'Audrieu som ligger nära Le Chateau D Audrieu.

Vi är övertygade om att du kommer att gilla din vistelse på Le Chateau d'Audrieu under tiden som du utforskar allt som Audrieu har att erbjuda.

Läs mer
Hotellbekvämligheter
Kostnadsfri parkering
Kostnadsfritt höghastighetsinternet (wifi)
Pool
Bar/lounge
Cykeluthyrning
Cyklar finns tillgängliga
Barnpassning
Lekplats för barn
Laddningsstation för eldrivna fordon
Parkeringsservice
Wifi
Pool-/strandhanddukar
Utomhuspool
Uppvärmd pool
Staket omkring pool
Restaurang
Frukost tillgängligt
Frukost på rummet
Barnmåltider
Matplats utomhus
Snacksbar
Vin/champagne
Bar vid poolen
Bordtennis
Utomhusleksaker för barn
Barnstolar finns tillgängliga
Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna )
Flygplatstransport
Taxitjänst
Affärscenter med tillgång till internet
Konferensanläggningar
Bankettrum
Mötesrum
Spa
Ansiktsbehandlingar
Helkroppsmassage
Sminktjänster
Massage
Grillmöjligheter
Bagageförvaring
Kapell/helgedom
Portier
Rökfritt hotell
Första hjälpen-kit
Incheckning dygnet runt
Reception öppen dygnet runt
Kemtvätt
Tvättservice
Visa fler
Rumsegenskaper
Badrockar
Luftkonditionering
Rumsservice
Värdeförvaringsskåp
Minibar
Plattskärms-tv
Bäddsoffa
Badkar/dusch
Telefon
Garderob/klädskåp
Vatten på flaska
Väckningstjänst/väckarklocka
Kostnadsfria toalettartiklar
Hårtork
Visa fler
Rumstyper
Rökfria rum
Sviter
Familjerum
Bra att veta
HOTELLKLASS
TYP AV HOTELL
Lugnt
Talade språk
Engelska, Franska, Spanska, Italienska
Hotellänkar
Specialpris:Specialpriser är tillgängliga
228omdömen1F+S0 rumstips
Medlemsbetyg
  • 155
  • 39
  • 15
  • 15
  • 4
Tid på året
Resenärstyp
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
MinnesotaSmitty skrev ett omdöme jan. 2020
Minnesota36 inlägg61 hjälpsamhetsröster
Rummet vi hade var fantastiskt, windows med utsikt över skogen och grunderna. Vårt bad hade öppen spis, enormt badkar och separat dusch, dubbla handfat. Rummet var vackert inredda och rymliga, liksom badrummet. Härliga grunder, pool och trädgårdar. Mycket hjälpsam husets personal. Restaurang personal var inte så bra. Långsam service och snarare nedlåtande frukostpersonal. Middagen var läcker, men de var allvarligt underbemannade. Vår servitör gjorde sitt bästa.
Läs mer
Datum för vistelsen: maj 2019
Standard
Rum
Service
Google
3 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela
Wendelfarb skrev ett omdöme okt. 2019
Amman, Jordanien246 inlägg94 hjälpsamhetsröster
Jag har inget annat att säga från de andra gästerna om frukost och bar service. Vi reserverade bara några veckor innan vi checkade in, under en livlig turistperiod i området, och hade inte mycket val i rum. Även med ett sista val rum var det inte som borde vara för ett hotell av den kvaliteten. Badrummet var som ett motell, och det fanns bara två små fönster, som du bara kunde se ut när du stod upp. Massage var så så. Jag hoppas att de ökar sin bemanning för gäster och hotellanställda. Om tjänsten förbättras kan de åtminstone stöta på en tre eller fyra.
Läs mer
Datum för vistelsen: juni 2019Restyp: Reste som ett par
Google
3 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela
Patrick C skrev ett omdöme juni 2019
Sicklerville, New Jersey423 inlägg103 hjälpsamhetsröster
Recensionen för Chateau D'Audrieu var en utmaning att skriva. Utmanande eftersom när man granskar ett 5-stjärnigt hotell / boende, finns det en högre förväntningsstandard - vilket går utöver den högre kostnaden för att stanna där. Frågan är, om etableringen hävdar stolt att det är "5 Star", då är det en rimlig förväntan att hela erfarenheten från början till slut blir 5 Star? Har jag tillbringat de senaste 2 veckorna i Dublin och i Frankrike på bara 5-stjärniga hotell, är mitt svar på den här frågan ja. Så att läsare av min recension och de som överväger att bo på Chateau D'Adrieu samt förvaltningen av Chateau D'Audrieu förstår mitt betyg, ska jag skilja ut vad jag tycker är de stora, bra och dåliga delarna av min upplevelse. Den store: Fastigheten är helt enkelt vacker. Vacker grunder, vacker byggnad och det är mycket trevligt. Receptionen och concierge är utmärkta. Jag måste ta ett ögonblick för att verkligen komplimera Tatiana M. som verkligen förbättrade vår vistelse i området med sina utmärkta rekommendationer för middagar. Alla hennes rekommendationer var fläck på och vi hade helt enkelt fantastiska måltider på de platser som hon föreslog. Tatiana, med undantag och en utmaning av Teau D'Adrieu, vissa 5 toiletter. Merci encore! Le S sprang, restaurangen med kocken Olivier Barbarin var fantastisk - maten, vinet, sommelier och tjänsten var alla 5-stjärniga. Excellent. Den goda: Våra rum # 30 var på översta våningen och det är stort. 2 stora badrum, välutrustade. Ett stort vardagsrum / matsal och ett stort sovrum med fantastisk utsikt över trädgården. Utanför rymden, synpunkterna och området; Jag betygsätter det bara bra eftersom det inte var upp till nivån på de andra 5-stjärniga egenskaperna vi bodde på i Dublin och Frankrike. Det dåliga: Här ligger tyvärr kärnan i mitt betyg för Chateau D'Adrieu. Det var dåligt då det var dåligt. Om jag kunde ge det noll eller minus 10 stjärnor skulle jag försöka förmedla hur illa det var. Baren - mycket söt men bartendern var bokstavligen obefintlig klockan 3:30 - 4:00 på eftermiddagen. När han kom in efter att vi satt i nästan 30 minuter var han ouppmärksam och väldigt distraherad. Vi lyckades beställa två drycker, en Aperol Spritz och en Ruby Port - som visade sig vara en Tawny Port och inte en Ruby Port. När han levererade våra drycker, försvann han helt enkelt och när vi träffade vänner i baren (som också bodde på Chateau D'Audrieu) när de dök upp han var återigen ingenstans att hitta. Vi hamnade bara för att gå redo för middag på Le S sprang - som igen var underbart 5-stjärniga. Frukosttjänsten. Åh la la, frukost tjänsten. Det var här över två dagar, blev stjärnorna och erfarenheten helt enkelt den värsta möjliga erfarenheten vi någonsin haft i Europa, Asien och Nordamerika. På första morgonen anlände vi till frukost och fick höra att det skulle vara en 5 till 10 minuters väntan. Matsalen var praktiskt taget tom. Det fanns två ockuperade tabeller över 2 matsalar och resten av borden var helt enkelt smutsiga och ocleared av tidigare diners diskar. Efter nästan 30 minuter satt vi vid vårt bord. Bordet hade satts med färska rätter, men de sattes på en smutsig duk som var bokstavligen täckt med matkrummer och frukostfläckar och förblir från de tidigare dinersna. Tre av de fyra av oss var tvungna att borsta matkrummer av platserna innan vi satte sig och då när vi satte oss märkte vi verkligen att bordet var täckt med matkrummer och fläckar. Våra vänner, som är franska, var förskräckta och skrämmande. Det var en skarp kontrast från middagen kvällen innan, där allting utfördes perfekt. Servern kunde knappt bry sig om att ta vår ordning och en enkel frukost med croissant, kaffe, juice och yoghurt tog väl över 90 minuter. Tjänsten tog så lång tid att en av oss slutade missa / avbryta vår schemalagda massage. Jag berättade för personalen i receptionen att frukost tjänsten var ganska dålig som vi lämnade för dagen och när jag återvände den eftermiddagen, presenterades jag med en Chateau D'Adrieu handduk och tenn svart te i ursäkt - en udda gest men jag kände att Meddelandet om dålig service togs emot. Tydligen inte, som den andra dagens frukostservice var ännu värre. Jag skojar inte ens, tyvärr. Dukduken var ren åtminstone, men min matpartner saknade en tallrik - som vi var tvungna att be om två gånger. Vi behövde också begära brödkorgen, som var på nästan alla andra bord som en del av upprättandet. Vi höll det enkelt, bara kaffe och bröd för mig, 2 mjuka kokta ägg och kaffe för min matspartner. Jag bad om varm mjölk med vårt kaffe - det kom inte fram till 25 minuter och 2 begär det senare. Paret bredvid oss hade beställt pannkakor och de fick inte sirap med sina pannkakor. De frågade tre gånger på engelska för sirap och jag frågade två gånger på franska för sirap. Förfrågningarna var alla artigt bekräftade med en nod men sirapen visade sig aldrig. Mannen avslutade sin frukost och lät oss veta att de också hade ingenting annat än en dålig upplevelse vid frukost. Dålig frukost upplevelse gjorde dem också besluta att äta middag på Le S sprang, vilket vi berättade för dem var en helt motsatt upplevelse till hemsk frukost. Så nu är jag i slutet av min recension och som jag sa tidigare var det inte en enkel recension att skriva. En 5-stjärnig upplevelse lovar en upplevelse på en mycket hög till exceptionell nivå konsekvent. En 3-stjärnig Michelin-restaurang som har 5-stjärnig mat och 1-stjärnig service kommer mycket snabbt att ha stjärnor borttagna och jag tror att det här är hur jag känner mig i det här fallet. Vi betalade för och var lovade en 5-stjärnig upplevelse - flera glaringly noll-stjärniga erfarenheter under de få dagarna definitivt färgade vår erfarenhet. Om baren och frukost tjänsten var upp till samma nivå som egenskapen, mottagning och concierge; Det här skulle vara en helt annan recension. Jag var beredd att ge Chateau D'Adrieu 1 stjärna i all ärlighet men tack vare personalen i receptionen och särskilt conciergen; mitt sista betyg är 3 stjärnor. Det är synd om de som arbetar hårt för att hålla Chateau D'Adrieu på 5-stjärniga nivåer tas ner av dem som erbjuder hemskt, hemskt service. Jag kunde inte rekommendera Chateau D'Adrieu till någon tills deras service konsekvens problem är sorterade ut.
Läs mer
Datum för vistelsen: maj 2019
Rum
Läge
Service
Restyp: Reste som ett par
Google
3 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela
Stephanie S skrev ett omdöme maj 2019
Chappaqua, New York4 inlägg10 hjälpsamhetsröster
Vackert och imponerande utrymme. Härliga rum och badrum! Maten var utsökt och service och vård av personalen var utmärkt. De programmerade även vår GPS när vi kämpade för att välja rätt destination!
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med Relais & Chateaux
Datum för vistelsen: maj 2019
Standard
Rum
Läge
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Restyp: Reste som ett par
Google
2 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela
Doctor_nose skrev ett omdöme maj 2019
Portsmouth3 inlägg7 hjälpsamhetsröster
Detta är ett mycket lugnt hotell i hjärtat av Calvados, vilket gör alla lokala attraktioner tillgängliga med bil. Det var precis vad vi ville ha. De vanliga höga normerna för FoU har upprätthållits. Chateau d'Audrieu förblir vårt hotell av val på denna plats.
Läs mer
Omdömen sammanställs i samarbete med Relais & Chateaux
Datum för vistelsen: maj 2019
Standard
Rum
Läge
Renlighet
Service
Sovkvalitet
Restyp: Reste som ett par
Google
Användbart
Dela
Föregående
123456
PRISKLASS
289 US$ - 518 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
KALLAS OCKSÅ FÖR
le chateau d`audrieu hotel audrieu
PLATS
FrankrikeNormandieBasse NormandieCalvadosAudrieu
ANTAL RUM
30
Är detta ditt Tripadvisor-objekt?

Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer.

Registrera dig för ditt objekt
Vanliga frågor och svar om Chateau d'Audrieu
Vilka populära sevärdheter ligger nära Chateau d'Audrieu?
Närliggande sevärdheter inkluderar Les Vergers de Ducy (2,6 km), Abbaye Saint-Martin de Mondaye (6,8 km) och Jerusalem War Cemetery (4,2 km).
Vilka är några av de bekvämligheter som finns på Chateau d'Audrieu?
Några av de populäraste bekvämligheterna som erbjuds är kostnadsfritt wifi, pool och restaurang.
Vilka rumsbekvämligheter finns på Chateau d'Audrieu?
De bästa bekvämligheterna inkluderar minibar, luftkonditionering och plattskärms-tv.
Vilka alternativ för mat och dryck finns på Chateau d'Audrieu?
Gästerna kan ta del av restaurang, lounge och frukost under vistelsen.
Finns det parkering vid Chateau d'Audrieu?
Ja, fri parkering och parkeringsservice är tillgängliga för gäster.
Vilka restauranger ligger i närheten av Chateau d'Audrieu?
Restauranger med bra läge inkluderar Château D'Audrieu, Le Massalia och Les Bretelles.
Finns det möjligheter att träna på Chateau d'Audrieu?
Ja, gästerna har tillgång till pool under vistelsen.
Har Chateau d'Audrieu kostnadsfri flygplatstransport?
Ja, Chateau d'Audrieu erbjuder flygplatstransport för gäster. Vi rekommenderar att du ringer i förväg för att bekräfta uppgifterna.
Erbjuds städtjänster på Chateau d'Audrieu?
Ja, kemtvätt och tvättservice erbjuds åt gästerna.
Är husdjur tillåtna på Chateau d'Audrieu?
Ja, husdjur är vanligtvis tillåtna, men det är alltid bäst att ringa i förväg för att bekräfta.