Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Business Hotel Bell

2 omdömen
Spara
Översikt
  • Utmärkt50 %
  • Mycket bra50 %
  • Medel0 %
  • Dåligt0 %
  • Hemskt0 %
Kontaktinformation
Namn/adress på det lokala språket
{"containerClass":null,"containerAttributes":null,"widget":{"name":"ibex_photo_carousel","template":"ibex_photo_carousel__widget","moduleList":["handlers"],"divClasses":"prw_rup prw_ibex_photo_carousel","js":{"handlers":"(ta.prwidgets.getjs(this,'handlers'))"},"dust":{"nav_controls":"ibex_photo_carousel__nav_controls"}},"scriptFlags":null}
Omdömen (2)Skriv ett omdöme
Filtrera omdömen
2 resultat
Medlemsbetyg
1
1
0
0
0
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
1
1
0
0
0
FiltreraAlla språk
Listan uppdateras ...
Omdömet skrevs april 28 2013
Google-översättning

Mer

2  Tack masatoshi1
Omdömet skrevs mars 29 2011
Google-översättning

Mer

3  Tack akiちゃん
Visa fler omdömen
Om
Information
Prisklass
35 US$ - 37 US$ (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Antal rum
35
Plats
Japan > Kyushu-Okinawa > Fukuoka Prefecture > Yukuhashi
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Business Hotel Bell.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Riktlinjer för publicering
Skicka in
Är detta ditt TripAdvisor-objekt?
Äger eller förvaltar du den här verksamheten? Registrera dig som ägare utan kostnad för att svara på omdömen, uppdatera din profil och mycket mer. Registrera dig för ditt objekt