Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Royal Princess

173 omdömen
 Alla bilder (2 740)2 740
Helhetsvy
Resenär (612)
Allmänna utrymmen (1 576)
Matställen och barer (842)
Resplaner för det här fartyget
Resplan

Översikt

Om
Passagerare: 3 560   |   Besättning: 1 346
Passagerare per besättningsmedlem: 2,64: 1
Passagerare per utrymme: 39,95: 1
Sjösatt: 2013   |   Renoverat: 2018

Hytter

Balkong
Hyttstorlek: 222233 sq. ft.
Sammanhängande rum: 30
Handikappanpassade rum: 29
Högsta tillåtna antal passagerare: 4
Antal hytter: 1029

Omdömen
Vi kontrollerar omdömen
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.

Medlemsbetyg
  • 76
  • 32
  • 28
  • 16
  • 21
Tid på året
Språk
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Stacy H skrev ett omdöme juli 2019
25 inlägg27 hjälpsamhetsröster
Min man och jag bokade en kryssning från Southampton till Norge. Vi betalade för flera utflykter på land. På kryssningen beslutade vi att avbryta många av turerna eftersom vi ansåg att de inte var valuta för pengarna. Vi skulle få tillbaka $ 329. 01 (U. S.). Prinsesseskryssningar accepterade gärna vårt kreditkort för att debitera oss för strandutflykterna, månader före kryssningen, men vi skulle ändå inte få vår kredit återbetalad till vårt kort. Vi fick höra att vi var tvungna att vänta på en check. Den 24 juli (25 dagar senare) ringde vi Princess Cruises In Australia. Efter att ha pratat med personalen fick vi ett automatiskt svar, men vi kunde inte svara på e-postmeddelandet med vår oro. Det är nu sex dagar senare, en full MÅNAD sedan kryssningen avslutades, och vi har fortfarande inte fått ett cent eller ett e-postmeddelande som berättade vad som hände med våra pengar. * Vi är besvikna över att vi inte har tagit emot våra pengar i tid, faktiskt har vi fortfarande inte fått våra pengar alls. * Hur arkaiskt att vi måste vänta på en "check" * Det skulle vara trevligt att kunna skicka e-post till någon på Princess och få ett svar som inte är automatiserat Tummen ner till dig Princess Cruises
Läs mer
Google
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
10 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela