Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Höjdpunkter från omdömen
Silver från bästa sidan

Vackra välgjorda smycken i annorlunda design. Ta med kreditkortet, det är värt en slant. Stort ... läs mer

Omdömet skrevs 16 juli 2015
Gösta R
Läs alla 35 omdömen
13
Alla bilder (13)
Helhetsvy
Resenärsöversikt
  • Utmärkt65 %
  • Mycket bra17 %
  • Medel2 %
  • Dåligt5 %
  • Hemskt11 %
Om
Kontaktuppgifter
Jl Kuta Square, Kuta, Indonesien
Webbplats
+62 623 61758401
Ring
Förbättra objektet
översatt av Google
De populäraste rundturerna och aktiviteterna i och i närheten av Kuta
från 26,00 US$
Mer information
från 57,99 US$
Mer information
från 20,00 US$
Mer information
från 79,00 US$
Mer information
Omdömen (35)
Filtrera omdömen
17 resultat
Medlemsbetyg
12
1
1
1
2
Resenärstyp
Tid på året
SpråkSvenska
Fler språk
12
1
1
1
2
Läs vad resenärer säger:
Filtrerasvenska
Listan uppdateras ...
110 av 17 omdömen
Omdömet skrevs 16 juli 2015

Vackra välgjorda smycken i annorlunda design. Ta med kreditkortet, det är värt en slant. Stort urval!

Datum för upplevelsen: juni 2015
Tack Gösta R
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 4 oktober 2018 från mobil enhet

På mindre än 24 timmar var min armband deformerad, vad synd! Min man och jag gick genast tillbaka till affären i Ubud, där vi ursprungligen köpte den för att ändra den men damen där sade att hon inte kan ändra den utan faktura som inte...gavs oss en dag tidigare. "Ingen faktura utan byte" sa hon. luras inte av de fina mönster, materialet är inte bra alls.Mer

Datum för upplevelsen: oktober 2018
Omdömet skrevs 17 februari 2018

Mycket nöjd med de åtta styckena vi köpte, inklusive små tusensköna ringar, pärlhalsband och halvädelstenar. Alla underbara, moderna mönster och utmärkt kvalitet, för att inte tala om de rimliga priserna! LM från U. K.

Datum för upplevelsen: februari 2018
Omdömet skrevs 10 februari 2018

Härlig personal, super design stort värde. Det är så svårt att välja att du slutar köpa några. Jag älskar att i Sanur över vägen från Hardys snabbköp är både Blink och Kapal Laut. Det finns en annan butik i Sanur som brukade vara slags slutet...av raden eller rabatten vilket var bra. Den har alla samma produkter som den andra butiken nu och ligger vid nattmarknaderna i Sanur. Det är över vägen från BAWA så att du kan besöka och hjälpa djuren då att belöna dig med fint silver. Jag älskar dessa butikerMer

Datum för upplevelsen: januari 2018
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Jag trodde aldrig jag skulle hitta mig själv skriva ett sådant ett skarpt kritiska omdöme om Kapal en libre service. Allt var fantastiskt, tills det var inte älskar . Jag har varit trogen besökare på Kapal Laut någonstans runt 5 år nu. De flesta av...mina mer avslappnade slitage om från deras butik och jag egna de flesta av deras ring " modellerna' och en hel del av deras halsband och örhängen. Varje gång något nytt kommer ut; jag brukar plocka hem det nästa gång jag är i Bali. Jag var ett omisskännligt klart att jag skulle aldrig re - besök denna butik efter de senaste händelserna. Jag köpte en ny "modell" på min första dagen tillbaka i Bali; Kapal en libre service är vanligtvis en av mina mycket första stopp. Nästa dag jag märkte att några av de kubformade zirconias hade störtat ned, jag trodde inte mycket av den som ut jag inte hade hade många problem med kundtjänst på Kapal Laut i det förflutna. Jag återvände till den butik och försågs med ett ersättningsdatum ring så det var på 7 dagar efter köpet; detta är deras SOP (standarden driftsprocedur) . Vid denna tidpunkt jag köpte en annan av samma 'modellen' att bunta eftersom jag verkligen gillade designen. Inte långt efter stenar hade fallit ut av den ersättning ring och den nya ring. Mindre än ett par dagar senare var jag tillbaka. Denna tid kring, de skickade det för reparationer. Jag hade inga problem med detta kommer alla verkade okej jag bad uttryckligen att de ser på varandra medelst häktorna och hålla upp stenar som det är vad var orsakar problemet. Jag kände mig som om jag var förstås på den tiden. The rings kom tillbaka i rimlig tid men the häktor inte hade ändrats. Jag var inte särskilt skötte om som jag kände mig de vill har fixat oavsett vad de fråga hade varit och den två gasringar var repareras. Mindre än 48 timmar senare, både ringar hade börjat att förlora stenar ännu en gång. Av denna gång jag var på Nusa Penida och kunde inte komma tillbaka omedelbart. När jag kom tillbaka, tog jag the rings tillbaka till den butik och återigen de bytte ut dem. Inte ens 2 timmar senare, de stenar från en ring hade börjat falla ut. Jag hade lunch och hade en tupplur under denna tid. Jag gick omedelbart tillbaka i butiken och var tillbaka i telefon med chefen. Jag frågade och föreslog ett flertal lösningar, till som alla var förnekade. Personalen höll på att tala om mig jag hade möjlighet att välja en ny 'modellen' oavsett det faktum att produkten var defekt och att jag skulle förklarade många gånger att jag hade de flesta av deras produkter som redan har och det hjälpte inte mig att välja en annan produkt. Så småningom fick jag förlorade tålamod och frågade för en full återbetalning på som fasen de åter tillgrips tillbaka till deras hade tagit emot brödstycket och vill inte ge ett ännu efter det fick till den punkten att jag vägrade att lämna utan ut en. Under saga, jag frågade även för beloppet att hamna på ett presentkort giltiga i 12 månader som jag kunde använda under mitt nästa besök. Jag fick veta att beloppet endast giltigt för utbyte 3 månader efter inköpsdatum och under inga omständigheter skulle tid att ändra. Jag förstår de behöver för hade tagit emot brödstycket's i min linje av arbete, men för att vara det går inte att göra avsteg under några omständigheter är helt enkelt inte rimligt och skamliga. Jag blev äcklad av sina omintetgör en defekt design och deras hantering av situationen. Som utlovats, jag kommer aldrig återvända till denna kedja av butiker.Mer

Datum för upplevelsen: januari 2018
Omdömet skrevs 11 juli 2017

Köpt 2 par örhängen, ville köpa ett 3: e par med halv kontanter och halvkorts kort - nekades. Detta var en besvikelse när jag förklarade att vi lämnade Bali den dagen så försökte använda sista kontanterna.

Datum för upplevelsen: juli 2017
Omdömet skrevs 30 juni 2017

Jag köper alltid på minst 3 eller 4 bitar av unika föremål när vi reser till Bali. Personalen var alltid vänlig och hjälpsam. Jag har aldrig haft problem med någon av objekten och fortfarande älskar alla av dem.

Datum för upplevelsen: juni 2017
Omdömet skrevs 17 februari 2017 från mobil enhet

Min man köpte mig en underbar ring i denna butik. De har vacker och unik design som är väl prissatt. Jag kommer att besöka nästa gång vi åker till Bali.

Datum för upplevelsen: augusti 2016
Omdömet skrevs 7 november 2016 från mobil enhet

Den smycken är vacker. Vi köpte en armband och ett silver ring för mig. Inom 24 timmar den ring lagt vantarna. Jag meddelades att skicka en bild och mottagande vilket jag gjorde. Tyvärr var jag sa till deras garanti politik gör inte inkluderar utomlands sjöfart....Är över hälften av kostnaden för fraktavgift i ringen! Turister ska du läsa deras policy om du planerar en butik där.Mer

Datum för upplevelsen: november 2016
Kapal-Laut E, Manager på Kapal Laut, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2016
Google-översättning

Mer

Omdömet skrevs 13 september 2016

Jag har köpt flera samlingar från Seminyak store under de senaste 3 åren och förslitning dem regelbundet och älskar varje kuvert. Personalen var i samma flickor som förra gången i Bali och precis lika vänlig och uppmärksam. Jag har redan my eye på en annan...bit som jag kommer att se fram emot att man köper på min nästa resa i en fe månader. Tack även till den underbara personalen i Padma gata där jag köpte något annat idag. Värt ett besök om du gillar moderna silver smycken.Mer

Datum för upplevelsen: september 2016
Kapal-Laut E, Manager på Kapal Laut, svarade på det här omdömetSvarade 17 oktober 2016
Google-översättning

Mer

Visa fler omdömen
I närheten
Hotell i närhetenVisa alla 258 hotell i närheten
Sol House Bali Kuta by Melia Hotels International
709 omdömen
0,09 km bort
Ramayana Resort & Spa
1 790 omdömen
0,13 km bort
Ida Hotel
580 omdömen
0,15 km bort
Yulia Beach Inn
436 omdömen
0,17 km bort
Restauranger i närhetenVisa alla 1 173 restauranger i närheten
Flapjaks
1 234 omdömen
0,12 km bort
Bluefin Japanese Fusion and Lounge
634 omdömen
0,16 km bort
Al Dente Kitchen and Bar
490 omdömen
0,13 km bort
Gabah Restaurant & Bar
985 omdömen
0,09 km bort
Sevärdheter i närhetenVisa alla 756 sevärdheter i närheten
Bali Sea Turtle Society (BSTS)
452 omdömen
0,22 km bort
Matahari Kuta Square
182 omdömen
0,06 km bort
Kuta Square
2 210 omdömen
0,04 km bort
Kuta Art Markets
143 omdömen
0,09 km bort
Frågor och svar
Få snabba svar från personal och tidigare gäster på Kapal Laut.
Obs! Frågan publiceras offentligt på sidan för Frågor och svar.
Skicka in
Riktlinjer för publicering