Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Albatravel Group

Nr 204 av 446 Rundturer i Venedig
Venedig, Italien
Mer

Albatravel Group
Det går inte att boka på Tripadvisor

Vill du ha andra alternativ du kan boka nu?
77omdömen8frågor och svar
Medlemsbetyg
  • 39
  • 4
  • 1
  • 7
  • 26
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
S N skrev ett omdöme nov. 2019
1 inlägg3 hjälpsamhetsröster
Vi hade en vattentaxi arrangerad med Alba Travel från kryssningsterminalen till vårt hotell i Venedig. Skötaren kom 90 minuter efter vår ordnade hämtningstid och var mycket oförskämd. Han ordnade för att vattentaxin skulle komma 20 minuter efter att han anlände. Vi missade vår schemalagda turneringstid som hade planerats samma morgon och vi hade ett 2 timmars spelrum. Vi var tvungna att betala extra euro för våra bärväskor eftersom de hade hjul. Jag tror att skötaren bara fick en extra kostnad. Kupongen sa att vi kunde ta med en stor resväska och en vidare. Vi försökte ringa numret flera gånger medan vi väntade på att skötaren skulle komma fram och de hjälpte inte alls och berättade att någon skulle vara där om 20 minuter. Naturligtvis anlände skötaren 90 minuter efter vår planerade tid och sedan var vi tvungna att vänta ytterligare 20 minuter på att vattentaxin skulle komma. Aldrig mer. Jag rekommenderar starkt att du tar en annan tjänst och ger dem ditt företag.
Läs mer
Datum för upplevelsen: oktober 2019
Google
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Milly skrev ett omdöme okt. 2019
2 inlägg1 hjälpsamhetsröst
Idag 12. 10. 19 Jag har kommit till Venedig, Marco Polo Airport, och jag var tvungen att träffa min turnépresent vid skrivbord 69. Skrivbordet är i ankomsthallen. Flickan vid skrivbordet, 15, 30, hade en riktigt dålig attityd med de människor som pratade med henne, särskilt med en gammal dam i rullstol, ville att hon skulle vänta "som de andra" och adressera henne på ett mycket oförskämt sätt. Är det här respekt? Dålig attityd med människor i allmänhet, inte ens ett leende, hon försökte göra allt mycket snabbt så att gästerna inte kände sig välkomna alls.
Läs mer
Datum för upplevelsen: oktober 2019
Google
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Lauren D skrev ett omdöme juli 2019
12 inlägg3 hjälpsamhetsröster
Vi bokade en paketresa och hade överföringar med vattentaxi bokade för oss via online-semesterwebbplatsen "love holidays". Vi anlände till flygplatsen med våra transferbiljetter och kom ganska mycket direkt på båten som tog oss till närmaste brygga till vårt hotell. När vi gick ombord på båten fick vi höra att vi skulle hämtas på samma plats när vi skulle åka. Vi fick ett fax till vårt hotell från Alba resa kvällen innan vi skulle lämna och det anges samma plats för hämtning. Vår hämtningstid var klockan 10: 20. Vi rekommenderades att vara på hämtningsplatsen tio minuter tidigare. Vi anlände till piren klockan 10 när vi var redo och det var en solig dag så vi brydde oss inte om att komma dit 20 minuter förut. Klockan låg klockan 10 och 40 och båten kom fortfarande inte upp. Vi hade inget annat val än att gå tillbaka till vårt hotell och be om råd eftersom vi var oroliga för att missa vårt flyg. Lyckligtvis var receptionisten på hotellet mycket hjälpsam och kallade albatravel-hjälplinjen för oss. Kvinnan på hjälplinjen föreslog att vi inte var där vid piren och väntar och att vattentaxichauffören hade tagit ett foto klockan 10:30 för att bevisa att vi inte var där. Inget foto visades för oss och ingen taxi anlände till piren medan vi väntade där i 40 minuter. Det bekräftades också med kvinnan på linjen att vi definitivt var vid rätt hämtningspunkt. Vi hade inget annat val än att köpa en annan överföring med ett annat företag för ytterligare € 15 per person eller till slut missa vårt flyg hem. Besviken över att företaget inte gjorde några ansträngningar för att lösa eller hjälpa oss i vår stressiga situation.
Läs mer
Datum för upplevelsen: juli 2019
Google
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Erudd skrev ett omdöme juni 2019
1 inlägg
Idag hade vi Ferruccio som vår guide som hjälpte oss att navigera till vår kryssningslinje och hitta vårt saknade bagage. Han var spektakulär i att använda någon resurs som han kunde för att se till att vi fick vårt saknade bagage tillbaka. Han var väldigt informativ, trevlig och flitig. Han gjorde vår stress stress fri! Skulle rekommendera honom 100%!
Läs mer
Datum för upplevelsen: juni 2019
Google
Användbart
Dela
CarlyRudd skrev ett omdöme juni 2019
1 inlägg
Under vår reseöverföring startade vi på Hotel Carlton på Canal Grande och behövde använda en vattentaxi som skulle transporteras till Celebrity Infinity Cruise line. Men en av våra väskor med bagage gick vilse i planet när vi landade i Venedig. Vår guide, Ferruccio, var fantastisk med att hjälpa oss med överföringen och med att få vårt förlorade bagage! Han arbetade flitigt och non-stop tills han hittade vårt bagage! Han gjorde vår resa så mycket lättare! Han var kunnig, underhållande, professionell och 100% engagerad i sin klient! Vi rekommenderar honom 10/10!
Läs mer
Datum för upplevelsen: juni 2019
Google
Användbart
Dela
Föregående