Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Le Cab

71 omdömen
Tyvärr finns det inga rundturer eller aktiviteter att boka online för det/de datum du valt. Välj ett annat datum.

Le Cab

71 omdömen
Tyvärr finns det inga rundturer eller aktiviteter att boka online för det/de datum du valt. Välj ett annat datum.
Google
Rekommenderade upplevelser i och omkring Paris
från 45,08 US$
Mer information
från 49,99 US$
Mer information
från 111,30 US$
Mer information
från 199,88 US$
Mer information
Helhetsvy
Plats
Kontakta
2 Place du Palais Royal, 75001 Paris Frankrike
Vägbeskrivning
Palais Royal – Musée du Louvre2 min
Louvre – Rivoli5 min
Bekanta dig med området
Snabbinträde: Rundtur i Louvren, med bland annat Venus de Milo och Mona Lisa
Kulturella rundturer

Snabbinträde: Rundtur i Louvren, med bland annat Venus de Milo och Mona Lisa

3 744 omdömen
google
Se höjdpunkterna i Louvren med en guide, och få ett djup av förståelse för berömda verk som 'Mona Lisa' och 'Venus de Milo.' Denna turné inkluderar en biljett som hoppar över linjen, vilket skulle spara timmars vänta i rad. Dessutom har du möjlighet till en morgon- eller eftermiddags avgångstid som passar ditt schema eller uppgradera till en privat turné.
69,25 US$ per vuxen
71omdömen3frågor och svar
Medlemsbetyg
  • 39
  • 6
  • 1
  • 4
  • 22
Resenärstyp
Tid på året
Språk
  • Mer
Valda filter
  • Filtrera
  • Svenska
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Joelle D skrev ett omdöme jan. 2020
Atlanta23 inlägg4 hjälpsamhetsröster
I mitten av denna sprängta Paris transitstrejk hade jag problem med att hitta en taxi för att ta oss till flygplatsen klockan 9:30. Mitt föredragna hyttföretag hade inget tillgängligt förrän senare på dagen. Jag hade hört talas om Le Cab och gick till den här webbplatsen för att kontrollera recensioner. Det finns några riktigt dåliga men jag hade inget annat alternativ än att boka. Jag blev positivt överraskad när jag fick en text cirka 25 minuter innan hämtningstiden som säger att föraren var på väg och en annan text cirka 10 minuter innan han kom. Han dök upp några minuter tidigt mycket till min lättnad. Inte bara det utan bilen var obefläckad, föraren var klädd mycket smart och han var mycket tillmötesgående. Jag skulle inte tveka att boka med Le Cab igen.
Läs mer
Datum för upplevelsen: januari 2020
Google
Användbart
Dela
AnnaR64 skrev ett omdöme dec. 2019
London, Storbritannien5 inlägg2 hjälpsamhetsröster
Avbruten utan att informera mig trots att vi hade betalat och reserverat en dag i förväg. Ingen lösning som erbjuds av företaget.
Läs mer
Datum för upplevelsen: december 2019
Google
Användbart
Dela
50anitao skrev ett omdöme aug. 2019
1 inlägg1 hjälpsamhetsröst
Vi hade en hemsk upplevelse med det här företaget. Vi bokade en hytt en dag i förväg för att ta oss till tågstationen för ett tidigt tåg innan tunnelbanan körde. Hytten dykte inte upp. Jag ringde lecab och fick höra att resan avbröts eftersom det inte fanns någon förare tillgänglig. Jag sa till henne att vi skulle missa vårt tåg och hon sa: "Jag vet. ”Jag frågade om hon kunde ringa en annan hytt för oss eller ge oss numret för en annan hytt och hon sa” nej. ”Vi saknade nästan vårt tåg (4 dyra biljetter som inte kunde återbetalas) på grund av detta och hela upplevelsen var extremt stressande. Den värsta tjänsten någonsin. Jag kontrollerade mitt e-postmeddelande senare och de skickade ett e-postmeddelande två minuter före planerad ankomsttid för att säga att de inte skulle komma. Dessa människor är de värsta. Lita inte på dem.
Läs mer
Datum för upplevelsen: augusti 2019
Google
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Eva T. skrev ett omdöme juli 2019
1 inlägg1 hjälpsamhetsröst
KÖR BORT - VÄRSTA ERFAREN NÅGONSIN! ! ! Jag har aldrig sett en sådan hemsk tjänst som LE CAB. Jag bokade min taxi för 15.00. Klockan 15.00 var det ingen som skulle dyka upp, jag ringde till kundservicen och de sa just till mig: "chauffören anlände redan kl 14: 54 och han lämnade klockan 14:56. Din bokning avbröts". De gav mig absolut ingen förklaring och om jag inte skulle ringa, skulle jag inte veta det. JUSTADE BARA! Jag väljer förbetald bokning för att se till att någon kommer att vänta på mig i tågstationen när jag reser ensam med min lilla dotter och jag hade 4 tunga resväskor. Detta företag är inte allvarligt. För att människor inte kan prata om de negativa upplevelserna blockerade de möjligheten att skriva en recension på sin FB-sida.
Läs mer
Datum för upplevelsen: juli 2019
Google
2 hjälpsamhetsröster
Användbart
Dela
Flyer730499 skrev ett omdöme juli 2019
1 inlägg1 hjälpsamhetsröst
Vi bokade en bil genom Le Cab för att ta sex personer från Gare Lyon till vårt hotell på vänstra stranden. Mottagde ett bekräftelsesnummer för bokningen. Men vanen kom aldrig fram. Och samtal till LeCab var antingen obesvarade eller svar från anställda som inte hade någon förklaring. Vi var tvungna att spendera 45 minuter på en cab linje. Fruktansvärda service. Gör dig själv en tjänst och använd inte dem.
Läs mer
Datum för upplevelsen: juli 2019
Google
1 hjälpsamhetsröst
Användbart
Dela
Föregående