Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök

Delad ankomstöverföring: New Chitose Airport till Otaru City

Spara
Välj datum och resenärer
Från
146,67 US$
Datum
2 resenärer
Detta kan du vänta dig
Din chaufför kommer hämta dig från Shin Chitose Airport terminal till Otaru City och släpper dig direkt vid dörren till adressen där du vill åka. Detta är en dörr till dörr service, billigare än en taxi, mer miljövänlig än din personliga bil och bekvämare än kollektivtrafik. När du bokar behöver du rådgöra med dina flyguppgifter och hotell i Otaru-staden där du vill åka. Du måste gå till "Mötesplats" som anges i din bokningsbekräftelse eller servicekupong. Din förare kommer att hålla en "Cherry Tomato" skylt för att träffas och hälsa dig. Kommer att vänta på mötesplatsen 45 minuter efter ETA tills 80 minuter efter ETA Avgår så fort alla passagerare dyker upp.

Distinktiv och pålitlig för hämtning och leverans på tid. Våra nådiga professionella chaufförer tar dig till önskad destination så snabbt och säkert som möjligt. Men vi kan inte garantera en engelsktalande förare.

Vår Cherry Tomatos kundsupportrepresentant hjälper dig alltid med alla dina frågor eller tjänster om din resa i Japan. För nödhjälp under ditt Japans besök kan du kontakta vårt Emergency Assistance Team 24/7. Vänligen boka nu.

Vänligen notera :

 • Minst 4 vuxna priser för att aktivera tjänsten.

 • Bagage: Ett stort svitfall per & en handbärare,

 • Extra bagage: Vänligen kolla med oss och ange under "Special Requirement".

 • Dörr till dörr tjänst tillgänglig 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan

 • Tidig morgon / sen natt: Ingen tilläggsavgift

Vänligen ge :

 • Fullständigt namn och ålder för alla gäster

 • service datum

 • Flyguppgifter, dvs. Flygnummer, Flygplatsnummer, ETA / ETD

 • Hotelluppgifter, dvs namn, adress, telefon och faxnummer;

 • detaljer om lägenhet, dvs byggnamn och adress

 • Lägenhetsnamn, telefonnummer och e-postadress

 • gästkontaktnummer

 • Totalt antal bagage
Visa fler
Viktig information
Avgångsplats
Shin Chitose Airport (CTS)
Avgångstid
Flexibel
Längd
2 h
Inkluderas
  • Envägs delad överföring
  • Lokala skatter
Exkluderar
  • Övertagande bagageavgifter (om tillämpligt)
Visa fler
Ytterligare information
  • Du får en bekräftelse vid bokningstillfället, såvida du inte bokade inom 5 dagar före resan. En bekräftelse skickas inom 48 timmar efter bokningen i mån av tillgänglighet
  • Anpassat för rullstol
  • Hotell med telefonnummer börja med '134' (t.ex.: 134-xxx-xxxx)
  • Minst 4 vuxna priser för att aktivera tjänsten.
  • Bagage: Ett stort svitfall per passagerare, berätta när du bokar om du har många bagage. (Chargeable) Ytterligare bagage debiteras JPY1000 per styck.
  • Reseplan Vanliga frågor:
  • 1. Hur kan jag hitta Cherry Tomatos förare och fordon
  • Du måste gå till "Mötesplats" som anges i din bokningsbekräftelse eller servicekupong. Föraren kommer att hålla "Cherry Tomato" Sign Board för att träffas och hälsa dig.
  • 2. Vad ska jag göra om mitt flyg eller tåg är försenat
  • För upptagning av flygplats, hamn och tågstation anger vi "maximal väntetid" i vårt servicekupong, om du inte kan hämtas i tid, vänligen kontakta vårt servicecenter. Vi förstår att det kan finnas problem utanför din kontroll som kan leda till oväntade förseningar. Därför kan du, genom att tillhandahålla dina flyg-, tåg- eller kryssningsdetaljer vid bokningen, kunna spåra din faktiska ankomsttid och justera hämtningstiden i enlighet med detta.
  • 3. Var är din plocka upp och släppa bort poäng
  • Vi tillhandahåller en dörr till dörr service. Vi hämtar dig från flygplatssterminalen du kom fram och tar dig till adressen där du vill åka till.
  • Vid avgång kommer vi hämta dig från din adress och släppa dig vid terminalen från vilken ditt flyg lämnar. (Noterat att alla flyguppgifter och adressuppgifter är baserade på bokningsformuläret som du fyllde i.
  • 4. Vart ska du vänta på mig på mitt hotell / lägenhet / hem
  • Om du kommer till din destination från ett hotell, vänligen vänligen vänta i hotellets lobby. (du kommer att få avresedatum en dag före servicedagen, klockan 17.00). Om du samlas in från en lägenhet eller ditt hem, vänligen vänta utanför genom din huvuddörr. Om lägenhet eller bostad inte kan nå på grund av smala gator och vår bilstorlek, bestämmer vi mötesplatsen i närheten.
  • 5. Vad händer om jag kommer till flygplatsen för sent och saknar mitt flyg
  • Vi ställer normalt din hämtningstid för att komma till flygplatsen 2 timmar eller mer före ditt flyg.
  • 6. Hur långt i förväg måste jag göra min bokning
  • Vi accepterar bokningar 13 månader i förväg, för sista minuten resenärer rekommenderar vi att du bokar minst 72 timmar i förväg för att säkerställa att vi har tillräckligt med tid att behandla din förfrågan. Vi kommer dock att göra vårt bästa för att ta emot sista minuten-förfrågningar redan innan ditt flyg tar av. Observera att bokningen är beroende av tillgänglighet och bekräftelse.
  • 7. Kan passagerare resa med rullstol
  • Det kan ordnas endast om vi informerades. Du måste informera oss i förväg om passagerare behöver rullstol eller resa med rullstol. En uthyrnings rullstol för rörlighet kan också ordnas i förväg.
  • Den här rundturen/aktiviteten har ett maximiantal på 15 resenärer
Avbokningsregler
För att du ska få en fullständig återbetalning måste du avboka minst 24 timmar innan startdatumet för upplevelsen.

Omdömen

Viktig information
  • Cherry Tomato
  • Längd: 2 h
  • Mobilbiljett godtas
  • Upphämtning på hotellet
Varför ska jag boka på TripAdvisor?
  • Kostnadsfri avbokning upp till 24 timmar i förväg
  • Lägsta pris-garanti
  • Inga bokningsavgifter
  • Säkra betalningar
  • Support dygnet runtRing: +46 844682237