Rundturer och biljetter
Go City: Stockholm All-Inclusive Pass med 45+ attraktioner och turer
1.5

Go City: Stockholm All-Inclusive Pass med 45+ attraktioner och turer

Av Go City | Stockholm
från
522,00 kr
per vuxen
från
522,00 kr
per vuxen

Lägsta pris-garantiKostnadsfri avbokning

Åldrarna 6-99, max 9 per grupp
Längd:
1–5 dagar
Starttid: Kontrollera tillgänglighet
Biljettyp:
Mobil
Engelska


  • Inträde till över 45 toppattraktioner, aktiviteter och turer gäller för antal köpta dagar
  • Digital guide med information om sevärdheter
  • Entré/inträde – Solve a Mystery


Avgångsuppgifter
  • Stockholm, Sweden Detta är ett digitalt pass - ingen inlösen nödvändig. Besök valfri sevärdhet eller turné som ingår och visa ditt QR-kodpass för inträde.
Information om returresa
  • Återvänder till den ursprungliga avgångsplatsen

  • Anpassat för rullstol
  • Åtkomligt med barnvagn
  • Nära kollektivtrafik
Vi hjälper dig gärna om du har frågor om tillgänglighet. Ring bara till numret nedan och hänvisa till produktkoden: 77350P1

  • En bekräftelse skickas vid bokningstillfället
  • Observera: I ljuset av ändrade Covid-19-restriktioner kan vissa attraktioner vara stängda eller kräva förhandsbokningar. För den senaste attraktionsutbudet samt bokningsinstruktioner, se din kundkupong efter köpet som innehåller din digitala guidelänk. Alternativt kolla Go City-appen och webbplatsen för den senaste informationen.
  • Ditt Go City-pass kommer omedelbart att vara tillgängligt som din "biljett" efter köp, spara på din mobila enhet för enkel användning eller skriv ut ditt pass om du föredrar en papperskopia.
  • Ditt Stockholm All Inclusive Pass är giltigt under på varandra följande kalenderdagar (inte 24-timmarsperioder). Vi rekommenderar att du aktiverar det först på morgonen för att få ut det mesta av ditt pass.
  • Go City-barnpass är endast tillgängliga för åldrarna 6 till 15 år. För alla medföljande barn under 6 år vänligen kontrollera med varje enskild attraktion eller turné om spädbarn accepteras och/eller behöver betala en entréavgift.
  • De mest populära aktiviteterna kräver förhandsbokningar, kontrollera instruktionerna i den medföljande digitala guiden eller Go City-appen, och se till att boka i god tid för att undvika besvikelse.
  • De flesta resenärer kan delta
  • Den här rundturen/aktiviteten har ett maximiantal på 9 resenärer

  • För att du ska få en fullständig återbetalning måste du avboka minst 24 timmar innan startdatumet för upplevelsen.

En notis från Go City: Stockholm All-Inclusive Pass med 45+ attraktioner och turer
  • Alla mötesplatser har olika åtgärder enligt lokala myndigheters riktlinjer. Besök platsens webbplatser för mer information. För ytterligare flexibilitet är ditt pass giltigt i 2 år från inköpsdatumet och aktiveras endast när du besöker din första attraktion.
  • Säkerhetsåtgärder tillhandahålls av verksamheten och kontrolleras inte av Tripadvisor.

Vilka sevärdheter kommer jag att besöka med Go City: Stockholm All-Inclusive Pass med 45+ attraktioner och turer?
Hur mycket kostar Go City: Stockholm All-Inclusive Pass med 45+ attraktioner och turer?
Priser i Go City: Stockholm All-Inclusive Pass med 45+ attraktioner och turer startar från 562,14 kr. Upptäck och boka Go City: Stockholm All-Inclusive Pass med 45+ attraktioner och turer på Tripadvisor
Vilket företag tillhandahåller Go City: Stockholm All-Inclusive Pass med 45+ attraktioner och turer?
Go City | Stockholm är värd för Go City: Stockholm All-Inclusive Pass med 45+ attraktioner och turer. Läs omdömen, upptäck fler upplevelser eller kontakta Go City | Stockholm på Tripadvisor. Upptäck och boka Go City: Stockholm All-Inclusive Pass med 45+ attraktioner och turer på Tripadvisor
Hur mycket tid behöver jag för Go City: Stockholm All-Inclusive Pass med 45+ attraktioner och turer?

Vi hjälper dig gärna om du har frågor om den här rundturen eller behöver hjälp med att boka. Ring bara till numret nedan och hänvisa till produktkoden: 77350P1

Resplan
  • Du börjar på
    Stockholm
    Stockholm, Sweden
    Detta är ett digitalt pass - ingen inlösen nödvändig. Besök valfri sevärdhet eller turné som ingår och visa ditt QR-kodpass för inträde.
    Se adress och information
  • 1
    Archipelago Tour - Strandvägen Berth/Kajplats 15 or 16
    Visa detaljer
  • 2
    Nordiska Museet
    Mellanlandning: 2 timmar
    Visa detaljer
  • 3
    Vasa Museum
    Mellanlandning: 2 timmar
    Visa detaljer
  • 4
    The Viking Museum
    Mellanlandning: 2 timmar
    Visa detaljer
  • 5
    Nobel Prize Museum
    Mellanlandning: 2 timmar
    Visa detaljer
  • 6
    The Museum of Spirits
    Mellanlandning: 60 minuter
    Visa detaljer
  • 7
    Globen Skyview
    Mellanlandning: 20 minuter
    Visa detaljer
  • 8
    Storkyrkan
    Mellanlandning: 60 minuter
    Visa detaljer
  • 9
    Fotografiska Stockholm
    Mellanlandning: 2 timmar
    Visa detaljer
  • 10
    Techniska Museet
    Mellanlandning: 2 timmar
    Visa detaljer
Se 30 fler hållplatser
+
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.

Vi kontrollerar omdömen
Tripadvisors syn på omdömen
Innan det publiceras går varje Tripadvisor-omdöme genom ett automatiserat spårningssystem som samlar in information och svarar på följande frågor: hur, vad, var och när. Om systemet upptäcker något som potentiellt går emot våra communityriktlinjer publiceras inte omdömet.
När systemet upptäcker ett problem kan ett omdöme automatiskt avvisas, skickas till recensenten för verifiering eller granskas manuellt av vårt team med innehållsspecialister, som arbetar dygnet för att upprätthålla kvaliteten på omdömena på vår webbplats.
Vårt team kontrollerar alla omdömen som publiceras på webbplatsen för vilka våra användare ifrågasätter om de uppfyller våra communityriktlinjer.
Läs mer om vår omdömesmoderering.
1.5
19 omdömen
Utmärkt
0
Mycket bra
1
Genomsnittlig
2
Medelmåttig
5
Hemskt
11

Ami Shah
1 inlägg
Dear all - please be aware that this is a scam. I booked two passes and post that the QR code isn't working anywhere. I have to purchase individual tickets and visit all attractions. There is no person on the booth. Someone on a support chat told me that my ORDER NUMBER itself is invalid. Their support email contact@gocity.com have been non-responsive for 48 hours.

I paid a huge sum to but this pass and now am paying at individual attractions as well. I feel sad that my savings for this trip went to a fraudlent entity. I am praying that they refund my money and my review saves other people's hard-earned money!
Skriftlig 22 september 2022
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
LPG_CS
Hello, Thank you for taking the time to leave a review. Your feedback is extremely important to us, and we're terribly sorry to hear this. This is certainly not the experience we want our customers to have. We want to address and rectify this as soon as possible. Are you able to send an email to us at feedback@gocity.com, and include your order number please? Once received, we will investigate this and a member of our team will be in contact to give the proper follow up. Regards, Go City -PS
Skriftlig 23 september 2022
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.

Alex M
1 inlägg
Tried to purchase a card for Stockholm twice.First tiime I got an error on the checkout page but the money was no longer into my account. When I contacted GoCity they said that I should wait a week to get my money back and try again. Same thing happened the second time. When I called, they said that they can't help me. When I asked if I could talk to a supervisor they said that no one is available and that they will contact me in 24-48 hours.
In the mean time I'm praying that I get my 400 euros back.
Skriftlig 15 september 2022
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
LPG_CS
Hello, Thank you for taking the time to leave a review. Your feedback is extremely important to us, and we're terribly sorry to hear this. This is certainly not the experience we want our customers to have. We want to address and rectify this as soon as possible. Are you able to email us at feedback@gocity.com, and include the email and name used to purchase the passes, please? Once received, we will investigate this and a member of our team will be in contact to give the proper follow up. Regards, Go City -PS
Skriftlig 16 september 2022
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.

lumiere18
Paris, France15 inlägg
Par
Très déçus et mécontents. Nous avons été « baladés » dans le mauvais sens du terme par l’opérateur Stromma qui nous a refusé la croisière Archipel après nous avoir quand même fait revenir inutilement le lendemain.
Skriftlig 7 september 2022
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
LPG_CS
Hi, Thank you for taking the time to write a review. Your feedback is very significant to us. We are so sorry to hear that you had an issue while trying to visit this attraction. We would certainly like to hear more about this. Are you able to email feedback@gocity.com, and include your order number, please? Regards, Go City -PS
Skriftlig 11 september 2022
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.

tvidya
Bangkok, Thailand4 021 inlägg
We used GoCity Stockholm 1 Day pass for our group of 8 people. At first we have a bad taste in the mouth when we went to Klara Malastrand pier, there was no personel at GoCity Booth therefore we were unable to validate our pass, Eventhough we were able to board the ship to Drottingholm Palace but we were not allowed to enter the palace because our pass were not validated. When we came back to the pier, there was still no personel at the booth. We have to walk almost 1 km. to validate the pass at the bus stop. Afterwards it was OK to use the pass to visit Vasa Museum. However, on the way back to city, we had to wait for over one hour for GoCity Hop-on Hop-off bus to arrive (while there were more than 2 buses for Red company passed by) you can imagine that the bus was very crowded and everyone complained. We suggest that GoCity should solve the personel absence and Hop-on Hop-off bus problem soon.
Skriftlig 6 september 2022
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.

Laurent S
1 inlägg
Familj
Nous avions été séduits par la possibilité de cumuler des visites sur plusieurs jours et mal nous en a pris.

Nous avons acheté un pass 5 jours pour plusieurs personnes.

Les activités proposées sont très peu nombreuses, la plupart des attraction essentielles ne sont pas incluses (palais royal, hôtel de ville, etc...).

Les croisières en bateau, la seule chose intéressante du pass, ne sont pas réservables à l'avance : vous devez vous présenter à un guichet à un endroit différent de l'embarquement et espérer qu'il y ait de la place.

Certaines propositions sont à la limite de la publicité mensongère, nous étions persuadés pouvoir accéder au château de Drottingholm mais il n'est pas inclus non plus.

Au final nous nous sentons obligés de faire les activités du pass pour le rentabiliser et la visite est un peu gâchée.

Nous aurions payé beaucoup moins cher en réservant sur place les attractions que nous voulions faire.

Pour couronner le tout vous ne pouvez évidemment pas demander un quelconque remboursement une fois le pass activé.

A mon avis ce pass est à éviter.
Skriftlig 23 augusti 2022
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
LPG_CS
Hello Slaur4, We are sorry to hear of this experience and would like to provide you with additional assistance to rectify this for you, we kindly ask you to provide us with your order number at feedback@gocity.com. Regards, Go City -MC
Skriftlig 24 augusti 2022
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.

Alberto O
Lugano, Schweiz100 inlägg
Par
Dreadful organisation. You need to get a physical ticket to get on boat cruises. Fact is, you cannot book online and you can only book same day tours. I believe this is made on purpose by the owners. So you have to line up every morning and ticket offices open at 10, which is about when the tours leave… This is a complete waste of time and money. Avoid at all costs.
Skriftlig 11 augusti 2022
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
LPG_CS
Hello Alberto, we are sorry to hear of this experience and would like to provide you with additional assistance to rectify this for you, we kindly ask you to provide us with your order number at feedback@gocity.com Regards, Go City -MC
Skriftlig 15 augusti 2022
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.

Jane S
Boston, MA11 inlägg
Sure wish we hadn’t bought this for almost $100 each! We’d have been better off to just buy tickets to each site separately. It’s important to note that the 3-day pass is calendar days not 72 hours. Also important to plan for the Nobel Museum being closed on Mondays. This pass does not include Drottningholm Palace.
Skriftlig 10 augusti 2022
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
LPG_CS
Hello Janie, we are sorry to hear of this experience and would like to provide you with additional assistance to rectify this for you, we kindly ask you to provide us with your order number at feedback@gocity.com Regards, Go City -MC
Skriftlig 10 augusti 2022
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.

Thomas R
1 inlägg
We used the GoCity in Stockholm for 8 days (5-days + 3-days). 2 things are clearly worse than we know it from other City Passes from other towns:
(1) you cannot pre-book any boats-tours or museum-visits, but other clients (not using GoCity) can! That leads to the situation, that you come to the kiosk (e. g. from Stömma boats ) as first person when the kiosks opens in the morning e. g. to book a daytrip from the GoCity-list. The boat is fully booked. But you cannot reserve for the next day. The lady tells you: there are e. g. 50 places available for the next day right now, but it may happen, that the next day is again fully booked, wenn you come the next morning... We were angry but what can you do? Forget the prepayed pass - we reserved 2 places for the next day and payed them cash.
(2) The examples from GoCity, where they show how much money you can save, are completely unfair: they calculate e. g. for the hop-on-hop-off-busses nearly 50 € per day and person ( a official 3-d-ticket for publiv traffic in Stockholm costs only 30 € p. person). And this GoCity bus takes only one circuit-tour through the town, in one direction only, the next one comes only 30 min later and it´s running only for a few hours per day (10:00 a.m. - 04:00 p.m. in the high season!). Similar experience with the hop-on-hop-off-boats.
We did really a lot in this 8 days, but at the end the pass was about 20 % more expensive as having payed all our regular tour and entrance fees.
What GoCity is doing: they cheat you! Keep the fingers away from this pass!
Skriftlig 9 augusti 2022
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
LPG_CS
Hello, we are sorry to hear of this experience and would like to provide you with additional assistance to rectify this for you, we kindly ask you to provide us with your order number at feedback@gocity.com Regards, Go City -MC
Skriftlig 9 augusti 2022
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.

Marisa L
3 inlägg
Vänner
Assolutamente inutile soprattutto per il bus go-on go-off che non siamo riusciti a prendere neanche una volta anche attendendo più di un un'ora, per gli orari ridottissimi di servizio: dalle 10:00 alle 17:00 e senza una segnaletica evidente ( abbiamo girato a vuoto fino a rinunciarci). Le crociere sono state una delusione: noiose, eccessivamente lunghe sovraffollate e con servizio biglietteria disorganizzato che ci è costato 40 minuti di fila ( ma vi sembra normale che dopo aver pagato all inclusive non sia stato possibile fare una prenotazione con posti assegnati?).
Skriftlig 6 augusti 2022
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
LPG_CS
Hello Marisa, we are sorry to hear of this experience and would like to provide you with additional assistance to rectify this for you, we kindly ask you to provide us with your order number at feedback@gocity.com regards, Go City-MC
Skriftlig 7 augusti 2022
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.

Gabriela O
1 inlägg
Ensam
Really sucks! They took our money, they didn't answer to our call and email. Of course, they have no office in Stockholm so you have to wait 9 am EAT to start call them hoping somebody will answer to you.
Skriftlig 2 augusti 2022
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
LPG_CS
Hello, Please contact us at feedback@gocity.com to provide you with additional assistance. Regards, Go City -MC
Skriftlig 3 augusti 2022
Det här är det subjektiva svaret från en representant för ledningen och inte från Tripadvisor LLC.

Visar resultat 110 av 19
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.

Tripadvisor | Go City: Stockholm All-Inclusive Pass med 45+ attraktioner och turer tillhandahålls av Go City | Stockholm | Sverige