Skulle flyga hem från Lamezia Terme (södra Italien) till Arlanda. Mellanlandning i Milano. Värt att påpeka är att båda flighterna var Easyjet. Försening från Lamezia Terme med 1,5 timma gjorde att jag och mitt sällskap nekades ombordstigning på nästa flyg, hem till Arlanda. Så vi missade flyget och blev kvar i Milano. Den arrogans och kompakta ovilja att hjälpa oss, vid Easyjetdisken i Milano, för något som de själva hade ställt till med, chockade mig faktiskt. Aldrig någonsin varit med om en sådan total ovilja hos ett flygbolag att hjälpa till med ett problem, som de själva hade orsakat. Fick köpa nya biljetter på Milanos flygplats, av Lufthansa, för att ha en chans att komma hem. Kostade 11.000 kronor. Kämpade med näbbar och klor i halvår för att försöka få Easyjet att betala åtminstone en del av detta. Jag förlorade förstås och fick inte ut en spänn. Usch!…