Vi stöder följande webbläsare:

“Good Location but Over Priced” 3 av 5 stjärnor
Omdöme om Hotel Sai Sahavas

Spara Sparad
Hotel Sai Sahavas lades till Sparadelistan
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Visa priser
Hotel Sai Sahavas
3.0 av 5 Hotell   |   opp. Mahalaxmi Temple Lane, Pimpalwadi Road | 2 minutes from Sai Mandir, Shirdi 423109, Indien   |
Bekvämligheter

• Svenska först
  • Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först

Besökt Hotel Sai Sahavas? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Sai Sahavas

Adress: opp. Mahalaxmi Temple Lane, Pimpalwadi Road | 2 minutes from Sai Mandir, Shirdi 423109, Indien
Region: Indien > Maharashtra > Shirdi
Bekvämligheter:
Affärscenter med tillgång till internet Kostnadsfritt höghastighetsinternet (Wi-Fi) Kostnadsfri parkering Barnaktiviteter (barn-/familjeanpassat) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 40 av 46 hotell i Shirdi
Prisklass (per natt): 269 kr - 354 kr
Hotellklass:3-stjärnigt — Hotel Sai Sahavas 3*
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Travelocity, Booking.com, Expedia, Tingo, MakeMyTrip, Venere, Hotels.com och Agoda så att du tryggt kan boka med Hotel Sai Sahavas. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Om du äger eller är chef för Hotel Sai Sahavas kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.