Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Booking.com
Hotels.com
Official Site
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
95100 av 9 983 omdömen
Omdömet skrevs 18 mars 2014 från mobil enhet

Ok ställe att tillbringa en veckas familjesemester på förutsatt att man:
- står ut med mat ala skolbespisning
- accepterar myror på rummet
- inte har något emot stor del av personalen som ser deprimerad ut

Ovanstående var ok för oss med tanke på priset vi betalade men inte mycket mer.

Datum för vistelsen: mars 2014
2  Tack matkungen2010
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 6 mars 2014

Vi reste 1vecka med våra barn, 3 och 12 år gamla, vi är mycket nöjda med hotellet. Sammanfattningsvis:
Fina rum ,helt okej sängar, finns dock vissa rum med mindre bra läge, men där vi bodde (O225) var det fint.
Fräscht område, upplevdes välstädat och välskött
Lekområden med highrope, minigolf, tennis, pingis, fotboll (allt gratis)
Bra mat, kul att få äta 2kvällar i a la' carte restaurang,
Bra poolområden. 1 lugnare och 1 där det hel tiden var aktiviteter.
Bra utbud på all-inclusive
En gratis-kväll på SPA ingick, helt underbart!
Alla aktiviteter , barnklubbar både hotellets och fritidsresors. Bamse kom på besök nästan varje dag så våran minsting var väldigt nöjd.
Underhållningen på kvällarna, minidisco och orm-samt örnshow. Mycket trevligt!

Väldigt högljudd matsal
Väldigt mycket folk och kunde upplevas lite opersonligt
Vattnig läsk och ibland var maten bara ljummen.

Detta hotell är ett perfekt val om man vill stanna på hotellet en vecka, för det finns fullt med aktiviteter att roa sig med , dessutom bra mat och roliga poolområden.

Datum för vistelsen: februari 2014
2  Tack saraenq
Omdömet skrevs 17 februari 2014

Trevligt och stort hotellområde med bra aktiviteter för stora och små, maten var god och varierande under den veckan vi var där. Rummen var bra och rena och man mötes alltid av vänlig personal . Stora matsalar med mycket ljud men inget vi stördes av .Hotellet ligger högt med en härlig utsikt.
Det man ska tänka på är att efter kvällsshowen så finns det inte så mycket att göra då hotellet ligger lite avsides.
Även om hotellet fick full pott av oss och att vi kan tänka oss återvända så finns det ett minus som dom behöver bli bättre på och det är personalen vid incheckningen var överbelastade vilket resulterade att informationen man fick var väldigt bristfällig och kort då dom ville ta nästa familj.

Datum för vistelsen: februari 2014
5  Tack Johan1379
Omdömet skrevs 9 februari 2014

Ett mycket bra hotell rent och fint trevlig personal, har varit där i 4 år i rad och man möts av mycket vänlighet från personal som man träffar igen .Bra mat frukost,lunch och middag och dess imellan kan man gå till snacksbaren. Nu har man även öppnat några nya affärer i hotellanlägningen.
Kommer att återvända .
Från en storfamilj !!

Rumstips: Vi föredrar att bo i block L Utsikt över poolområde och havet
Datum för vistelsen: januari 2014
3  Tack pia b
Omdömet skrevs 20 januari 2014 från mobil enhet

Trevligt och stort hotellområde med mycket aktiveteter för mindre barn. Stora matsalar maten bra frukost, middag, kväll alla med buffeinslag. Ligger högt över byn. Liten stad med väldigt lite att titta på. Mycket stängt eller nerlagt.

Datum för vistelsen: januari 2014
Restyp: Reste med vänner