Vi stöder följande webbläsare:

“Paradis” 5 av 5 stjärnor
Omdöme om Villas Paraiso del Mar

De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/yyyy Utcheckning dd/mm/yyyy
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 10 sidor till!
Spara
Villas Paraiso del Mar lades till Sparadelistan
Villas Paraiso del Mar
4.0 av 5 Hotell   |   Avenida Plutarco Elias Calles s/n, Holbox Island 77310, Mexiko   |
Bekvämligheter
3 omdömen om hotell
Omdömen i 3 städer Omdömen i 3 städer
“Paradis”
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs för 5 dagar sedan NYHET

Väldigt trevligt hotell och personal.
Ön är perfekt om man vi ha lite lugn och ro och Villas Paraiso del Mar hjälpte till till det.
Vi bodde all inclusive och vi fick inte en dålig drink eller mat.
Kockarna var fantastiska och jag måste säga att kycklingen och fisken nog var den bästa jag ätit någonsin.
Kan bara rekommendera denna oas.

• 5 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 5 av 5 stjärnor Service

304 omdömen från resenärer

Se omdömen för
Betygsöversikt
    4,5 av 5 stjärnor
Tips från resenärer hjälper dig att välja rätt rum.   Rumstips (3)
Datum | Betyg
5 omdömen 5 omdömen
Omdömen i 4 städer Omdömen i 4 städer
6 hjälpsamhetsröster 6 hjälpsamhetsröster
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den maj 6 2014

Tanken var att jag skulle skriva vilket jag också gjorde. Dock inte i den omfattning jag hade förutsatt mig. Ankomsten efter en lång resa med flyg, minibuss och båt blev en överraskning. Bilder ljuger med andra ord. Villa Paraiso del Mare ter sig bättre i verkligheten med sin fantastiska foaje, sin vänliga personal och sitt otroliga läge än vad bilderna säger. En strand för både tidig morgonjoggning och lugna kvällspromenader och om man så vill i vattnet.
En middag där kockarna tillagade allt ifrån fisk, kyckling, entrecote a la minute. Ett ställe att åka tillbaka till och ta fram i sina tankar när maj ser ut som det gör i dag 2014 i Sverige.
14 dagar. Skulle kunna stannat minst en vecka till trots stillheten.

Tips för att välja rum: Rummen närmare havet är att rekommendera.
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde där i Mars 2014, reste i arbetet
6 omdömen om hotell
Omdömen i 6 städer Omdömen i 6 städer
7 hjälpsamhetsröster 7 hjälpsamhetsröster
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den april 11 2014

Mycket trevlig hotell och personal. Lungt och skönt ställe, perfekt för avkoppling. Fin strand och underbart mjuk sand. Det bästa stället att varva ner och koppla av, ingen trängsel och finns alltid lediga solstolar. Åker dit fler gånger.

• 4 av 5 stjärnor Standard
13 omdömen om hotell
Omdömen i 13 städer Omdömen i 13 städer
24 hjälpsamhetsröster 24 hjälpsamhetsröster
5 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den april 1 2014

Hotellet ligger direkt på stranden och ca 10 min promenad från byn där det finns ett rejält antal restauranger och några barer. Inom hotellområdet finns en liten pool med poolbar och nere vid stranden finns gratis solstolar under ett antal palmer så man kan få skugga om man vill. Stolarna verkade dessutom räcka åt alla. Runt 11 på fm öppnade man en liten bar nere på stranden om det var fint väder.
All inclusive-maten i restaurangen var alldeles utmärkt och det var också vinet och ölet men om man åker dit i 14 dgr eller mer skulle jag nog inte välja all inclusive eftersom det blir en smula enahanda att äta på samma restaurang hela tiden. Frukosten var mycket fin med ett stort urval av olika mat och dryck. Rummen var jättefina med en stor altan eller balkong och A/C och fläkt. Städningen funkade utan anmärkning.

Vill än en gång betona att Isla de Holbox inte kommer att uppskattas om man är en rastlös natur utan dit åker man för lugn och ro. Man ska heller inte åka dit om man anser att tång på stranden är en sanitär olägenhet. Man får inte ta bort denna eftersom hela ön och en stor bit av fastlandet innanför ön är ett naturskyddsområde. Hotellet passar även utmärkt för barnfamiljer med mindre barn eftersom stranden är långgrund med små vågor och för att sanden är så vit att den aldrig blir ens ljummen.

• 5 av 5 stjärnor Standard
6 omdömen om hotell
Omdömen i 6 städer Omdömen i 6 städer
1 hjälpsamhetsröst 1 hjälpsamhetsröst
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den mars 30 2014 från mobil enhet

Vi var där en vecka i mars och bodde på Villas Paraiso del Mar. Holbox är en underbar ö och hotellet bra. Vi var där en vecka samma tid förra året också vilket är ett gott betyg till hotellet. Rummen var rena och fina. Hotellområdet är som en grön oas med växter och små stigar mellan husen. Lugnt och fridfullt. Vi hade all-inclusive och maten var god och vällagad så det var svårt att hoppa över någon måltid. Bra service. Stranden är helt underbar med sand som potatismjöl. Visst finns det både lite snäckor och sjögräs här och där men inte så mycket så det stör. Har läst att en del har haft problem med mygg men det hade inte vi under den vecka vi var där. Gjorde dagligen långa promenader bl a in till byn som är otroligt charmig. En vecka på Holbox och detta hotell gör att man känner sig helt utvilad när det är dags att resa vidare. Det enda negativa var att vi hade lite problem med air-condition som var svår att ställa in.

Bodde där i Mars 2014, reste som ett par
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Andra hotell som du kanske också gillar …
dd/mm/yyyy dd/mm/yyyy
Prissätt din vistelse

Besökt Villas Paraiso del Mar? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om

Adress: Avenida Plutarco Elias Calles s/n, Holbox Island 77310, Mexiko
Region: Mexiko > Yucatan halvön > Quintana Roo > Holbox Island
Bekvämligheter:
Bar/lounge Strand Kostnadsfri frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (Wi-Fi) Restaurang Rumservice Sviter Swimmingpool
Typ av hotell:
Nr 6 av Strandhotell i Holbox Island
Prisklass (per natt): 907 kr - 2 211 kr
Hotellklass:4-stjärnigt — Villas Paraiso del Mar 4*
Antal rum: 46
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Hotels.com, Booking.com, Agoda och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Villas Paraiso del Mar. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Villas Paraiso Del Mar Hotel Holbox Island
Hotel Paraiso Del Mar
Paraiso Del Mar Hotel

Om du äger eller är chef för Villas Paraiso del Mar kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.