Vi stöder följande webbläsare:

“Bra läge” 3 av 5 stjärnor
Omdöme om Hotel Fusion

Spara Sparad
Hotel Fusion lades till Sparadelistan
De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 9 sidor till!
Hotel Fusion
3.0 av 5 Hotell   |   140 Ellis Street, San Francisco, CA 94102 (Tidigare Gate Hotel San Francisco)   |
Bekvämligheter

3 omdömen om hotell
Omdömen i 3 städer Omdömen i 3 städer
3 hjälpsamhetsröster 3 hjälpsamhetsröster
2 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den augusti 16 2010

Minimala rum och pyttesängar, dryg och grinig personal, en oerhörd lyhördhet i kombination med hotellets egen nattklubb och dessutom en frukostbuffé vi bara kunde skratta åt... Vi lovar; det är inte värt det lägre priset!!

Vi hade bokat ett standardrum för två personer och skulle stanna i 5 nätter. Rummet visade sig vara litet som en skokartong. Vi kunde inte ha våra resväskor uppslagna på golvet, vi fick backa in i badrummet och vi kunde inte passera varandra i bredd. På kvällarna hölls man vaken av nattklubben på nedre botten eller att någon någonstans i huset spolade toan eller duschade (lyhört som sagt). Frukosten bestod av bröd, marmelad, juice, kaffe eller te och skulle intas på (det pyttelilla) rummet. Med andra ord skulle alla hotellets gäster turas om att hämta frukosten i ett rum som inte var större än 4 kvadratmeter. I foajén stod folk och väntade på att få bilarna framkörda i 45 minuter. Vid ett tillfälle hörde vi en annan gäst klaga på detta. Hon fick en axelryckning plus en uppmaning att ringa en timme i förväg till svar. Otrevlig personal fanns det gott om; vid incheckningen fick vi inte ens ett hej. Bara en trött rutin utan tillstymmelsen av ett leende. Hotellets läge var centralt och bra och det fanns gratis internet men ändå, för en lyckad SF-vistelse; bo inte här!!!

/Sofia och Mange från Stockholm

• 1 av 5 stjärnor Rum
    • 4 av 5 stjärnor Renlighet
    • 2 av 5 stjärnor Service
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja 2

Besökt Hotel Fusion? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Hotel Fusion

Adress: 140 Ellis Street, San Francisco, CA 94102 (Tidigare Gate Hotel San Francisco)
Region: USA > Kalifornien > San Francisco
Bekvämligheter:
Bar/lounge Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (Wi-Fi) Restaurang Rumservice Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Rankad som nummer 130 av 236 hotell i San Francisco
Prisklass (per natt): 1 004 kr - 3 216 kr
Hotellklass:3-stjärnigt — Hotel Fusion 3*
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Orbitz, Travelocity, Expedia, BookIt.com, Priceline, BookingOdigeoWL, Despegar.com, getaroom.com och Tingo så att du tryggt kan boka med Hotel Fusion. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Fusion San Francisco
Hotel Fusion San Francisco

Om du äger eller är chef för Hotel Fusion kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.