Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
De lägsta priserna för din vistelse
Booking.com
Priceline
Agoda.com
3 827 kr
Helt återbetalningsbar innan tors 28 mars
Inga bokningsavgifter
Priserna tillhandahålls av våra partner och återspeglar rumspriser per natt, inklusive alla skatter och avgifter som våra partner känner till. Mer information finns hos våra partner.
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Omdömet skrevs 20 juli 2014

Rumstips: Number 16 is the BEST
Datum för vistelsen: juli 2014
    • Service
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Craig_Jackson1, Guest Relations Manager på Northcote, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2014

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 20 juli 2014

Datum för vistelsen: juli 2014

Omdömet skrevs 13 juli 2014

• Restyp: Reste i arbetet
    • Service
Craig_Jackson1, Guest Relations Manager på Northcote, svarade på det här omdömetSvarade 14 juli 2014

Omdömet skrevs 4 juli 2014

• Renlighet
    • Service
Craig_Jackson1, Guest Relations Manager på Northcote, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2014

Omdömet skrevs 3 juli 2014

• Sovkvalitet