Vi stöder följande webbläsare:

“WOW ... och jag har redan var förälskad i Marriott” 5 av 5 stjärnor
Omdöme om Fairfield Inn & Suites Lenox Great Barrington/Berkshires

De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/yyyy Utcheckning dd/mm/yyyy
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 7 sidor till!
Spara Sparad
Fairfield Inn & Suites Lenox Great Barrington/Berkshires lades till Sparadelistan
Fairfield Inn & Suites Lenox Great Barrington/Berkshires
2.5 av 5 Hotell   |   249 Stockbridge Rd (Rt 7), Bldg 1, Great Barrington, MA 01230 (Tidigare Comfort Inn Great Barrington)   |
Hotellets webbplats

• Svenska först
  • Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
Andra hotell som du kanske också gillar …
dd/mm/yyyy dd/mm/yyyy
Prissätt din vistelse

Besökt Fairfield Inn & Suites Lenox Great Barrington/Berkshires? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om

Adress: 249 Stockbridge Rd (Rt 7), Bldg 1, Great Barrington, MA 01230 (Tidigare Comfort Inn Great Barrington)
Region: USA > Massachusetts > Berkshires > Great Barrington
Bekvämligheter:
Affärscenter med tillgång till internet Fitnesscenter med gym/träningsrum Kostnadsfri frukost Kostnadsfritt höghastighetsinternet (Wi-Fi) Kostnadsfri parkering Sviter Swimmingpool Anpassat för rullstol
Typ av hotell:
Nr 1 av Affärshotell i Great Barrington
Nr 2 av Romantiska hotell i Great Barrington
Nr 5 av Familjehotell i Great Barrington
Prisklass (per natt): 1 066 kr - 2 304 kr
Hotellklass:2,5-stjärnigt — Fairfield Inn & Suites Lenox Great Barrington/Berkshires 2.5*
Antal rum: 93
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia, Booking.com, Marriott, Hotels.com, MrJet.se och TripOnline SA så att du tryggt kan boka med Fairfield Inn & Suites Lenox Great Barrington/Berkshires. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
Comfort Inn Great Barrington Hotel Great Barrington
Great Barrington Comfort Inn

Om du äger eller är chef för Fairfield Inn & Suites Lenox Great Barrington/Berkshires kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.