Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Florida Keys natur- och historiatur från Key West

Boka i förväg
från
1 029,72 kr
per vuxen
Kontrollera tillgänglighetVisa fullständig produktinformation

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Google
Filtrera
Listan uppdateras ...
3843 av 6 993 omdömen
Omdömet skrevs 23 januari 2015

Vi hade en otrolig tur att resa "mot trafiken". En vackrare väg är svårt att hitta. Öarna är mycket olika och att stanna på en eller ett par på vägen kan rekommenderas.

Datum för upplevelsen: januari 2015
Tack Karin T
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 30 november 2014

En härlig färd över vatten och träskmarker mellan Key Largo och Key West. Fantastiskt att ha gjort resan t o r. Trevliga människor överallt var man än stannar. Lite hippiestil på en del ställen.

Datum för upplevelsen: november 2014
Tack Marianne C
Omdömet skrevs 23 november 2014

En fantastiskt vacker väg med omväxlande natur och vyer. Mest facinerande är de långa broarna, det klara turkosa vattnet och grönskan på alla små atoller. Det är en väg väl värd att köras, man tröttnar aldrig på den fantastiska naturupplevelsen som bjuds!

Datum för upplevelsen: november 2014
Tack AgnetaE2013
Omdömet skrevs 24 juli 2014

Jag och min man åkte halva vägen till Miami från Key West och vände för att ha åkt det här omtalade. Men jag hade nog förväntat mej mer för jag blev inte så imponerad. Tar mycket tid och jag tyckte inte att det fanns så mycket att se som jag hade trott.

Datum för upplevelsen: juli 2014
Tack AnkiSwipe
Omdömet skrevs 12 mars 2014

Att bila ned till Key West eller Florida Keys borde alla göra.
Tänk på att försöka undvika att åka ned på Helgen då risken för kö är stor.
Kul att se de gamla broarna som finns kvar parallellt och i många fall används för fiske och motion.
Det tar ca 3-4 tim att åka från Miami till Key West.

Datum för upplevelsen: mars 2014
Tack Peter A