Vi stöder följande webbläsare:

“Avskilt men ändå nära service, romantisk, bästa havsutsikt, prisvärt !” 4 av 5 stjärnor
Omdöme om The Floating Inn

De bästa priserna för din vistelse
Ange datum för att hitta de bästa priserna
Incheckning dd/mm/yyyy Utcheckning dd/mm/yyyy
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
Spara Sparad
The Floating Inn lades till Sparadelistan
The Floating Inn
47B Shoreland Dr., Key Largo, FL 33037   |
Bekvämligheter
Rankad som nummer 12 av 19 B&B/värdshus i Key Largo
Stockholm, Sverige
1 omdöme
“Avskilt men ändå nära service, romantisk, bästa havsutsikt, prisvärt !”
4 av 5 stjärnor Omdömet skrevs den april 19 2011

Fina rum med sköna sängar, rent och snyggt. Mysig liten sandstrand med solstolar. Annorlunda och bekvämt, bra priser med erbjudanden om man bokar fler än enstaka nätter. Finns litet kylskåp och möjlighet att koka kaffe/the på rummet. Bra läge, nära till allt i Key Largo.
Dubbelrummet på övervåningen mot havsidan är fantastiskt... Rena smekmånadssviten med glasskjutdörrar som leder ut på en terass som vetter ut mot havet. På terassen finns det solstolar där man kan ligga och njuta av både soluppgångar och solnedgångar. Litet mysigt badrum och en superskön kingsize-säng där man kan ligga och titta på havet.
Detta är ett ställe som vi definitivt kommer att återvända till och som vi varmt rekommenderar till alla vi känner. Det är inte dyrt att bo här till att börja med och dessutom får man mycket för det man faktisk betalat. Mycket prisvärt!!! En riktig hotellpärla !!!!!! :)

• Bodde där i Mars 2011, reste som ett par
    • 4 av 5 stjärnor Standard
    • 5 av 5 stjärnor Läge
    • 5 av 5 stjärnor Sovkvalitet
    • 4 av 5 stjärnor Rum
    • 5 av 5 stjärnor Renlighet
    • 5 av 5 stjärnor Service
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja

108 omdömen från resenärer

• Tyska först
  • Ospecificerat
  • Alla senaste på svenska
Svenska först
Andra hotell som du kanske också gillar …
dd/mm/yyyy dd/mm/yyyy
Prissätt din vistelse

Besökt The Floating Inn? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om

Adress: 47B Shoreland Dr., Key Largo, FL 33037
Region: USA > Florida > Florida Keys > Key Largo
Bekvämligheter:
Strand Kostnadsfritt höghastighetsinternet (Wi-Fi) Kostnadsfri parkering Pentry Restaurang
Typ av hotell:
Rankad som nummer 12 av 19 B&B/värdshus i Key Largo
Prisklass (per natt): 340 kr - 1 093 kr
Antal rum: 5
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Expedia så att du tryggt kan boka med The Floating Inn. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.
Kallas också för:
The Floating Hotel Key Largo

Om du äger eller är chef för The Floating Inn kan du registrera dig nu för att få kostnadsfria verktyg som hjälper dig att förbättra din plats i företagsförteckningen, locka till nya omdömen och svara på recensenters omdömen.